Czapki z uszami! :)

Hej :) 
No i niedziela. Wreszcie się wyspałam, wreeeszcie! 
Haha zawsze zaczynam posty od wzmianki o spaniu/ zmęczeniu niewyspaniu itp. Zauważyliście? ;)
Wczoraj pojechałam z Sylwkiem do Agi, z którą dawno się nie widziałyśmy, więc miło było pogadać, pooglądać różne dupsy na youtube, pośmiać się. Żadna nauka niestety mi wczoraj nie wyszła, dlatego też dziś będę ostro nad nią siedzieć... Przeziębienie nie chce mi coś minąć, ale to pewnie dlatego, że za dużo wychodzę i malutko się kuruję w domu. Czyli na własne życzenie- nie mogę narzekać.

Pokażę Wam fajne czapeczki z uszami, które wpadły mi w oko, przeglądając Groszki. Niektóre czapeczki są taaaakie słodkie! Mają bardzo urocze minki, a do tego cieplutkie :) co na nie powiecie?









Są przeurocze, prawda? ;)
Uciekam kochani już naprawdę zabrać się za biochemię, angielski, mikrobiologię, chemię żywności i toksykologię. Chociaż cokolwiek poczytać!



A, jeszcze mała informacja od Romwe! Wielkimi krokami zbliża się Halloween, więc owy sklep przygotował dla Was specjalną okazję z... okazji tego święta ;) na wszystkie rzeczy z tego linka od 26 października do 1 listopada możecie dostać nawet 60% zniżki, a przy zamówieniach powyżej 100$ otrzymacie rabat 20$ na zakupy. Kuszące? Serdecznie zapraszam! Kod: halloween20


Miłęgo dnia,

Kats.
formspring.me/katsuumi17 ;) 

CONVERSATION

123 komentarze:

  1. Niektóre są nawet fajne, ale nie pasują do mojej kurtki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. aj.. śliczne czapeczki..:) Podoba mi sie ta ostatnia i w panterkę:)
    a tu kuruj się kochana..:) i miłej nauki życzę;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Te czapeczki są super, chyba sobie kupie jakąś w takim stylu^^

    OdpowiedzUsuń
  4. ale świetne czapki D:

    wpadnij do mnie dopiero się rozkręcam :3 http://invisible-butterfly.blogspot.com/2012/10/tego-jeszcze-nie-byo.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam podobna do tej czwartej:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. czapki fajne ale nie są dla mnie;)
    masz tej nauki xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja właśnie chcę taką czapę! :DD Są mega dziewczęce i w dodatku śmieszne. :P

    OdpowiedzUsuń
  8. awww, chyba kupie sobie jakąś podobną, te są śliczne :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tę trzecią od góry czapkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne czapki , w tym roku taką kupie ;)
    Pozdrawiam i zapraszam :*
    Dzisiaj nowa recenzja .

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę miec tę czarną z uszkami!!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Są bardzo ładne, ale nie ubrałabym żadnej.

    OdpowiedzUsuń
  13. czapki są cudowne, a tobie życzę powodzenia w nauce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne, tylko nie wiem do czego bym je nosiła...

    OdpowiedzUsuń
  15. Słodkie czapeczki c:
    + zdrowiej tam :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Mmmm ... Te czapki są świetne ! Sama ma jedną i ją uwielbiam !
    Pozdrawiam i zapraszam do nas w wolnej chwili ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fakt - przeurocze;P Ale wydaje mi się, że jednak nie założyłabym takiej, chyba za stara na to jestem ;P

    OdpowiedzUsuń
  18. te zwierzątka są takieeee słodziachne :*** Zapraszam ;*** <3

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo podoba mi się ten motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  20. 4 jest fajniutka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Podobne do niektórych z powyższych widziałam w kropie za okazyjną cenę. ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. ale słodkie są takie czapeczki !:)

    OdpowiedzUsuń
  23. W Anglii były modne już daaaaawno temu ;) Teraz Polska się nimi cieszy.
    Uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  24. zakochałam się we nich! 2 i 4 czapeczka najlepsza :) !

    OdpowiedzUsuń
  25. awwww i'm obsessed <3333


    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    natalijayasmina-b.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. 6 i 7 i 4 sa w moim miescie na co 2 osobie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajne, ta w panterkę fajnie wyglądałaby do czarnej ramoneski z eko skóry ;d

    OdpowiedzUsuń
  28. 1.zdrówka! kuruj się_
    2. niezbyt lubię chodzić w czapkach, ale chyba bym się skusiła na którąś prezentowaną tu przez Ciebie
    3. przyjemnej nauki:)
    4.pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Są świetne. Zakupiłam taką rok temu i jestem zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  30. takie czapeczki są urocze, ja mam naprawdę jakiś syndrom zachwycania się takimi słodkimi rzaczami! ;-))) a takie czapki najlepiej urozmaicają "brzydką" jesień i "brzydką" zimę! ;-D
    buziaki;*

    OdpowiedzUsuń
  31. muszę nabyć taką czapkę ♥ niedługo mam urodziny, więc i trochę kaski wpadnie w łapy :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Faktycznie urocze są te czapuchy! Mogłabym posiadać coś podobnego! :D

    OdpowiedzUsuń
  33. haha te czapki są tak pocieszne :)

    OdpowiedzUsuń
  34. słodkie niektóre te czapki :) Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  35. uwielbiam je, to co ,że wygladam w nich jak kretyn xD

    OdpowiedzUsuń
  36. właśnie kupiłam taką czapkę :) / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. a ja ostatnio wpadłam w którejś sieciówce na czapę z takimi długiiiimi uszkami które robią za rękawiczki :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo mi się podobają takie czapy:) tak samo jak bluzy z uszami na kapturze :)
    Ta trzecia mi się podoba, nie jest zbyt szalona ;P

    OdpowiedzUsuń
  39. czapka-panda <3 , chciałam sobie kupić taką czapkę w croppie , ale na mojej wielkiej głowie w cale nie wyglądały tak pięknie .

    OdpowiedzUsuń
  40. właśnie planuję zamówić sobie taką czapkę-pandę ; )

    OdpowiedzUsuń
  41. czwarta i szósta najlepsza!,też mam zamiar kupić podobną;-) u mnie nowa notka zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  42. przeeesłodziutkie :D !!! ja stawiam na panterkę bo uwielbiam <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. cóż, owocnej nauki i dodam jeszcze, że z przeziębieniem lepiej nie zadzierać, wiem z doświadczenia, też je lekceważyłam, aż zrobiło się naprawdę nieciekawie, ale może Tobie się upiecze ;p :)) zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  44. Oczywiście już o tym myślałam, aczkolwiek na myśl o moim naturalnym kolorze trochę mimika robi się nie taka radosna :P
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  45. A Ja dziś kupiłam czapę z pomponem! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. właśnie napisałam, że nie przetłuszcza, gdy się go prawidłowo stosuje :)

    OdpowiedzUsuń
  47. sama mam taka w pandę, jest niewiarygodnie ciepła i miła w dotyku ;) Całkowity must have tej zimy ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Cudowne są te czapki, ale jakoś głupiobym się w takiej czuła chyba;<.

    OdpowiedzUsuń
  49. Uwielbiam takie czapki, muszę koniecznie znaleźć w jakimś sklepie. Jakbyś gdzieś widziała to let me know it :*

    OdpowiedzUsuń
  50. zakochałam się w tych czapkach <3

    OdpowiedzUsuń
  51. czapeczka nr 1 - mój typ :) widziałam taką w Tally Weijl :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. nie zwróciłam na to uwagi ;) zdrowiej! czapki rzeczywiście są przeurocze! :)

    OdpowiedzUsuń
  53. ja się niestety nie wyspałam, bo studiowałam ;] od rana;/
    czapeczka pierwsza i pandeczka zaliczam do moich typów:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Zdecydowanie czapka-panda <3 ja mam moją z pomponem póki co i nie zamieniam na żadną inną :D

    OdpowiedzUsuń
  55. ja się w takiej nie widzę ale słodkie są:) pozdrawiAM

    OdpowiedzUsuń
  56. wiesz skąd te futrzane? muszę je mieć koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  57. Prześliczne, powodzenia w nauce! <3

    OdpowiedzUsuń
  58. Łee jakie fajneee!
    Brałabym pierwszą albo 'a la pingwinek'. :D

    OdpowiedzUsuń
  59. Czapki są naprawdę świetnie ,jedna mi bardzo wpadła w oko ;D
    A jedną albo 2 z tych miałam (:

    Oczywiście obserwuję twojego Bloga (:

    OdpowiedzUsuń
  60. ale słodkie, musze taka miec
    ❤ ❤ ❤
    całusy:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  61. czapki z uszami są słodkie <3 w każdej postaci <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. mi się bardzo podobają te czapki, sama mam jedną z nich, 3 od dołu tylko, że szarą(;

    OdpowiedzUsuń
  63. Opanowały co drugą dziewczynę, mnie jeszcze nie :)


    XOXO, elverka.

    OdpowiedzUsuń
  64. poodobają mi sie takie. Nie dosyć, że urocze, to jeszcze cieplutkie. ;D

    OdpowiedzUsuń
  65. Przygarnęłabym wszystkie z wyjątku ostatniej.
    Czułabym się, jakbym miała zwierzaka na głowie ; DD
    Bo tak jakoś mi się kojarzy ; p

    OdpowiedzUsuń
  66. wszystkie są boskie :D Chyba sobie taką kupię.

    OdpowiedzUsuń
  67. Mi się strasznie podoba 4 i 6! :D

    OdpowiedzUsuń
  68. podobają mi się :)

    PS. fajnie wyglądacie z koleżanką w tym laboratorium post powyżej ;D

    OdpowiedzUsuń
  69. genialne te czapeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  70. aaa mam taką czapusię jeszcze z poprzedniego sezonu :)
    uwielbiam ją :) jest świetna :)
    Buziaczki

    p.s.
    świetnie wyglądasz z tymi wszystkimi probówkami hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Słodkie czapuchy :P co do kolczyka to chętnie go odstąpię :]

    Zapraszam na nowość :D

    OdpowiedzUsuń
  72. nie wiem czemu nie mogę skomentować nowej notki, ale chciałam napisać, że ładnie ci w takiej bieli^^
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. oo mam taką czapeczke z pandą brązową ♥
    zapraszam do mnie ; **

    OdpowiedzUsuń
  74. moja koleżanka ma jedną z takich czapek, straasznie mi się podoba! : )

    OdpowiedzUsuń
  75. już miałam się skusić na tą panterkową, kocią czapkę, ale nagle ich zabrakło w tym h&m, co byłam :(

    OdpowiedzUsuń
  76. swietne..! juz od dawna planuje zeby taka kupic ale niestety nigdy nie moge sie zebrac do tego..:)

    OdpowiedzUsuń
  77. swietne czapki z pandanejlepsza !!!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  78. te czapki sa swietne ! mam hopla na ich punkcie

    OdpowiedzUsuń
  79. Czpki słodziuchne. Ja ze snem tez problem i to nie mały - dziś od 12 w nocy nie śpię ^^ 2,5 h ogółem ** i ja jeszcze żyję o.o Ehoo ja 3 tyg chora byłam ale teraz też mnie bierze ;/ hhaha nie ma co dom to nuda :P

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top