Udobuy- czyli coś o zakupach ;)

Hej!
Co u Was? Ja właśnie rozpoczęłam oficjalnie weekend :) bardzo się cieszę z tego powodu. Miałam również iść do pracy jutro, ale przyjdzie pani Seweryna, a ja sobie odpocznę- w sumie to mój przedostatni weekend wakacji. I dooobrze, bo dziś się totalnie wymarzłam! Mam nadzieję, że wykorzystam ten (a także następny!) weekend najlepiej, jak się da. Na kolejny plany są już od dłuższego czasu, na ten nie do końca. Jutro idę na domówkę do koleżanki, zamierzamy się nieźle wybawić :) a dziś to nie wiem, może po prostu się poobijam? ;) 

Chcę Wam dziś wspomnieć nieco o sklepie Udobuy. Słyszeliście o nim? Jest to zagraniczny sklep z odzieżą, który charakteryzuje się całkiem szerokim wyborem stylów i fasonów. Na rynku jest od 2008 roku i mogę powiedzieć, że nie bez powodu sporo ludzi upodobało go sobie :) 
Dostawy mają miejsce codziennie, codziennie więc macie okazję śledzić najnowsze trendy. Ja upodobałam sobie sporo ubranek, kto wie, może jakieś z nich niedługo zagoszczą w mojej szafie? ;)




Naprawdę świetny wybór ubrań! Szorty, spodnie ze świetnymi motywami, sukienki w różnych fasonach (asymetryczne mmm!), koszule, bluzeczki, a także spory wybór torebek! Pod każdym z ciuszków znajdziecie linki bezpośrednio do tych przedmiotów w sklepie.
Ogromnym plusem jest również fakt, że wysyłka jest darmowa! :)

Podobają Wam się te rzeczy?
Zapraszam do Udobuy!

Buziaki,
Kats.

Zapraszam na formspring.me/katsuumi17 :)
Oraz na giveaway z Sheinside:

CONVERSATION

77 komentarze:

  1. Nie słyszałam o tym sklepie a widzę, że mają fajne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko jest naprawde swietne , ale najbardziej moja uwage przykuły spodenki <3
    Pozdrawiam i zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. sporo świetnych ciuchów, każdy znajdzie coś dla siebie :) wow wysyłka darmowa :D

    OdpowiedzUsuń
  4. wow ale swietne ubrania...czerwona kurteczka mmm;-)
    dziekuje za komentarz pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  5. zakochałam się w koralowej sukience! *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Hm... Nie słyszałam o tym sklepie. Chętnie zajrze co tam maja ciekawego ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza ta pastelowa różowa sukienka! <3
    To też mój przedostatni wakacyjny weekend, i potem nieznane tereny i ludzie - studia! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna nazwa sklepu :) Spodobały mi się niebieskie szorty, ale jestem takim zmarźluchem, że pewnie i tak bym ich nie nosiła w jesień czy zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. torebka i przedostatnia sukienka - cuda!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mają tam przepiękne rzeczy .
    Jejku jaka śliczna jest ta przedostatnia sukienka ! ♥♥♥

    Pewnie kochana odpocznij sobie , trzeba korzystać z wolnego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kwiatowe spodnie są boskie ^^ w Gliwicach a H&M są takie jakby wymazane farbką spodnie i strasznie mi się podobają ^^ - skojarzyły mi się z kwiatowym motywem bo też taki nieład. Szorty i sukienki też są supcio ^^. Zarejestruję się tam. Thanks za nowy sklep do obczajania ^^ :P Miłych 2 wolnych weekendów - u mnie to już ostatni bo w ostatni wolny weekend się wyprowadzam na studia :* :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurteczka, torebka i pierwsza sukienka - WSPANIAŁE!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. taka biała bluzeczka by mi się przydała;D a mój ostatni post był niekompletny ale już jest good

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta różowa sukienka jest też w Sheinside. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. udanego weekendu ;) bardzo fajne są te ubrania ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale mają cudowne sukienki <3 chyba się zakocham

    OdpowiedzUsuń
  17. wow, faktycznie mają świetne rzeczy! te niebieskie spodenki są wręcz niesamowite ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. super blog.dzieki za komentarz i zapraszamy ponownie! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajna i bogata oferta. Miło popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję, bardzo się starałam, aby wyszła ładnie ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super blog.
      + Zapraszam do mnie. http://yykakalko.blogspot.com/
      Obserwuje.

      Usuń
  21. Bardzo ładne mają rzeczy ,zgadzam się z tobą ,że sukienki przepiękne *-*

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja dzisiaj kompletnie marzłam na przystanku :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne ciuszki, nawiązałaś z nimi jakąś współprace może ?:)

    OdpowiedzUsuń
  24. o :) coś typu oasap i romwe ;d

    OdpowiedzUsuń
  25. Zwłaszcza torebka mi sie podoba;) Wiesz, że ile razy próbowałam do Ciebie zajrzeć to wyskakiwał mi komunikat, że na Twojej stronie s groźne oprogramowania. Blokada nie pozwalała mi na ominięcie tego. Dopiero dzisiaj sie udało;)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne rzeczy ♥

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. No ciekawy mają asortyment :D.
    Udanego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  28. sukienki, torebka i kurtka <3

    OdpowiedzUsuń
  29. fajny sklep, tzn ubrania.
    Co do autografow, no coz sporo autografow nie mam o ktorych marze.
    Ale moja kolekcja wciaz sie powieksza tak wiec, kto wie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ta pomarańczowa kurtka swietna:)

    OdpowiedzUsuń
  31. ładne : )
    + Zapraszam do mnie : )
    + Obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ta łososiowa sukienka jest przecudowna *.*

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgadzam się, dużym plusem jest darmowa przesyłka. ^^

    Życzę udanej zabawy na domówce! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie słyszałam jeszcze o nim, ale widzę,że mają naprawdę świetne rzeczy.:)

    OdpowiedzUsuń
  35. nawet fajne te rzeczy mają ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. To miłej zabawy na domówce :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Zostałaś przez mnie nominowana ^^ - na nowym blogu: http://youneverbeenlookinglikeme.blogspot.com/2012/09/so-sweet-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  38. Gdybym jeszcze potrafiła zamawiać rzeczy z zagranicy byłoby cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  39. prawie wszystko bym chciała!
    a co do bluzki DIY u mnie, to mam zamiar robić takie na sprzedaż. :) dam Ci znać, jeśli będziesz chciała.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja mam problem- pracuje obecnie w sklepie odziezowym i za kazdym razem cos chwytam- dzisiaj wyszlam ze spodniczka 'gnieciuszka' :) a jutro znowu dostawa. opss :)

    ale juz zerkam do sklepu :D moze maja cos dla mnie?

    OdpowiedzUsuń
  41. udanego weekendu ;) rzeczy są świetne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. podoba mi sie prawie wszystko <3

    OdpowiedzUsuń
  43. oo te 3 szorty są świetne :)
    muszę tam czegoś sobie poszukać i jeszcze darmowa wysyłka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetna ramoneska.! O no to super że wysyłka jest darmowa może sobie coś upatrzę :))

    OdpowiedzUsuń
  45. Jak dziwnie czytać słowo 'wakacje' u kogoś na blogu, kiedy każdy żali się na potworną szkołe ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. zakochalam sie w spodenkach na 3 zdj..! :)
    ____________________________________
    http://joeced.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Koncert charytatywny dla jednej z mieszkanek mojego miasta;) Grały zespoły z okolic:)

    OdpowiedzUsuń
  48. o kurcze spodenki i sukienki skradły moje serce *.* świetne :)
    wiem co czujesz mój również przedostatni weekend wakacji ;(

    OdpowiedzUsuń
  49. Udanego weekendu :)
    Przyznam szczerze, że o tym sklepie nigdy nie słyszałam, ale zdjęcia wyglądają zachęcająco ;)
    Darmowa wysyłka kusi.

    OdpowiedzUsuń
  50. Najbardziej podoba mi się ostatnia sukienka,zarówno jej krój jak i kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  51. super są te pierwsze szorty!
    Pozdrawiam z Sosnowca :D
    Ściskam! Lona
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  52. nigdy o nim nie slyaszlam ale mja calkiem fajne rzeczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  53. ale ladne rzeczy dalas do notki ;))

    OdpowiedzUsuń
  54. to miłej imprezy :D a przedostatnia jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  55. jestem zakochana w tych spodniach . jednak wydać 50 dolarw na spodnie + przesyłka to trochę za dużo :(

    OdpowiedzUsuń
  56. jak zamawia się na tej stronie i czy aby na pewno przesyłka jest darmowa?

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top