Nowe bluzeczki :)

No hej! ;) 
Co u Was? 
U mnie pracowicie, co nie jest nowością. Wracam do domu ok. 18:00 i ostatnią rzeczą jaką mi się chce robić, jest wychodzenie gdziekolwiek... Mogłabym od razu położyć się spać :) w ogóle stwierdziłam, że jestem pod pewnymi względami wielką farciarą, bo już któryś raz z rzędu zdarzyło się, że kiedy siedziałam w pracy, lało jak nie wiem, a parę minut przed końcem przestało, po czym po jakiejś godzinie znowu zaczynało... :D 

Mam w szafie parę nowości, o których będziecie się dowiadywać z kolejnych postów. Dziś przyszedł czas na sweterki, bluzeczki, jak kto woli. Oprócz wymyślnych, wykombinowanych, ćwiekowych/ niećwiekowych bluzeczek muszę mieć w szafie coś prostego, neutralnego, co będę mogła zimą założyć pod marynarkę i nie zmarznąć. I tak- fioletowy oraz brązowy sweterek pochodzą ze sklepu Avaro, a pasiasty trafiłam w sh za 13,50 zł. Byłam w drugi dzień od dostawy, mogłam poczekać jeszcze dzień czy 2 to może byłby jeszcze tańszy, ale cieszmy się tym, co jest :)


Na pewno pojawią się w jesienno- zimowych outfitach, także na pewno zobaczycie je także w całej okazałości. Właśnie, jak tam jesienne samopoczucie? Dopadła Was jakaś deprecha? Ja przyznam, że mój nastrój w ostatnich dniach jest o dziwo bardzo dobry pomimo tego, że specjalnych powodów nie mam- cieszą mnie drobnostki ;) 


Buziaki,
Kats.

I zachęcam do klikania w bannery po lewej stronie, bardzo mi tym pomożecie :) 

CONVERSATION

78 komentarze:

  1. U mnie za wcześnie na jesienną deprechę:) Ale poczekajmy tak do listopada;)

    Sweterki oczywiście są obowiązkową częścią garderoby na chłodniejsze dni. Ale ja na razie chcę się cieszyć tym ciepełkiem które nadają w pogodzie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kats, oddawaj. :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny ten biało-czarny *_*

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie fajne sweterki czas na uzupełnienie szafy ciepłymi rzeczami

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne sweterki...:):) to czekam na outfit!:):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brązowy - cudowny :) Pokazuj szybciutko cały:)

    OdpowiedzUsuń
  7. widzę pasiaki :) pokaż ten czarno-biały :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Brąz sweterek wygląda cudownie ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. To czekam na stylizacje z sweterkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie świeci słońce więc nie mam absolutnie powodów do smutku!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. czekamy na stylizacje z nowosciami:)
    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam takie pasiaste sweterki,Twoje też są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ten jasny pasiak mi sie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  14. z pracą mam tak samo, wracam i nie chce mi się kompletnie nic. I praca sama w sobie jest dobijająca;/ i nie jest to jesienna chandra czy jakieś inne przejściowe coś, tylko niezadowolenie wynikające z obrotu spraw.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne swetry. Ahh w gimnazjum to był na nie popyt niesamowity ^^ Hahaha ja mam raz dobry raz zły. rano dziś depresja i tak od wczoraj. Muzyka mnie nieco udobruchała i poprawiła humor. :P Outifityy ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja się wybieram na te jesienne zakupy i wybieram, wybrać sie nie mogę ;< a pogoda wczoraj i dzisiaj (przynajmniej się zapowiada!) na bardzo udaną, więc nie ma mowy o jesiennej depresji! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zazdroszczę Ci tego dobrego nastroju

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne ;D lubię takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne sweterki.
    Mnie dobija deszczowa pogoda.:)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne bluzeczki:)
    zostałaś przeze mnie wyróżniona:)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja ostatnio nie mam za dobrego nastroju, ale nie jest aż tak źle... ;d
    ładne sweterki sobie kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wspaniałe bluzeczki na jesien!!1
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam:*:*:*:* i jak zawsze zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. W H&M takie sweterki są za 80 zł, a twoje są wprostu cudowne *w*

    Zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie wracam co prawda do domu tak późno jak Ty ,ale siedzenie tyle godzin w szkole nie dobija. Stres , nauka , brak czasu. Sweterki bardzo ładne :) Jakbyś czekała z kupnem to mogłabyś już tego sweterka nie dostać ;P Jakoś nie dociera do mnie , że jest jesień. taka ładna pogoda , że po prostu tego nie odczuwam :D

    OdpowiedzUsuń
  25. jest deprecha, wakacje mi się kończą ;((
    dziękuję za odwiedziny:*

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi brązowy sie podoba,bo za pasiakami nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. czekam aż się pokażesz w nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. super te bluzeczki;) czekam na stylizacje żeby zobaczyć je w całości;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajne ciuszki :) Ja też mam dobry humor, no i niech tak pozostanie :P

    OdpowiedzUsuń
  30. oo ale świetne ♥
    czekam na outfit ;)

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Kas, nie wiem czy robiłaś już coś takiego, ale może coś dbaniu o cerę byś zrobiła. :P

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczne sweterki , czekam na outfity ^^

    OdpowiedzUsuń
  33. fajne sweterki ;) ja jeszcze mam dobry humor, chociaż zobaczymy co będzie jak zacznie się wieczny deszcz...

    OdpowiedzUsuń
  34. swietne sie zapowiadają :>

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne! Mnie już kilka razy dopadało złe samopoczucie z powodu jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
  36. czekam na stylizację z nimi :D
    pasiak super ;3
    też jak wracam do domu to od razu padam na łóżko

    OdpowiedzUsuń
  37. fajne! ja też muszę czegoś ciepłego poszukać! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. ja jeszcze nic nie skompletowałam : D

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ładne sweterki! ;)

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja nienawidzę jesieni i zawsze na jesień łapie mnie jakaś depresja.Czekam na stylizacje w tych sweterkach:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jejku, jak mi się marzy sweterek w paski!

    OdpowiedzUsuń
  42. a u mnie dzisiaj było słonecznie, ale niestety musiałam cały dzień pracować więc nie skorzystałam z tej pogody :(
    tanie te sweterki ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. czekoladowy sweterek jest boski :)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  44. hehe ja dziś tak w szkole miałam leje leje a jak wyszłam przestało :D

    OdpowiedzUsuń
  45. świetne sweterki :) sama wybieram się na zakupki własnie tego rodzaju sweterkow :)
    pozdrawiam,Monia

    OdpowiedzUsuń
  46. super czekam na stylizacje z nimi ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ta w szaro czarne paski wygląda znakomicie :) już nie mogę się dozekać aż skomponowane z innymi rzeczami :) czy mogę Cię zaprosić na urodzinowy post mojego bloga ;))

    OdpowiedzUsuń
  48. Widać, że fajne. Uwielbiam takie na jesienne dni :D

    OdpowiedzUsuń
  49. śliczne sweterki, czekam na stylizacje z nimi ;) mnie na szczęście żadna deprecha nie łapie jak na razie ;p

    OdpowiedzUsuń
  50. fajne swetry, przydadza sie na pewno do wielu stylizacji, sa praktyczne wiec na wiele sposob z wieloma rzeczami bedzie mozna je polaczyc <3

    xoxolook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. sweterki ,akurat nadają się na jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja ostatnio zaczęłam szukać sweterków gdzie ja zawsze za bluzami byłam ;o

    OdpowiedzUsuń
  53. pasiasty! :) ja tam sweterków nie noszę :) ale ten chętnie bym wciągnęła :)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top