Monday :(

Hej :*
Wszystko, co dobre, szybko się kończy, niestety. Weekend także :( Tym trudniej było mi wstać, bo w tym tygodniu mam pierwszą zmianę, więc 4:30 wita. I rano coraz ciemniej, ehh ciężko. No, ale co zrobić? Dziś już 17 września- jeszcze trochę i na uczelnię, o nieee. 
Wczoraj razem z Asią poszłam przetestować nowy aparat. Na dniach spodziewajcie się pierwszego outfitu w jego wykonaniu, jakość zdjęć o stokroć lepsza, niż starego.

No, a że dziś taki śpiący dzień, to kilka piżamowych fotek z soboty, u Agusi :) pochodzą jeszcze ze starego sprzętu. Chyba zaraz się przebiorę w piżamę i położę, haha :D 

Stwierdzam, że aparaty (i zbliżenia) nie są sprzymierzeńcem mojej naturalnej cery... No, ale macie mnie w zupełnie bezmakijażowej wersji przynajmniej :D Czy może nie jest aż tak źle? :D

Buziaki,
Kats.
nie trzeba się rejestrować, aby zadać pytanie ;)

+ Sheinside Giveaway :) 50 dolców czeeeeka ;)

CONVERSATION

82 komentarze:

  1. Ja bym nie potrafiła wstawać tak wcześnie! ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. No co Ty gadasz, są Twymi sprzymierzeńcami :) Z całą pewnością nie jest źle! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie martw się ;) Moja cera też nie lubi przybliżeń -.-

    OdpowiedzUsuń
  4. już się nie mogę doczekać nowej stylizacji:)
    Wyglądasz normalnie, chyba jak większość z nas:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie- wszystko co dobre, szybko się kończy...nawet nie chcę myśleć o powrocie na uczelnię.... ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz ładną cerę :)
    a lekkie przebarwienia to chyba normalne:)
    mi się podobają takie naturalne zdjęcie!
    ślicznie!.

    OdpowiedzUsuń
  7. Straszenie nie lubię wstawać jak jest ciemno.

    Fajne fotki ;).

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne fotki. Zwłaszcza dlatego, że naturalne;)Zapraszamy do nas.

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem bardzo ciekawa tych zdjęć! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz bardzo młodziutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie ejst źle. naturalność jest piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wyolbrzymiasz! :D już jest coraz ciemniej, grr, ale co jak co, kocham jak jest ciemno ale jest śnieg <3 ta magiczna atmosfera :)!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też nie lubię przybliżeń na moją twarz :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Biedna tak rano wstajesz:*:*:*
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam:*:**:*:

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie moge sie doczekać zdjęć :D
    Sama pragnę mieć lustrzankę ale do tego czasu sobie jeszcze długooo poczekam : o

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekam na stylizacje, bo jestem ciekawa jakości zdjęć. :)
    Hm, jak bez makijażu to jest całkiem ok, naprawdę. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekam na outfity. :)


    xoxo, elverka.

    OdpowiedzUsuń
  18. nie mogę się doczekać tych zdjęć,bo regularnie Cię czytam ;))
    tak,niedługo październik-1 rok studiów. boooję się!

    OdpowiedzUsuń
  19. omg, codziennie wstajesz o 4.30?;o ja bym tak nie dała rady!

    OdpowiedzUsuń
  20. ha, pozytywny weekend widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. strzelnica fajna rzecz :D czemu byś sie bała? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bez makijażu bardzo ładnie wyglądasz. Naturalnie ;) zapraszam do mnie guardedd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. mnie o tej godzinie to bombardowanie nawet by nie obudziło ; o

    OdpowiedzUsuń
  24. Ołohohohoho. xD
    Ja bym nie chciała wstawać tak wcześnie .;oo


    + FAJNY BLOG . ; ) ( TAK, PRZECZYTAŁAM WPISY )
    Obserwuję . ; )
    Zapraszam do siebie . : http://onedloveeforever.blogspot.com

    Zostaw komentarz . ; ) ; )

    OdpowiedzUsuń
  25. heh, super fotki ;)
    ja też nie mogłam dziś wstać ;D

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja wyglądam koszmarnie bez makijażu wiec się nie przejmuj ; > Masz świetne legginsy galaxy! Zapraszam do mnie na urodzinową notkę! ~Justyna

    OdpowiedzUsuń
  27. Jesteś ciekawa zdjęć z nowego aparatu :D

    OdpowiedzUsuń
  28. wcale nie wyglądasz aż tak źle :)

    OdpowiedzUsuń
  29. dobra piżama nie jest zła :D Ja mam "czystą" buzię, żadnych wyprysków itp, ha :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Łaadnie wyglądasz i bez makijażu, nie masz co narzekać :))
    No to czekam na outfit. :>

    OdpowiedzUsuń
  31. o matko! :) 4.30? środek nocy. podziwiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  32. JA już tylko marzę o moim łóżeczku i piżamie ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wygladasz dobrze bez makijazu :)

    OdpowiedzUsuń
  34. tak wczesnie?! a ja narzekam jak jest u mnie :)) ;p

    OdpowiedzUsuń
  35. Witaj, slyszalas moze o marce BIK BOK? U mnie do wygrania dowolna bizuteria z ich strony internetowej www.bikbok.com :) Serdecznie zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo dobrze wygladasz bez makijazu-naprawdę;)

    OdpowiedzUsuń
  37. ale ładnie wyglądasz tak naturalnie ;) miałam kiedyś taką samą poszewkę na kołdrę ;D

    http://flowerrrpowerrr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. ślicznie wyglądasz bez makijażu :P ooo 4:30 dla mnie o 5 wstać to masakta

    OdpowiedzUsuń
  39. wow, podziwiam Cię za odwagę, że wstawiłaś takie zdjęcia do internetu

    OdpowiedzUsuń
  40. pewnie że nie jest źle:p ślicznaś:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo ładnie wyglądasz bez makijażu, zazdroszczę :p

    OdpowiedzUsuń
  42. 4:30? współczuję! fajne fotki, naturalnie wyglądasz ładnie ;))
    czekam na zdjęcia z nowego aparatu ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. śliczna jesteś bez makijażu, jak dla mnie w ogóle nie powinnaś się malować ;)

    ja zawsze wstaje o 6.00 i mam dosyć ;D

    OdpowiedzUsuń
  44. Jejku ja ledwo jestem w stanie wstać o 6.15, a co dopiero o 4.30 - toć do środek nocy. Współczuję Ci, bo poranne wstawanie w okresie jesienno zimowym jest dość uciążliwe.

    OdpowiedzUsuń
  45. ale masz cudne oczyska O_o
    xdd
    uwielbiam nocowania ♥

    OdpowiedzUsuń
  46. Czekam na nowosprzetowe fotki :)
    ja z makijazem jak i bez wygladam beznadziejnie :p na fotkach i w realu :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Podziwiam wstawanie o 4;30, ja w weekend do szkoły po 5 nie mogłam wstać więc.. ;o

    OdpowiedzUsuń
  48. 4:30?! o matko! chyba bym nie wstała...;)

    OdpowiedzUsuń
  49. jest dobrze niejedna osoba chciala by miec taka cere jak tyy..! :)
    _____________________________
    http://joeced.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. ale masz cudowne piegi ! też chcę :))

    OdpowiedzUsuń
  51. Straszne są takie łóżkowe fotki :P

    Niemniej lubie jak dziewczyny chodzą bez makijazu.

    OdpowiedzUsuń
  52. o ja 4.30 to jest dopiero paskudna pora:D chociaż od października też powstaje sobie o 5 żeby dojechać na uczelnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  53. wstawiajac te zdjecia musisz miec duzy dystans do siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  54. ehh..ja na 1 zmiane wstaje jeszcze wczesniej...ale coz...zycie:)))czekamy na fotki z nowego aparaciku:)
    buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  55. No tak październik tuż, tuż co oznacza koniec wakacji :( Póki co zostało nam cieszyć sie jeszcze wolnym ;D

    Co do fotek, to podobają mi się. Naturale i delikatne ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo ładnie wyglądasz bez makijażu :). Współczuje wstawania o takiej porze! Ja bym chyba wiecznie niewyspana chodziła :P

    OdpowiedzUsuń
  57. czekam na zdjęcia a outfitem :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Ze wstawaniem współczuję. Ahh ja też najpiękniejszej cery nie mam. Śliczna jesteś i tak. Masz piegi czy źle widzę ? ^^

    OdpowiedzUsuń
  59. Bez makijażu jestes równie piekna jak i z :)

    OdpowiedzUsuń
  60. piekna jestes bez makijazu :)

    OdpowiedzUsuń
  61. If you attempt to work with those secrets with all the online dating
    sites opportunities then you've more chances to get your date partner.
    Now, you'll find nothing to worry about because internet world and online dating services services have
    eradicated this trouble. The choice 's all yours,
    do you wants to share your overall email address contact information,
    your numbers, your address as well as your surname.

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top