Friends ;*

Hej Kochani ;*
Właśnie siedzę z Agą (Sylwia w łazience :D) i oglądamy Toma & Jerry'ego na Cartoonie :D
Wczoraj spędziłam z nimi świetny wieczór. Wpadła do nas także Monika, wypiłyśmy piwko, pogadałyśmy, oglądałyśmy śmieszne filmiki na Youtube, a także nasze stare, z płyt, kiedy miałyśmy po jakieś 13- 15 lat haha ;D zrobiłyśmy karaoke, a następnie poszłyśmy na korytarz, gdzie nagrywałyśmy kolejne, tym razem w windzie, piwnicy i na schodach, chcemy zrobić z nich fajną zbitkę, jeśli program nie odmówi posłuszeństwa :D ciekawe czy sąsiedzi się nie pobudzili od krzyków haha :D 


Dziś mam chęć na mega mega mega lenistwo! Co polecacie? ;) 
Wczoraj był Dzień Bloggera- a ja dowiedziałam się o tym dopiero dziś na którymś z blogów... A więc życzę Wam (i sobie) wszystkiego najlepszego :)
Buziaki,
Kats.

A także proszę o klikanie w bannery po lewej stronie bloga, zwłaszcza te w wyższej części:*

 Giveaway z Indressme.com! Zapraszam ;)

CONVERSATION

100 komentarze:

  1. Zazdroszczę miło spędzonego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Technika poszła do przodu: ja z moimi koleżankami nagrywałyśmy kasety magnetofonowe:D Ja polecam wyłożyć się z dobrą książką.

    OdpowiedzUsuń
  3. oooo fajnie spędziłaś czas:):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne fotki:)
    ja tam dzisiaj chyba będę się okropnie lenić, chociaż wypadałoby trochę posprzątać^^

    OdpowiedzUsuń
  5. nie ma to jak szalone filmy z przyjaciółkami :D jak oglądamy teraz swoje, to pękamy z dziewczynami ze śmiechu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega lenistwo ?! hm... to najlepiej cały dzień przesiedzieć w domu, w piżamie, pod kocykiem z gorącą herbatą ;) Najlepiej do tego mnóóstwo filmów ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. chudzinko ! slicznie wyglądasz :*:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że zabawa się udała :)) Chciałem Cię poinformować, że twój blog został nominowany w konkursie na najlepszy blog z okazji Dnia Bloga (oczywiście przeze mnie na mojej stronce). Najlepiej jakbyś poinformowała o tym swoich czytelników, bo nagroda jest warta zachodu - miesięczna reklama na Filmowym Abecadle :))

    OdpowiedzUsuń
  9. polecam kołdre, capuccino i jakieś miłe filmy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. baardzo fajne zdjęcia! zapraszam do mnie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia :) widać że wieczór udany :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne zdjecia. kocham takie spotkania z przyjaciółkami. xd

    OdpowiedzUsuń
  13. Najlepsze są zdjęcia z przyjaciółmi ;) Na lenistwo polecam ciepłe kakałko , kocyk i wpatrywanie się w telewizor :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale fajnie chciałabym zobaczyć takie filmiki z całego mojego życia z przed kilku lat !;)

    OdpowiedzUsuń
  16. tobie też najlepszego :)
    fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie spotkania :)
    Ja też dzisiaj i jutro leże i nic nie robię.
    Muszę odpocząć psychicznie przed szkołą

    OdpowiedzUsuń
  18. ohhh dziękuję :* Super foty :* <3

    OdpowiedzUsuń
  19. ładne zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam takie spotkania.. same baby! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Spotkania w babskim gronie zawsze najlepsze:))

    Martyna

    PS: Trochę się u nas zmieniło. Od teraz można odwiedzić dwa blogi:

    lifestylowo-modowy:
    ladiesteaparty.blogspot.com

    oraz kulturalny:
    ladiescoffeeparty.blogspot.com

    Zapraszamy:)

    OdpowiedzUsuń
  22. dziewczyna na drugim zdjęciu pierwsza z prawej jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. babski wieczór to jest to! :D

    http://ania1991.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Super fotki;) Również ci życzę wszystkiego najlepszego z okazji dnia boga;**

    OdpowiedzUsuń
  25. Oh nie ma to jak spędzić wieczór z przyjaciółmi <3
    Pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
  26. super zdjęcia ten czas szybko leci:(

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajnie tak pooglądać filmiki sprzed paru lat:D

    OdpowiedzUsuń
  28. zabawa z przyjaciółkami, zawsze najlepsza! ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. Dobra impreza, nie jest zła. :))

    OdpowiedzUsuń
  30. widać, że dobrze się bawiłyście !:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajnie, pozazdrościć tak dobrej przyjaźni :)

    OdpowiedzUsuń
  32. też chciałabym mieć takie kochane, prawdziwe przyjaciółki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetna ekipa :DD

    Zapraszam na mój blog, zostałaś o tagowana przeze mnie :)
    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajnie , fajnie taki "babski wieczór" :))

    Pozdrawiam i zapraszam na mojego nowego bloga

    http://zycieotaku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. przyjaciele są cudowni ! : )
    aż miło patrzeć na takie zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  36. takie filmiki to świetna sprawa można naprawdę nieźle się pośmiać i przy okazji powspominać ;D

    OdpowiedzUsuń
  37. też lubię oglądać stare zdjęcia i filmy z dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  38. też mam ochotę na mega lenistwo ale niestety będę miała na to czas dopiero w przyszłym miesiącu :D Super zdjęcia :D Jestem ciekawa tych filmików:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nowa notka,kochana. ;* ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. no to sobie fajnie spędziłyście wieczór :D
    ja na dzień lenia dziś sobie pozwolić nie mogę, bo muszę posprzątać w pokoju ;/

    OdpowiedzUsuń
  41. też uwielbiam tak spędzać czas z przyjaciółmi :))
    a ostatnio też wzięło mnie na kreskówki z dzieciństwa :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Szalone dziewczyny :D
    widać że spotkanie się udało,fajnie się bawiłyście,i ile pyszności na stole :D

    OdpowiedzUsuń
  43. I like the helpful info you provide in your articles.
    I will bookmark your blog and check again here frequently.
    I'm quite certain I'll learn a lot of new stuff right here!
    Best of luck for the next!
    my page: Montaz sprzedaz komputerow na zamowienie eBusiness zarabianie w Internecie

    OdpowiedzUsuń
  44. faktycznie trochę trzeba było się poprzeciskać ;D na szczęście jakoś nam się udało, ufff :P

    OdpowiedzUsuń
  45. Oj ja też często mam tak że mi się nie chce ale uczucie po treningu jest tego warte ;) więc próbuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Oj ja też często mam tak że mi się nie chce ale uczucie po treningu jest tego warte ;) więc próbuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. widzę że świetnie wieczór spędziłyście ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. ważne,że wieczór świetnie spędzony ;d

    OdpowiedzUsuń
  49. To fajnie czas spędziłaś ^^ widać, że miłe towarzystwo bo koleżanki wydają się bardzo sympatyczne. :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Cieszę się, że miło spędziłaś czas, chudzinko :*
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  51. ładne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  52. fajnie, widać, że to był miły czas :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Widać, że się dobrze bawiłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Uwielbiam takie spotkania!:D

    OdpowiedzUsuń
  55. Widać , że było miło :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Aaa widać dobra zabawa była;) jeśli chodzi o leniuchowanie to ja lubie sobie leżeć ze słodyczami albo popcornem i oglądać filmy <3 najlepiej z przyjaciółką albo chłopakiem. Fajny blog:) Obserwuje i zapraszam do mnie!
    diamonds-fashion.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  57. czasem fajnie jest się spotkać i obejrzeć głupie filmiki, kreskówki, powygłupiać się itepepe :)

    OdpowiedzUsuń
  58. oo zazdroszczę fajnego wieczoru!!! uwielbiam karaoke!!!

    OdpowiedzUsuń
  59. też uwielbiam takie wieczory w gronie przyjaciół;D

    OdpowiedzUsuń
  60. dzięki za odwiedziny na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  61. Polecam wylegiwanie się przed dobrym filmem ;]

    OdpowiedzUsuń
  62. Ty i koleżanka w turkusie jesteście bardzo do siebie podobne:D

    OdpowiedzUsuń
  63. Śliczneee :**

    Zapraszam Cię do siebie: paaulinkaaaa.blogspot.com . Mam nadzieję,że mój blog Ci się spodoba i że skomentujesz u mnie dwa moje posty, bo na razie mam tylko tyle. I kiedy pojawią się nowe posty to też bedziesz je komentowała:* A ja ze swojej strony obiecuję Ci, że będe komentowała i zaglądała na Twoj blog jak najczęściej :** Pozdrawiam, Paulinka ♥

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetne zdjęcia, widać, że dobra zabawa była!:) i cieszę się, że Miękkie Kapcie podobają Ci się:D

    OdpowiedzUsuń
  65. Nie wiem czy Ci już to pisałam, ale uwielbiam czytać twojego bloga. W ogóle wydaje mi się, że jesteś baaardzo sympatyczną osobą. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  66. spotkania z przyjaciółmi to to na co zdecydowanie mam teraz ochotę ! :)
    ładne loki !

    OdpowiedzUsuń
  67. JA LUBIĘ SPĘDZAĆ CZAS Z MOIMI PRZYJACIÓŁKAMI ! :)

    OdpowiedzUsuń
  68. LECH (<33), Tom&Jerry i karaoke! no brzmi KOZACKO :D sama planuję nagrać taki zlepek ze znajomymi, zawsze fajne wspomnienia na stare lata :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Tylko pozazdrościć tak cudownie spędzonego wieczoru i wspaniałych przyjaciół :)

    OdpowiedzUsuń
  70. fajne zdjęcia, karaoke to zawsze ciekawy pomysł na spotkania z przyjaciółmi :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  71. Mamy nadzieję, że fajnie się bawiłaś :>
    Dodajemy do obserwowanych i liczymy na rewanż, dopiero zaczynamy.
    Pozdrawiamy ♥

    OdpowiedzUsuń
  72. Uwielbiam takie spotkania:) Jeszcze z dwóch chłopaków by się przyadło:)

    OdpowiedzUsuń
  73. Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga! Na prawdę śliczne zdjęcia! *.*

    www.DziewczynawNerdach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Wszystkiego NAJ :) Ja chyba za dużo blogerów na fb lubię, bo od rana widziałam newsy na ten temat :D

    OdpowiedzUsuń
  75. jakie pozytywne zdjęcia z przyjaciołmi :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Nie ma to jak wieczory w swoim gronie przyjaciół :)
    Świetne fotki.:]

    OdpowiedzUsuń
  77. I read this piecе of ωгiting completеly οn the topic оf the resemblanсе οf latest and pгeѵіοus technologiеs, it's remarkable article.
    Also see my site > muscle factor x reviews,muscle factor x review,muscle factor x for women

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top