Cafe 22 :)

Hej hejjj :)
No i poniedziałek. Pierwszy poniedziałek września. Większość z Was już zapewne po rozpoczęciu roku- jak pierwsze wrażenia? ;)
Mój poniedziałek równa się nowemu tygodniowi w pracy. Pierwsza zmiana, więc szybko jestem w domu i skrobię dla Was coś :) Wczoraj wybrałam się z Asią do miasta. Poszłyśmy do Ch Kaskada, aby przejrzeć co nowego na jesień, kolekcje robią wrażenie, ale muszę się "przespać" z dylematem, co sobie kupić i co jest mi naprawdę potrzebne, dopiero potem nadprogramowe wydatki :D później poszłyśmy do Cafe 22 napić się dobrego drinka. Kawiarenka znajduje się na ostatnim, 22 piętrze budynku PŻM w Szczecinie. Wjazd na samą górę trwał jakieś 20 sekund, nieźle nas ogłuszyła ta nagła zmiana prędkości w windzie :D Co mogę powiedzieć- widoki na cały Szczecin niesamowite. Wystrój niesamowity, a muzyka bardzo klimatyczna- od nutek Elvisa do nieco współczesnej muzyki Bruno Marsa ;) spędziłyśmy czas bardzo przyjemnie. A i koktajle były pyszne- mój Malibu Bay Breeze z sokiem żurawinowym, a Asi- San Francisco z syropem z guarany. Mniam! 

Było pyszne :) dziś przyszła do mnie również przesyłka od Agencji Werner. Miałam okazję testować dla niej już kilka produktów, tym razem zaproponowali mi przetestowanie kremu do skóry delikatnej z problemami naczynkowymi. Moja cera pozostawia niestety dużo do życzenia, jednak najbardziej przyda się on mojej mamie, któa boryka się z tym problemem. Także najbardziej widoczne efekty będą u niej i to w jej ręce go przekazuję :)) zobaczymy, jak się spisze!



Buziaki,
Kats.

formspring.me/katsuumi17 :)

CONVERSATION

104 komentarze:

  1. dobrze jest mieć jeszcze miesiąc 'wolnego' nie? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Koktail wyglada wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Okropny start roku szkolnego x.x Moja klasa ma najgorszy plan lekcji. Zaczynamy lekcje o 7:30, a kończymy nawet o 15:20. Bardzo dziwny plan lekcji jak dla 2-giej gimnazjum ;\
    Ciekawy drink :D

    OdpowiedzUsuń
  4. pojechałam dzisiaj pod swoją szkołę, aż dziwnie było. wszędzie galowe ubrania, nauczyciele w garniakach i JA - wciąż na wakacjach :D uwielbiam takie klimatyczne kawiarenki! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę Ci, że mieszkasz w takim mieście. U mnie nie ma takich kawiarenek. Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  6. nie chcę( mi się do tej szkoły, tym bardziej ze nikogo nie znam ;/
    niektórym to dobrze ;D

    super fotki :)
    Zapraszam http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. super zdjęcia :D tez bym chciala miesiac wolnego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. to miejsce kojarzy mi się z Fernsehturm w Berlinie!
    wspaniałe na romantyczną kolację ;))

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  9. Trochę mi daleko do tej kawiarenki, bo mieszkam na drugim końcu kraju, ale będę o niej pamiętać - na wypadek gdybym wybrała się do Szczecina ;))

    O rany, po raz pierwszy odkąd pamiętam nie muszę iść pierwszego września do szkoły - suuuuper ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Smacznie wygląda ten koktajl ;))
    Po rozpoczęciu dobrze, dobrze ze szybko się skonczyło haha

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zdj.;) Zaraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super miejsce, jak będę w Szczecinie to muszę się tam wybrać :) Drinki też wyglądają na wyśmienite :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No niestety powrót do szkoły = 0 powodu do radości, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. koktajle wyglądają pysznie :) Fajne miejsce na kawiarnie, miło popatrzeć sobie z góry na swoje miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miłego testowania i smacznej kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bruno Mars ma fajne piosenki ^^
    Też mam jeszcze miesiąc wolnego ;>

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądają te koktajle . Zazdroszczę , że mieszkasz w Szczecinie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne miejsce, szkoda, że w mojej mieścince nie ma podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny blog ;))
    Zapraszam do mnie ;P
    +obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana zostałaś otagowana przeze mnie więc mam nadzieje, ze znajdziesz czas na odpowiedź ;*
    http://natalax33.blogspot.com/2012/09/tag-i-podziekowanie.html

    OdpowiedzUsuń
  21. ale apetycznie ten drink wygląda :D no widoki musząbyyć nieziemskie 22 piętro ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. o jak ten drink pysznie wygląda <33 mniam mniam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowny widok ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. fajny drink :) udanego testowania. :)
    też wczoraj byłam w kaskadzie :D

    OdpowiedzUsuń
  25. szkoda, że u mnie nie ma takich kafejek :( drinków, co prawda, bym nie piła, bo jestem niepełnoletnia, ale nie pogardziłabym nawet zwykłą kawą w takiej fajnej kawiarence ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. mniam drineczki ;) gratulacje wspolpracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. faktycznie, całe wakacje w sumie spędziłam aktywnie :) cieszę się w sumie z tego, bo przynajmniej wiem, że je wykorzystałam (chociażby w tych 60-70% ;D) :)

    OdpowiedzUsuń
  28. jakie widoki...super panorama:))a drink wyglada niezwykle smakowicie:)
    buziaki:D

    OdpowiedzUsuń
  29. super, dodaje do obserwowanych :) a początek masakryczny!! :(

    OdpowiedzUsuń
  30. No niestety ja byłam na rozpoczęciu.. o nigdy chyba nie byłam na 22 piętrze w jakiś kafejce:D ciekawie;)

    OdpowiedzUsuń
  31. też miałam testować ten krem, ale mam cerę tłustą więc odmówiłam i stwierdziłam, że lepiej żeby dostała blogerka dla której cery krem jest przeznaczony :)
    ja też dziś 1 zmiana ;(

    OdpowiedzUsuń
  32. o proszę, widzę ekskluzywnie :D

    OdpowiedzUsuń
  33. taa... apropo rozpoczęcia roku... fatalnie. ja to bym chciała jeszcze wakacje.
    a co do kafejki. bardzo fajnie to wygląda, chyba kiedyś się tam wybiorę. powiem szczerze, że zrobiłaś im dobrą reklamę. ale nawet sam widok szczecina z góry zachęca żeby tam przybyć, a tym samym drinki muszą tam być przepyszne.
    zapraszam do mnie ;) gertrudaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja Kaskadę widziałam na etapie budowy i wykończona była tylko z zewnątrz. Chętnie bym się teraz po niej przeszła :)
    Piękny ten widok na miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wiele razy już tam byłam. Bardzo mi się podoba, lubię duże miasta, na dodatek Szczecin jest piękny. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. ale cudna panorama, i jakie kolorowe kuszące drinki ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. fajne zdjęcie :)
    a po rozpoczęciu roku w porządku ;] teraz muszę tylko wszystkich poznać :D

    OdpowiedzUsuń
  38. uwielbiam tą różową koszulkę<3 obserwujemy?
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    OdpowiedzUsuń
  39. miejsce wygląda przytulnie :)

    -zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. początek może być, ale nic nie przebije tego widoku! *-*

    OdpowiedzUsuń
  41. Swietna notka i piekne zdjecia :)

    pinkaswag.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ach zazdroszczę Ci, że już masz szkołe za soba ;) Być moze Ty mi zazdrościsz moich szkolnych czasów bo tak często też bywa, że tesknimy za starymi czasami ;) A czym w ogóle się zajmujesz w życiu ?

    OdpowiedzUsuń
  43. ale pysznie te drinki wyglądają :) chyba muszę jakieś przepisy znaleźć

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne widoki :) a drink musiał być pyszny :D

    OdpowiedzUsuń
  45. ale pięknie! i jakie drinki <3

    OdpowiedzUsuń
  46. świetne zdjęcia:)
    smakowicie wygląda ten drink^^
    zapraszam do siebie.
    nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  47. Przecudowne widoki!!! Szkoda, że u mnie w mieście nie ma tak magicznego miejsca...
    U mnie nowy post.
    Buziaki!
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  48. ufff kochana po paru mcs cie znalazłam miałam kiedys bloga jako t-kinia nie wiem czy pamietasz?? ale znów jestem jak cos to zapraszam do mnie )

    OdpowiedzUsuń
  49. Wrażenia? Nowa szkoła, nowa klasa, na razie się dobrze nie znamy, ale mogło być lepiej z dobraniem klasy xD
    Kawiarenka robi na serio niezłe wrażenie *-*
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  50. aaaa to super :) dodaje cie odrazu do obserwowanych :) ślicznie wyglądasz, szczuplutka jestes też chcę tak :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Musiał być pyszny ;D Dobrze, że nie masz lęku wysokości ;p

    OdpowiedzUsuń
  52. ale fajne musi być to miejsce ;D

    OdpowiedzUsuń
  53. ciekawa jestem opinii o tym kremie ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Uwieeeeeeeelbiam Szczecin, więc zdjęcie z widokiem na miasto po prostu mnie urzekło!

    OdpowiedzUsuń
  55. 20 sekund? wow... Musze kiedyś się tam wybrać ;D

    OdpowiedzUsuń
  56. Ten drink wyglada przepysznie! Fajne fotki
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja na razie do szkoły podchodzę pozytywnie. Przyjdzie jeszcze czas na prawdziwe narzekanie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. jejciu, jakie widoki! świetne miejsce :D

    OdpowiedzUsuń
  59. Dodaję się do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Wow ekstara pozdrawiam http://dominikazwanziger.blogspot.com/ wpadnij

    OdpowiedzUsuń
  61. Jeszcze nie piłam takiego koktajlu, pysznie wygląda ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. ale pycha... yummy!!

    http://palistory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. o kurcze ale świetnie tam :)
    Ty ciągle o tych drinkach ochoty robisz !

    OdpowiedzUsuń
  64. właśnie, ja tam tyle razy przechodziłam,a ani razu nie wstąpiłam. Powiesz mi jak to tam cenowo wygląda to może w ferie tam wpadnę ^^

    OdpowiedzUsuń
  65. mmm teraz mam ochotę na takiego drineczka :) a widok śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Wow! that place is amazing!
    Do you want follow each other?
    Kisses, Den.

    http://thebsheep.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  67. Jeszcze nie bylam w Szczecinie, a tu taka zachęta... pyszne drinki na 22 piętrze:D

    OdpowiedzUsuń
  68. ładny widoczek na miasto :D
    u mnie super szkoła ;) 1 klasa liceum :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Mmm.. drink wyglądał wręcz smaakowicie. :) Widok naprawdę cudowny, ciekawe miejsce.. :))

    OdpowiedzUsuń
  70. Ale mam teraz ochotę na takie koktajle <3 pycha! Mnie też został jeszcze miesiąc wakacji :D pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  71. świetne zdjęcia!
    drink wygląda pysznie :))

    OdpowiedzUsuń
  72. Your hair looks really pretty!

    http://www.glamkittenslitterbox.com/
    Twitter: @GlamKitten88

    OdpowiedzUsuń
  73. Ojacie! Napiłabym się takiego koktajlu! <3 ciekawe jak spisze się kremik:-) pozdrawiam! :-*

    OdpowiedzUsuń
  74. Looks like a very nice place.

    http://www.thegaragestarlets.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. zapraszam ponownie do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  76. Jestem ciekawa tego kremu. Mam cerę naczynkową, więc jestem nim zainteresowana. Czekam na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  77. świetną masz kamizelkę, oddaaaj! ;D

    OdpowiedzUsuń
  78. Widok nieziemski. Super foty jak zawsze :P Ehh koktajl żurawinowy - brrr - nie lubię tego owocu :P Ehkem ale na ten drugi to bym się skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  79. Fajne zdięcia. Obserwuję i zapraszam do mnie.
    Ja-Malga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Jaka piękność :)) Uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top