Niebiesko :)

Hej :)
Co mogę napisać... Polska drużyna siatkarska wczoraj zawiodła po całości... Należeliśmy do faworytów, ale coś nam nie wychodziło w ostatnich meczach, chłopcy byli jacyś wycofani, nie pokazali charakteru i niestety nie zostało w nich nic z tej mocy, jaką pokazywali choćby w meczu z Włochami i w Lidze Światowej... Ehh. Przykro strasznie, chyba już nie oglądam siatkówki na tych mistrzostwach, o! :( 

W paznokciach ombre zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Poważnie, dopóki nie zrobiłam sobie pierwszych (nie do końca z resztą udanych), nie mogłam się za nic do tego zabrać, gdyż wydawało mi się to taaakie trudne... A tu proszę, wkręciłam się jak nic ;) to już moje czwarte, niestety dwóch poprzednich nie zrobiłam zdjęć... Będę to nadrabiać.
Do tych użyłam trzech kolorków, chociaż wyglądają na dwukolorowe- a to dlatego, że użyłam osobnego koloru jako bazy (Lovely Color Mania nr 1), którą przykryłam odcieniami niebieskiego:
- Wibo Express Growth nr 8
- Cantare nr 2 (jakaś tanioszka ze sklepu  za 5 zł :D a mam ją już 2 lata!)
 Całość pociągnęłam bezbarwnym.
Warto wspomnieć, że do ombre nails można wykorzystać nawet najbardziej zaschnięte lakiery, jak np. mój Wiboszek :) czy to nie fajna sprawa? ;) 

Buziaki,
formspring.me/katsuumi17 zapraszam! :*

CONVERSATION

120 komentarze:

  1. Fajny efekt. I moje ulubione kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe to ombre nails. :)

    Zapraszam do siebie na nowy post. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajnie pomalowałaś ;) takie Ombre ♥ zapraszam do mnie :*** ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie ombre wyglada fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. O, teraz wyglądają calkeim fajnie :)
    Jesli mogę Ci coś poradzić, to spróbuj używania jakiegoś wygładzającego top coatu na wierzch. Polecam Rimmela albo Essie good to go.

    OdpowiedzUsuń
  6. super pazurki :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, efekt jest świetny. mam dwie lewe ręce, ale może spróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię ten sposób ozdabiania paznokci! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. no i wygląda to Twoje dzieła bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze mówiąc, bardzo się wczoraj rozczarowałam. Liczyłam na wiecej...
    Podobają mi się lakiery na ostatnim zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ohh kochana świetnie to wygląda! muszę u siebie wypróbować tylko nie mam kiedy się za to zabrać wydaje się to trudne ale pewnie tak nie jest:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Beautiful! :D

    http://life-lover-n.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. To prawda, strasznie szkoda chłopaków. A paznokcie wyglądają świetnie. Sama próbowałam i niestety efekt marny.. :(

    OdpowiedzUsuń
  15. ładnie Ci wyszło to ombre :) ja jak sobie zrobiłam to było koszmarne :D

    OdpowiedzUsuń
  16. O proszę, u mnie ostatnio ombre w bardzo podobnej kolorystyce! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne kolorki. Ten z Wibo bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie ci wyszły. ♥

    http://lilianka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam ombre na paznokciach bardzo łatwy sposób na pozbycie się nudnych jednokolorowych paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę spróbować zrobić to ombre wreszcie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja też ostatnio uwielbiam ombre ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawie Ci wyszło :) Chyba też zrobię coś ciekawego z paznokciami :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ombre jest świetne, piękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. trzeba przyznać że coraz fajniej Ci to wychodzi ! :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. wow ! Genialnie wygląda to twoje ombre niebiskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. ombre jest świetne, tylko na włosach już przereklamowane trochę ;d

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja mimo wszystko nie jestem zawiedziona, nie przemawia do mnie ta nagonka na siatkarzy. Byli faworytami, ale są tez normalnym ludźmi. W tym roku wygrali już naprawdę bardzo dużo.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładny kolorek masz na paznokciach.
    Świetny blog


    Zapraszam do mnie
    http://marika-maarika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. jeżeli byłabyś prawdziwą fanką siatkówki i na prawdę kibicowała polsce to nie pisałabyś ,że grali beznadziejnie i ,że już nie będziesz oglądać!
    Kibic jest na dobre i na złe .. Właśnie przez takie osoby jak ty oni odczuwają presję..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie zauważyłaś przekąsu na kocu wypowiedzi... Poza tym napisałam że bez Polaków nie ma już sensu kibicowanie- bo nie mam swojego faworyta wśród innych państw. Polakom kibicowałam na dobre i na złe, każdemu w końcu zdarzają się gorsze dni. Jak to, co napisałam, ma się do bycia "nieprawdziwą fanką siatkówki"?

      Usuń
  30. z daleka nawet prezentują się ładnie - ciekawe kolory :) ale niestety widać nie dociągnięcia, chodzi mi o to, że niedokładnie malujesz paznokcie tym kolorem z Lovely - widać niedomalowania

    OdpowiedzUsuń
  31. ombre<3
    bardzo fajne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. wow O.o niesamowite <3 bardzo mi się podobają ^^

    OdpowiedzUsuń
  33. Oglądałam i też było mi przykro :((
    Paznokcie wyszły bardzo ładnie, podoba mi się niebieskie ombre!

    OdpowiedzUsuń
  34. swietne paznokcie, tez ostanio testuje i na mamie i na sobie

    OdpowiedzUsuń
  35. Muszę sama spróbować tego ombre:) Zapraszam do mnie na konkurs: http://glamourka89.blogspot.com/2012/08/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja sie wkurzyłam na siatkarzy ale mam nadzieje że na następnych mistrzostwach pokażą na co ich stać :) Pazurki ślicznie zrobione, nie probowałam ombre :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ale walczyli do końca i za to można im honor zwrócić, jednak ich gra była słaba.. :(

    OdpowiedzUsuń
  38. ładne ;) takie niebo na paznokciach ;))

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne ombre, ślicznych kolorków użyłaś :))

    OdpowiedzUsuń
  40. Ślicznie, fajne kolory dobralas;)

    OdpowiedzUsuń
  41. fajne, ja ostatnio widzialam czarne z brokatowym ombre, wyglądały bosko!

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam paznokcie ombre jestem w nich zakochana <3 Robię je dosyć często.Twoje super Ci wyszły pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. niebieski wygląda ja jakis brokat;)) piekne są;))
    podsunełas mi mała inspiracje na weekend jesli chodzi o paznokcie;*;)
    zapraszam do mnie na rozdanie;))

    OdpowiedzUsuń
  44. Cholernie dobre pazury! ♥ :)))

    OdpowiedzUsuń
  45. Wow, wyszly rewelacyjnie, ale ja raczej bym ich sobie nie zrobiła ;))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Ładne ! ;)
    tez muszę się zabrać za swoje paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  47. mi też się podobają ale nie chce mi się takich robić :P

    OdpowiedzUsuń
  48. śliczny efekt . :) Muszę sobie takie ombre zrobić . :)

    OdpowiedzUsuń
  49. uwielbiam ombre :D ja wczoraj zrobiłam sobie kolejne i niedługo pojawią się na blogu :)

    a co do siatkarzy to bardzo zawiedli, niestety. Próbowali coś zrobić, ale jednak nie dało rady. No cóż, tak widać miało być, o! :)

    zapraszam do siebie na newsa :D

    OdpowiedzUsuń
  50. mam podobne, ale pomarańczowe :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Polubiłaś ombre tak jak ja :) a niebieskości to coś co uwielbiam,więc u Ciebie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Twoje paznokcie wyglądają uroczo. Mam ten sam lakier, którego użyłaś jako podkładu. Mogłabyś dodać krok po kroku, jak zrobić takie paznokcie. Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  53. Lovely Color Mania- uwielbiam lakiery! <3
    a ombre nails podobają mi się bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Super ci to wyszło :) Też próbowałam robić takimi kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  55. bardzo ładnie Ci to ombre wyszło :))

    OdpowiedzUsuń
  56. też się zawiodłam na naszych siatkarzach. :c bardzo ładne paznokcie :0

    OdpowiedzUsuń
  57. śliczne te paznokcie muszę spróbować ! ;))

    OdpowiedzUsuń
  58. Fajne kolory lakierów, bo ja osobiście uwielbiam wszystkie odcienie niebieskiego. :D

    OdpowiedzUsuń
  59. jeden lakier również znajduję się , w mojej kolkcij ; ] , śliczne .

    OdpowiedzUsuń
  60. Bardzo fajny efekt uzyskałaś z tymi pazurkami :)

    OdpowiedzUsuń
  61. hej kiedyś zaglądałam na Twojego bloga, ale potem gdzieś się w tym blogowaniu zgubiłam, teraz wznawiam działanie i będę wpadać ponownie, mam nadzieję z wzajemnością ;D


    fajne pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
  62. ładne paznokcie!
    podobają mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  63. mi nie wyszły tak ładnie jak Tobie :(

    OdpowiedzUsuń
  64. świetne te lakiery i paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  65. ładne paznokcie :D

    zapraszam do mnie w wolnej chwili
    www.magdalenass.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetnie to wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Fajnie pazurki wyglądają z daleka! : )

    OdpowiedzUsuń
  68. świetnie Ci wyszły te paznokcie <3 ! też takie chcę :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  69. Ombre to jest świetna sprawa, ale ja jak robiłam to dałam chyba za dużą warstwę lakieru i nie chciały schnąć :<

    OdpowiedzUsuń
  70. trochę Ci nie wyszło to ombre, aczkolwiek kolorystycznie bardzo mi się podoba. pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  71. OO, jak Ci one fajnie wyszły.
    A poza tym witam ponownie, gdyż usunęłam niechcący bloga. :)
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  72. rany czemu każdemu wychodzą tylko nie mi :< ?

    OdpowiedzUsuń
  73. Ładne pazurki, bardzo ładnie Ci wyszły a kolorki śliczne :):*

    OdpowiedzUsuń
  74. http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=24648109

    zapraszam też do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  75. fajnie wyglądają, niestety mi do pracy nie wolno malować w żaden sposób :P

    OdpowiedzUsuń
  76. Bardzo ładne paznokcie. ;)
    Ja też jestem zawiedziona porażką polaków. :( Ale dla mnie i tak będą mistrzami! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  77. ale śmieszne te paznokcie, jak je zrobiłaś? Po prostu namalowałaś inną warstwę lakieru, ale nie na całym paznokciu?

    OdpowiedzUsuń
  78. Paznokcie naprawdę ładne ;) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  79. Nie wyszło Ci za bardzo, ale idea fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  80. ale ślicznie ci wyszły i ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top