New jeans :)

Hejjjj! ;) 
Czy u Was też jest tak, że te "upały", które tak ostatnio prognozuje TVN, jakoś nie mają odbicia w rzeczywistości? Może to tylko na Pomorzu Zachodnim tak jest... Wkurzające. Ale co zrobić :) wczoraj wieczorem wybrałam się z Asią do koleżanki, a potem na urodziny klubu Baila. W zeszłym roku był tort, szampan itp, więc stwierdziłyśmy, że możemy się tam przejść, poza tym byłam tam tylko raz w życiu, na połowinkach w liceum. Nawet fajnie grali, ale tłum ludzi i gorąco... Więc potem zmieniłyśmy lokal, poszłyśmy do pubu, gdzie grali fajne, starsze hity wakacyjne- m. in "Facet to świnia" czy "Agnieszka"- i zapragnęłam pójść na karaoke przez to! :D 
Zamiast tortu na urodzinach częstowali truflami w czekoladzie (mniaaam!), a także rzucali baloniki z niespodziankami- w jednym znalazłam bon do jednej ze szczecińskich kawiarni :) chętnie niedługo wybiorę się tam z przyjaciółmi ;)

Chcę Wam pokazać fantastyczne, poszarpane spodnie, jakie ostatnio otrzymałam od Romwe. Już rozmyślam, z czym je by tu połączyć- najodpowiedniejsza chyba będzie stonowana góra, gdyż na dole dużo się już dzieje. Jak uważacie? Podobają Wam się? ;)

spodnie- Romwe
A tutaj takie tam zdjęcie sprzed paru minut, przepraszam za nieogar, brak makijażu itp :DD pod spodem natomiast coś, od czego ostatnio nie potrafię się uwolnić- przepyszne kawowe i fistaszkowe cukierki od Wawela, mmmmmmm!


 Buziaki kochani, trzymajcie się!

CONVERSATION

105 komentarze:

  1. może najzwyklej ? biała bokerska albo czarna ?:)
    fistaszkowe... mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcia : )
    spodnie są cudowne !
    + fajnie że można było jakieś bony wygrac

    OdpowiedzUsuń
  3. A może bluzka z flagą? Wydaje mi się, że fajnie by wyglądała w połączeniu z tymi spodniami. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. urocze spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja do karaoke sie nie nadaję haha :D
    świetne te spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajniutkie spodnie, za darmo dostalas czy to jakis gratis do przesylki?
    Pozdrawiam i zmykam bo do pracy ide niedlugo :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja właśnie jem z jagodami ;p
    cukiereczki , mmm <3 ja tam nigdy nie mogę się od nich uwolnić ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. szampan, szampan, ostatnio częsty trunek bez okazji :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Według mnie do tych dżinsów pasowałaby jednokolorowa tunika, poszerzana na dole. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne spodnie, według mnie najlepiej będą wyglądały z tradycyjną biała bokserką :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się spodnie zbytnio nie podobają ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja ubrałabym do nich czarną bokserkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Spodnie piękne ... ja bym na twoim miejscu połączyła je z bluzką mgiełką i z srebną obrożą ..... wyglądało by to zjawiskowo ................ . . .




    Pozdrowienia i zapraszam na mojego bloga ... będzie i miło jeśli wpadniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne spodnie .

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne te spodnie!
    fajnie że udało ci się złapać taki bon^^

    OdpowiedzUsuń
  17. za tymi cukierkami nie przepadam;P A spodnie jak dla mnie, to takie sobie, nie jestem raczej zwolenniczka tego typu i kolorow i fasonu niestety.

    OdpowiedzUsuń
  18. spodnie są świetne :P czekam na stylizacje z nimi :P

    OdpowiedzUsuń
  19. ja do tych spodni ubrałabym biały t-shirt, ale włożony w spodnie ; D i marynarkę ; )

    OdpowiedzUsuń
  20. u mnie średnio, słońce świeci ale jest zimno.. ;)
    świetne spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  21. KATSUMI NIE ROB SOBIE KREDKĄ OCZU BO BEZ KREDKI JESTEŚ MNIEJ AGRESIV A BARDZIEJ DELICATE:D:D:D oczy oczy :D:D:D:D:D:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  22. u mnie ciepło, ale pochmurnie i wietrznie. :D
    Do spodni pasuje gładka, biała koszulka, tak myślę. :D
    co do cukierków to pyyycha są ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Suuuper spodnie, a na widok tych cukierków :DD aż ślinka mi pociekła (w przenośni) :D
    zaprasza kajkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawe spodnie. :)

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  25. Spodnie są niesamowite, ja popieram "about . " - również założyłabym do nich biały t-shirt i marynarkę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super masz te spodnie.;d
    Zapraszam w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  27. dziękuję . :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne spodnie;-)
    Cukierki pewnie pyszne, ale u mnie dietka, więc cóż :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Bez makijazu slicznie wygladasz, wiec spokojnie :)
    Gratuluje bonu do kawiarni :D tez bym taki przytulila... w ogole dobry deser lodowy bym zjadla. mzoe sie do Lidla przejde .. a nie, na diecie jestem.
    spodnie totalnie nie moj styl, ale czekam na stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. super spodnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. Spodnie nie w moim stylu, ale w czwartek nie chciało mi się iść na spotkanie wspomnieniowe z koleżankami z czasów liceum- przemogłam się jednak, trafiłyśmy na karaoke, doszłam do finału a oprócz tego dostałam propozycję śpiewania w zespole ^^ więc idź koniecznie na jakies karaoke :D

    OdpowiedzUsuń
  32. niezbyt mi się spodnie podobają ;c
    ślicznie ci bez makijażu :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne spodnie! mi się podobają ;)
    A co do pogody to dziś wróciłam z nad morza a tam pogoda w miarę
    się sprawdzała , miała być burza, to była ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. fajne spodnie *.* cukierki!!! ;D ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. po połowie już nie umiałam ich zjeść.. a zawsze czekoladowe zostawiam sobie na koniec ;D

    OdpowiedzUsuń
  36. spodnie są świetne i rzeczywiście chyba najlepiej będzie połączyć je z czymś stonowanym :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny post :)
    Zapraszam do mnie-nowa notka ;D
    http://justfashionnn.blogspot.com/
    Zależy mi na obserwatorach, komentarzach i na świetnej atmosferze , więc dodaj się do obserwatorów, ja również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wow świetnie się prezentują ..:) Tak stonowana góra będzie odpowiednia,choć może jakieś mocne kolorki do tego:)

    OdpowiedzUsuń
  39. ciekawe są te spodnie, nie mogę doczekać się, aby zobaczyc jak na Tobie leżą i Twojej stylizacji z nimi ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Cuuukierki .!
    + Zapraszam do Siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne spodnie jednak tylko dla szczupłej figurki:)

    OdpowiedzUsuń
  42. wow, nie miałabym odwagi włożyć tych spodni, ale z ciekawością czekam na Twoją stylizację. :))

    OdpowiedzUsuń
  43. W Szczecinie lato jakos nie ropieszcza, ale na szczecie zima jest zdecydowanie lagodniejsza od reszty Polski. Na pocieszenie, u mnie leje prawie codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ładne spodnie ale niestety nie mój styl ;/

    OdpowiedzUsuń
  45. spodnie na prawdę ciekawe, też bym się bała zbyt "bogatej" góry,

    OdpowiedzUsuń
  46. Chcę takie spodnie! Bardzo chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  47. niesamowite te spodnie ^^ + obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  48. spodnie są prześliczne , tylko ja miałabym kłopot z czym je zestawić , zapraszam na chillfash.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja bym takich nie ubrała, ale fajnie wyglądają :))
    Czy z makijażem czy bez i tak ładnie wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Chce je zobaczyć na Tobie ;d

    OdpowiedzUsuń
  51. świetne spodnie! Zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  52. u mnie pogoda wygląda tak, że jest ciepło i parno, a wieczorem burza.. spodnie fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  53. są śliczne, czekam aż zobaczę ja na Tobie!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. jakie genialne spodnie ! 0.o
    chce chce chce takie xd ♥

    OdpowiedzUsuń
  55. u mnie jest bardzo gorąco, wręcz duszno ( woj. małopolskie)
    a co do spodenek, hmm myślę,że masz rację z tą stonowaną górą - będzie fajnie i może jakieś dodatki ciekawe :)
    a więc czekam na stylizacje ze spodniami i pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
  56. czekam na stylizacje z nimi!

    OdpowiedzUsuń
  57. duszno, parno, wilgotno. jak wszędzie:)
    spodnie... nie, nie przekonują mnie. ale przewiduję, że lepiej będą wglądały na kimś :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Spodnie bardzo ciekawe, zazdroszczę bo i mi by się takie przydały ;))
    Pozdrawiam //

    OdpowiedzUsuń
  59. świetne spodnie ;D
    jak już o torcie to my zamiast tortu koleżance z babką i patyczkiem do szaszłyków jako świeczką... wyskoczyłyśmy na urodziny ;D

    OdpowiedzUsuń
  60. świetne jeansy ;) czekam na stylizację

    OdpowiedzUsuń
  61. Za marmurkami nie przepadam, ale podobają mi się u kogoś ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na rozdanie :D

    OdpowiedzUsuń
  62. Spodnie.. hm.. ciekawe jak wyglądałyby z białą bluzką na ramiączka na Tobie :D bo tak to nie umiem ocenić :D

    OdpowiedzUsuń
  63. spodnie nie mój styl. o fistaszkowe, uwielbiam :))
    otagowałam Cię, mam nadzieje,że weźmiesz udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  64. tak, do tych spodni zdecydowanie stonowany top :) widzi mi się czarna bokserka:))

    OdpowiedzUsuń
  65. Fantastyczne spodnie, swietnie beda wygladaly z jakas bluzka albo sweterkiem z cwiekami:-)
    Kisses
    Aga

    WORLDWIDE GIVEAWAY!!!Come and win!
    WORLDWIDE GIVEAWAY!!!Come and win!
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  66. spodnie są świetne, ja zestawiałbym je z delikatną górą i poszalałabym z dodatkami ;))

    OdpowiedzUsuń
  67. o kurcze fajnie że rzucali balonami z niespodziankami. beejer. fajne gacie takie inne ;*

    OdpowiedzUsuń
  68. spodnie robią wrażenie, ciekawe jak wyglądają na Tobie :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  69. Ojoj, upały u mnie straszne! A porządnego deszczu to od czerwca nie było. Wczoraj pokropiło, ale to nie wystarczy biednej ziemi.

    OdpowiedzUsuń
  70. Hmm... myślę , że te spodnie odpowiednio połączone z jakimiś butami i fajną bluzką będą wyglądały genialnie :) Ale jak tak leżą to nie przemawiają do mnie . Pokaż je na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  71. super ;)
    jaki nieogar, ladnie wyszlas ;D

    OdpowiedzUsuń
  72. świetne spodnie !
    Świetny blog!!! naprawdę !
    Oczywiście zapraszam do mnie + dodaje do obserwowanych !
    i liczę na rewanż!! Pozdrawiam ! KISSS;-*
    www.sweet-porcelain-doll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Pycha cukierki! :D Ja mam raczki i kukułki. :D

    Zapraszam do siebie na nowy post:
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. chciałabym zobaczyć te spodnie na tobie, bo tak to nie wiem, jak je ocenić :> nie wiem, czy sama bym je założyła. ale jeśli już, to własnie z czarną górą i to pewnie czarna bokserka ^^

    OdpowiedzUsuń
  75. świetny pomysł z niespodziankami ukrytymi w balonach. naprawdę! :D trzeba by go wypróbować kiedyś na jakiejś imprezie :D

    OdpowiedzUsuń
  76. Maga spodnie :)
    Cukierki <33

    OdpowiedzUsuń
  77. Daj cukierka ! :) Za duzo ich masz :D ZDECYDOWANIE ! :)

    OdpowiedzUsuń
  78. aa uwieelbiam te cukierki ^^

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top