In love with jeans (outfit)

Hej! ;) 
I po pracy :) pierwsza zmiana ma to do siebie, że po powrocie nie chce się nic innego, jak tylko spać. Znam to z autopsji. No, chyba, że na nogi postawi mnie całkiem mocna kawka lub cappuccino (które potrafię wyjadać łyżeczkami, ale właściwości pobudzających niestety nie ma :(). Wczoraj spotkałam się z Sylwią i Agusią. Poszłyśmy do Biedronki, a potem Carrefoura i na bajorko ;) Każda z nas kupiła sobie czekoladę na kanapki- ja pierwszy raz krem o smaku białej czekolady i TRUSKAWEK- mmm! Zwykle brałam czekoladowo- orzechowe. Ale to- niebo w gębie! Czy wy też macie tak, że wolicie jeść takie rzeczy (także nutellę) łyżeczkami, niż smarować na kanapki? Ja jestem ciekawa, jak długo wytrzymają to wszystko moje zęby... :D

Dziś mam dla Was outfit. Dawno ich nie było, prawda? :) 
Niestety nie miałam kiedy i jak zrobić zdjęć, ale postaram się nadrobić w najbliższym czasie. 
Na tych zdjęciach sprzed bodajże 3 dni postawiłam na jeans. Ale nie w typowym wydaniu. Teoretycznie nie powinno się łączyć dwóch ubrań o podobnej fakturze (tutaj: oba z jeansu, oba poszarpane), ale praktycznie wszystko jest dozwolone, jeśli wygląda "znośnie". A ja nie mogłam oprzeć się takiemu połączeniu. Zielone szorty i  kamizelka od Oasap. Ta ostatnia idealnie wpisuje się w trendy nadchodzącego sezonu- ćwieki, kolce itp- w dodatku biały jeans to coś, co od dawna chciałam mieć :) jako top założyłam obcisłą, szarą spódniczkę- trzeba czasem poszaleć i inaczej coś założyć hehe :D no i szare trampki, niezastąpione dla mnie.

kamizelka- Oasap
spodenki- Sheinside
bluzka/spódniczka- C&A
trampki- Vero Vila
okulary- Okulary24

Podoba się? :)
Kats. 


Zapraszam na Oasap.com :)

CONVERSATION

130 komentarze:

  1. kamizelkę bym Ci zabrała chudzinko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna kamizelka :) buziak!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz, mnie to nie razi, że są dwa elementy z jeansu:) Fajnie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pasuje, więc jest ślicznie!
    Ja też nutelle wolę jeść łyżką, choć kanapki z nią też są pyszne <33

    OdpowiedzUsuń
  5. oo jejcia jaka Ty chudzinka jestes ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne spodenki!
    Też mam tak że nutelle bardziej lubie wyjadać łyżeczką :D
    Pozdraiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  7. Hah tak jak Ty mozesz cappuccino ja mogę mleko w proszku :D

    OdpowiedzUsuń
  8. okulary i szorty! ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Co za różnica ze takie same materiały ważne ze całość wyglada cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. właśnie tak jak pisałam brakuje mi białej kamizelki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. całkiem fajnie, chociaż zamiast tej kamizelki założyłabym coś innego.. jakiś sweterek może? ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Oba jeansowe cudeńka są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kamizelka cudowna mmm ćwieki <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię Cię w wydaniach jeansowych ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. spodenki fajne :) i autfit te

    OdpowiedzUsuń
  16. super wszystko dobrałaś = genialnie :3!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna stylizacja. Fenomenalna kamizelka!:)
    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kamizelka jest bombowa ! ^^

    Obserwuję od dłuższego czasu i zapraszam do mnie : http://artist-of-your-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. cała stylizacja jest cudna, ale najbardziej urzekła mnie kamizelka <33
    zapraszam do mnie : callona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. nie jestem zwolenniczką jeans+jeans, ale Ty poradziłaś sobie świetnie!

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  21. znam to, też wolę wyjadać czekoladę łyżeczką niż na chleb, ale lepiej nie mówić dentyście ;D

    świetny outfit <3
    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. kamizelka <3
    Kochana, dla Ciebie mam zawsze czas:*

    OdpowiedzUsuń
  23. Szorty <3
    A ja byłam wczoraj w pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. biała kamizelka jest cudowna ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. swietnie swietnie ;)
    spodenki super ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. cudna kamizelka ! świetnie wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Trampki bardzo fajne i jaki kolor na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajne szorty :) Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. O tak! Ja też tak mam że mogłabym coś wyjadać łyżeczkami niż np. smarować na chleb:p Wtedy smakuje lepiej^^
    Co do outfitu, to strasznie mi się podoba! Kamizelka jest fenomenalna!
    I muszę przyznać że pięknie wyglądasz gdy masz włosy na bok:):*

    OdpowiedzUsuń
  30. ja tam nie wyjadam nutelli łyżeczkami, tylko palcem, hahah:D
    fajne spodenki^^

    OdpowiedzUsuń
  31. otagowałam Cię u mnie na blogu, zapraszam serdecznie do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. jak ja chciałabym być taka chudziutka!:) cudna kamizelka Kats;*

    OdpowiedzUsuń
  33. Biała czekolada jako krem - jeszcze nie próbowałam. Muszę nadrobić tę zaległość.
    Wyglądasz b.fajnie. Chciałabym zobaczyć jeszcze wersję z red lipstick =)

    OdpowiedzUsuń
  34. fajny kolor szortów :)

    OdpowiedzUsuń
  35. świetnie wyglądasz! kamizelka rewelacyjna;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kamizelka przepiękna! I te duże okulary...:) Pozdrawiam i dziękuję;)

    OdpowiedzUsuń
  37. fajnie wyglądasz, ale te okulary do Ciebie nie pasuja ( kwestia gustu)
    Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  38. Spodenki mają świetny kolor. ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Prawie zawsze jem nutellę łyżeczką. :P

    OdpowiedzUsuń
  40. kamizelka jest świetna i modna : )

    OdpowiedzUsuń
  41. Masz prześliczne włosy i jesteś taka chuda ! *.*
    Zazdroszczęęę ! :))

    OdpowiedzUsuń
  42. Niby oba elementy z dżinsu, ale różnią się kolorami, dlatego też jako całość nie wygląda to rażąco :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo fajnie wyglądasz, aczkolwiek bardziej mi się podoba jak ubierasz się bardziej kobieco jak np spódniczka kwiatowa z kilka poprzednich postów:)

    Nutella:) No niestety mam też w sobie ten nawyk wyjadania łyżeczką, a co najgorsze mój synek też:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny kolor spodenek! Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  45. wow! super set!:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetna stylizacja ! Nie za chuda jesteś ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo fajne te spodenki są :)

    OdpowiedzUsuń
  48. ale chudzinka z Ciebie :P bardzo fajne szorty :)

    OdpowiedzUsuń
  49. hehe mam takie same spodenki :D ale z Primarka

    OdpowiedzUsuń
  50. Kamizelka <3
    Spodenki mają świetny kolor, ale czy nie są na Ciebie troszkę luźne? :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękna ta kamizelka!:)) I bardzo podobają mi się spodenki :) Mam nadzieję, że w Międzyzdrojach trochę odpocznę. Już tam kiedyś byłam ale chętnie tam wrócę. Przyda mi się to ;)

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  52. spodensy ! ♥ Teraz modne są kołnierze, zestaw w porządku ; )

    OdpowiedzUsuń
  53. Ale śliczna kamizelka i spodenki <3

    OdpowiedzUsuń
  54. fajne szorty!:)

    http://ania1991.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. kamizelka i spodenki cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Fotogeniczna jesteś;) W dodatku taka ładna ! Świetnie dobrane ubrania ! W wolnej chwili zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Jak nutella to tylko łyżeczką! :D Pamiętam jak kiedyś był Snickers w słoiku, taka snicersowa nutella... Zdecydowanie tak smakowała tęcza, szczęście, teraz nigdzie nie mogę tego znaleźć... Próbowałaś? :D A bezrękawnik jest cudowny *.*

    OdpowiedzUsuń
  58. zestaw idelany jak dla mnie;)) pięknei wyglądasz! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. Kamizelka to sama esencja trendów :D
    Nutella zawsze łyżeczką, choć ja powinnam szamać ją chochelką ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Fajna kamizelka :) Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  61. A ja nie lubię nutelli. :)
    A co do outfitu, to kamizelka jest świetna i ogólnie ładnie wyglądasz. Jesteś taka chuda! :p

    OdpowiedzUsuń
  62. Niby jeans, a jednak inaczej, bo nie granatowo :)
    Dla mnie nawet łyżeczka nutelli jest powalająca - za słodko mi :P

    OdpowiedzUsuń
  63. świetne szorty ;)

    obserwuję i zapraszam do mnie, może któreś z moich DIY spodoba ci się i także dodasz mojego bloga do obserwowanych ;)
    pozdrawiam ankakoper

    OdpowiedzUsuń
  64. Uwielbiam nutellę <3

    OdpowiedzUsuń
  65. Kocham NUTELLĘ :D i fajny kolor spodenek :). Pozdrawiam Paulla :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Weź nie jedź na Makarską ^^

    OdpowiedzUsuń
  67. mam nadzieję, że jestem :).

    ps. z Ciebie urocza chudzinka :*
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  68. szorty są swietne!!! :)

    palistory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Sliczny kolor szortow! Pasuja Ci ;)

    OdpowiedzUsuń
  70. kamizelka i szorty super :))!

    OdpowiedzUsuń
  71. super kamizelka *_*

    OdpowiedzUsuń
  72. Dziękuję bardzo, również zapraszam ponownie :)
    Nowa notka^^

    OdpowiedzUsuń
  73. Rzadko jadam kremy. Sposób spożycia zależy od nastroju. Częściej używam ich jako smarowidło, ponieważ same mogą zemdlić.

    OdpowiedzUsuń
  74. Sama zapraszam Cię do konkursu na moim blogu, gdzie do wygrania jest sukienka wybrana przez samą Ciebie! Więcej informacji w najnowszym wpisie kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  75. jak nawiązujesz współpracę z firmami? masz to całe konto na AdSense? :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam konto na AdSense, ale w ogóle z niego nie korzystam- żadne reklamy z tego serwisu nie figurują u mnie na blogu :) poza tym AdSense nie ma nic wspólnego ze współpracami :) nawiązuję je mailowo, albo ja piszę do firmy, albo firma do mnie :)

      Usuń
  76. zupełnie nie moje kolory, więc nie do podglądnięcia ale sam w sobie jest przepiękny i oryginalny, podoba mi się :)

    True Players Only (Ishe Remix)

    OdpowiedzUsuń
  77. Wyglądasz super :) Naprawdę mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Fajny outfit :D

    OdpowiedzUsuń
  79. Świetny outfit :) Bardzo mi się podoba , wszystko ze sobą idealnie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  80. u mnie notka z makijażem - zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  81. ładnie wyglądasz :)
    szczególnie podobają mi się te szorty, cudny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  82. śliczny outfit :D super kamizelka!

    OdpowiedzUsuń
  83. świetne shorty!:)
    Pozdrawiam c:

    OdpowiedzUsuń
  84. kamizelka jest boooska!<3 cały outfit baaardzo u dany!!

    http://cleoinstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. Hello there! This post couldn't be written much better! Looking at this article reminds me of my previous roommate! He constantly kept preaching about this. I am going to send this post to him. Fairly certain he'll have a
    good read. Thank you for sharing!
    My website - cool articles for teenagers

    OdpowiedzUsuń
  86. fajna kamizelka;)

    OdpowiedzUsuń
  87. How amazing this article is! I definitely like it without any doubts.

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top