Pójdę boooso! :)

Hej! :)
Normalnie złośliwość rzeczy martwych... Jedyny w pełni wolny dzień w tygodniu, podczas którego mogę jechać nad morze, a tu nagłe załamanie pogody. Wyjazd szlag trafił :( pozostaje mi tylko wstawić zdjęcia z "plaży" w środku miasta- a dokładniej rzecz biorąc małego piaskowego fragmentu osiedla Agusi, po którym latałyśmy boso, uważając jedynie, aby przypadkiem nie wejść w jakieś gałęzie :D zawsze to jakieś zastąpienie prawdziwej plaży, prawda? :)
bluzka- New Look
 spodenki- H&M/ DIY
buty- Dior :DD
Tylko nieco słońce mi raziło w oczy... A ostatnie z kochanym Neem, pieskiem Agi :)

 A co kochani u Was? 
Mam nadzieję, że pogoda dopisuje bardziej niż u mnie i spędzicie czas bardziej produktywnie, niż o się zapowiada u mnie... :( 


formspring.me/katsuumi17
I proszę Was o klikanie w bannery po lewej stronie bloga, będę wdzięczna :* zwłaszcza te w górnej częsci bloga ;)

CONVERSATION

109 komentarze:

  1. super wyglądasz, u mnie słońce ;D
    obserwuję, zaobserwujesz? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna bluzeczka i fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. aaale fajny ten piasek na osiedlu, u mnie takich nie ma niestety a pogoda faktycznie okropna, chociaż po wczorajszej duchocie i braku powietrza cieszę się z takiego obrotu spraw :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja niestety słoncze w pracy mam ale liczę że we wtorek bedzie jeszcze i pójdze się opalać bo mam wolne, ale buty cudne są :D

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie gorąco bardzo, ale niestety w moim mieście nie ma za bardzo jak się z tego cieszyć, mogę jedynie wybrać się nad zalew którego trochę się brzydzę, ewentualnie nad rzekę, która jest dość czysta :D
    Ja nad morze wybieram się siódmego sierpnia, mam nadzieję na ładną pogodę hehe;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty podobają mi się najbardziej :P

    OdpowiedzUsuń
  8. zostałaś otagowana na moim blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja myślałam jak spojrzałam pierwszy raz na zdjęcia, że to prawdziwa plaża ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ta bluzka jest nieziemska :D Ja się zdążyłam wyplażować w te ciepłe dni:) Ale co roku jak tylko wybieram się do zoo zawsze zaczyna lać :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne buty :D <3
    http://annie-and-wonderland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna bluzka :)
    pozytywne zdjęcia :D
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna bluzeczka :)
    Myślałam, że to prawdziwa plaża, a tu proszę na osiedlu :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna bluzka . :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bluzka po prostu piękna ;)
    uwielbiam takie fasony, sama mam podobna tylko w neonowym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ładny strój, ale Ty jesteś dziewczyno drobniutka :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Bluzeczka jest przecudowna! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. no nam się akurat udało, trafiliśmy z pogodą, a teraz wątpię żeby pogoda się poprawiła, a w sierpniu chcemy jechać drugi raz, ale na kilka dni.
    co do Twojego zestawu to świetnie wyglądasz, piękna koszula i Ty - jaka chudzinka! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale świetna bluzka! ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. cuz za kolorek bluzki bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  21. u mnie gorąco :D
    ślicznie wyszłaś :P
    a piesek cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam wrażenie że strasznie schudłaś o ile to w ogóle było możliwe. Zacznij jeść, bo Cię w końcu braknie a szkoda by, było :)
    Mega podoba mi się koszula. Lubię takie kolorki.
    +zapraszam do siebie.
    Pozdrawiam, Elcza :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ślicznie!!!
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    CAŁUSY I ZAPRASZAM DO MNIE:):*

    OdpowiedzUsuń
  24. baaardzo pozytywne fotki:) a pogodę to mamy jak w Irlandii:P buziaki Kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  25. ładna koszula, piękny kolorek. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczne masz włosy *.*

    OdpowiedzUsuń
  27. nie wygladasz na swojw iek
    dalabym ci 16 lat

    OdpowiedzUsuń
  28. bluzkę to ty masz boską ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. bluzeczka cudna :) / http://murphose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. ale zdjęcia wyglądają jak z prawdziwej plaży :) bardzo letnio, słońce, gorąco i TE kolory :) trzymam kciuki za pogodę w następną niedzielę

    OdpowiedzUsuń
  31. u mnie za to gorąc :< kurde szkoda, że Ci się tak trafiło. Ale przynajmniej jakąś plażę masz hah :D

    OdpowiedzUsuń
  32. love the last photo dear!!super cute!!
    xoxo=)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna bluzeczka !!

    katttusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne zdjęcia :)
    Ja też chcę mieć taką osiedlową plażę :D

    OdpowiedzUsuń
  35. U mnie pogoda też niestety dziś nie dopisuje :<

    OdpowiedzUsuń
  36. świetną masz bluzkę ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. ładny kolor ma ta bluzeczka :))

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale mimo wszystko można poczuć sie trochę jakby na plaży :)

    OdpowiedzUsuń
  39. fajny, codzienny zestaw :) i tak masz nad morze bliżej niż ja, więc nie narzekaj :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Kolor bluzki bardzo ładny ; )

    OdpowiedzUsuń
  41. ahh super wyglądasz (jak zwykle), jesteś taka szczuplutka i masz cudowną bluzeczkę <3.

    stęskniłam się :) !
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczna koszula, a taka " zastopiona plaża " jest świetnym tłem dla Ciebie ;)
    I pozdrow psiaka :DD

    OdpowiedzUsuń
  43. Buty dostałam w ramach współpracy, ale była na nich cena 79zł lub 89 zł. Dokładnie już nie pamiętam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. 3 zdjęcie najlepsze ;d
    Zostałaś otagowana u mnie na blogu :*

    OdpowiedzUsuń
  45. uwielbiam dotyk piasku na stopach :)

    OdpowiedzUsuń
  46. kolejne świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  47. ale bym się położyła na takim piasku :(

    OdpowiedzUsuń
  48. chudzinka jestes ;)) sliczny psiunio

    OdpowiedzUsuń
  49. Chudzinka z Ciebie. Ładne zdjęcia. Zapraszam do mnie i mam małą prośbę.
    Czy poleciłabyś mojego bloga w najbliższej notatce? Z góry dziękuję :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  50. zazdroszcze butow z Diora haha ;d !
    bluzka super ;)
    plaza wyglada jak prawdziwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja już po zdjęciach myślałam że byłyście na plaży a tutaj taka niespodzianka:)

    OdpowiedzUsuń
  52. zazdroszczę Twojej figury i tego że masz blisko do morza;) ładnie;)

    OdpowiedzUsuń
  53. ale masz cudowne nogi, też takie chcę! *.*

    OdpowiedzUsuń
  54. Śliczny blog :) Naprawdę bardzo mi się podoba ^^

    OdpowiedzUsuń
  55. słodka psina :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Trzecie zdjęcia mega! :)
    TEż chętnie pobiegałabym boso :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Szkoda, że nie możesz jechać :/

    OdpowiedzUsuń
  58. Śliczna bluzka, no i świetne zdjęcia! :)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  59. Prześliczny kolor koszuli - mnie się podoba :) mody kolor , uroczo ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. ale ładna ta miętowa bluzeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  61. świetny outfit na plażę ;)!

    OdpowiedzUsuń
  62. Pogoda chyba nigdzie nie dopisuje ostatnio :/
    To nic, że to nie jest prawdziwa plaża, ale radość chyba taka sama jak na plaży.
    Świetna bluzka i te niewidzialne buty od Dior'a ;P

    OdpowiedzUsuń
  63. ładna bluzka :)
    zapraszam :
    http://myy-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. mnie też ostatnio pogoda nie dopisuje . ;cc
    jeejku, ale ty masz sliczne noogi. oddaj mi je ! :D

    OdpowiedzUsuń
  65. moj chłopak jedzie dziś w nocy z kolegami nad morze na tydzień! ah jak mu zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  66. fantastyczna bluzeczka!
    jesli masz ochotę to możesz plubić mnie na fb:)
    http://www.facebook.com/Bialaangelgirlblogspotcom

    OdpowiedzUsuń
  67. koszula cudowna ;d
    zapraszam przedsmakdnia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. postaram się wkrótce dodać krótkie recenzje :)
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  69. Bluzeczka jest świetna! Ma piekny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  70. uwielbiam kolor twojej bluzki!P:)

    OdpowiedzUsuń
  71. Ale cudna bluzeczka! :) Też taką chcę! :D


    Zapraszam do siebie:
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Świetnie wyglądasz :DD
    Obserwuję, zaobserwujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  73. wyglądasz na przesympatyczną osobę :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Świetna ta bluzka :)
    Mam takie podobne 2, tylko inne kolory.

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top