Morze! ;)

Hejjjjj :)
Co u Was?
My wczoraj spędziłyśmy bardzo, bardzo sympatyczny dzień. Pojechałyśmy sobie nad morze i chociaż pogoda nie dopisała (miałyśmy świadomość, że może być brzydko, ale koniecznie chciałyśmy pojechać tam z Anią i odwiedzić Izy ;)), bawiłyśmy się fajnie. Z resztą i tak dobrze, że nie padało przez większą część dnia, a jedynie się chmurzyło, deszcz spadł dopiero, gdy już bezpiecznie siedziałyśmy w pokoju u Iz ;) pozdrawiamy właścicieli ośrodka którzy stwierdzili, że jako GOŚCIE ich gości musimy płacić 2 zł za toaletę, przez co siedziałam prawie cały czas z pełnym pęcherzem... To mnie właśnie najbardziej wkurza nad morzem, że nie można skorzystać za darmo z toalety, nigdzie haha ;p spotkałyśmy także naszych kolegów, poszłyśmy na molo, miasto, posiedziałyśmy na plaży z pysznym jabłkowym i malinowym piwkiem, czas jakoś zleciał :)


A podczas drogi powrotnej miałyśmy cały wolny przedział w pociągu- śpiewałyśmy więc piosenki, nagrywałyśmy filmiki, ogólnie podczas całego dnia robiłyśmy małą video- relację. Jeśli dziewczyny się zgodzą, wrzucę zlepek kilku filmików tutaj, jak tylko je otrzymam! ;)

Buziaki,
Kats.

ROMWE GIVEAWAY zapraszam :)

CONVERSATION

109 komentarze:

  1. No to widzę, że było fajnie:)
    Zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  2. to musiało być świetnie.
    ale rzeczywiście straszna rzecz te toalety publiczne.
    W ogóle jak byłam na Błoniach to mi się chciało skorzystać z toalety i w sumie nie byłam pewna,czy jest za darmo ( co miasto to obyczaj ), ale jak weszłam tam to się zakochałam. Ja swoją łazienkę bym mogła tak pięknie urządzić xDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień musiał być udany :)
    Fajne zdjęcia. ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki :* niestety pogoda nas nie rozpieszcza - lato w polsce to masakra. ;x

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie fajne zdjęcia:D Musiałyście się dobrze bawić:))

    OdpowiedzUsuń
  6. swietnie ;D
    melo ;D
    zdj super ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyglądacie dziewczyny :) Ja nad morze jadę już w piątek:D♥

    OdpowiedzUsuń
  8. W Świnoujściu też jest fajnie. Zapraszam tam. Nie będziesz się nudzić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha:)
    No to na pewno było udanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pogoda zawsze mnie odpychała od polskiego morza ...

    OdpowiedzUsuń
  11. A nad morzem widzę chłodno :D ja miałam jechać dziś, ale przełożyłam wyjazd na przyszły poniedziałek :) może uda się choć jeden dzień upału

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za uznanie w sprawie zdjęć, staram się :) Co do tego, czy było super- owszem, było :) Po Twoich zdjęciach również widzę, że musiało być genialnie! :)
    Pozdrawiam i życzę udanych wakacji! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. zazdroszczę wyjazdu nad morze.

    OdpowiedzUsuń
  14. ale bym chciała mieszkać tak blisko od morza :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne zdjęcia i ciekawy post ; ) Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nową notkę !

    OdpowiedzUsuń
  16. tylko Wam dziewczyny pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  17. zazdroszcze ze masz tak niedaleko do morza...ja pociagiem musialabym jechac caly dzien hehe:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wypad nad morze z przyjaciółmi zawsze będzie świetny nie ważne jaka pogoda:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super! szkoda, że pogoda taka lipna :<

    OdpowiedzUsuń
  21. też mi nadmorska gościnność ;P wyglądasz super, zwłaszcza w pociągu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. to super spedzasz wakacje :) Pozdrawiam :)

    u mnie nowy wpis :D

    OdpowiedzUsuń
  23. ale Ci dobrze;d
    też bym chciała nad morze:)

    OdpowiedzUsuń
  24. To dobrze że wyjazd się udał mimo brzydkiej pogody. Zresztą, jak się jest z przyjaciółmi to zawsze jest świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładne zdjęcia :)
    Dobrze, że świetnie się bawisz !

    OdpowiedzUsuń
  26. widzę ze wyjazd się udał ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny blog , zapraszam do mnie . ;3 obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  28. Zazdroszczę wam, chętnie pojechałabym nad morze... ;>

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczne zdjęcia! :D morzee ♥
    szkoda tylko, ze pogoda się psuje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. widzę, że wypad bardzo udany, uwielbiam polskie morze!

    OdpowiedzUsuń
  31. Haha tak właśnie też tego nie lubię nad morzem, wszędzie toalety płatne, a ja niestety mam nie zbyt pojemny pęcherz ;d Mój tato się śmiał, że przes*am wszystkie pieniądze za przeproszeniem hahaha ;d

    OdpowiedzUsuń
  32. Właśnie, to płacenie u nas za wszystko jest chore...

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja w tym roku nie bede nad morzem, chyba ze na week, dlatego strasznie Ci zazdroszcze :)
    Pozdrawiam, Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  34. ahhh.. morze.. :) może w końcu w tym roku uda mi się wygospodarować trochę czasu na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajnie, żewypad się udał :d.
    Masz świetną koszulę.

    OdpowiedzUsuń
  36. Polska to taki kraj, ze za wszystko musisz placic, nawet za glupia toalete... / www.Murphose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Dziękuję za tak miłe słowa! ;* ja w czwartek będę w Gdańsku :DD

    OdpowiedzUsuń
  38. looks like you girls had a wonderful time! cute pics!

    do you want to follow each other (on bloglovin' and gfc)? let me know!
    see you around!

    www.apossiblefantasy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale ładnie wychodzisz na zdjęciach :))

    OdpowiedzUsuń
  40. Morze jest dobrym pomysłem o każdej porze roku :) Świetnie wyglądacie, buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ta twoja koleżanka bodajże Ania ma śliczny makijaż oczu :)Na drugim zdjęciu wygląda on genialnie ♥
    Zazdroszczę ci takiego towarzystwa i tak wspaniałej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Morze! <33 Oby się zgodziły na ten filmik :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Ale Ci zazdroszczę! ;)
    musiałaś się świetnie bawić :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Mam prośbę do Ciebie i twoich obserwatorów:
    Jeśli możesz proszę kliknij na dole strony Lubię to!
    Biorę udział w konkursie i chcę wygrać kubek termiczny:)
    Link do strony: http://www.domplusdom.pl/blog/garnitur-kawy-kropla
    Z góry dziękuję za pomoc:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Jestem ciekawa jak wam wyszło to wspólne śpiewanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. widzę, że wypad się udał ;) zazdroszczę morza ;< ;*

    pięknie się prezentujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Jejj... zazdrość mnie zżeraa! ;) Piękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. A ja zgapilam od Ciebie tunike z poprzedniego outfitu nad morzem i jest cudowna :P

    OdpowiedzUsuń
  49. widzę że wypad udany;)

    OdpowiedzUsuń
  50. ja tez chce nad morze :D
    czekam na filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  51. dziękuje pięknie!
    pozdrawiam :-)
    MademoisellePoisson

    OdpowiedzUsuń
  52. Kocham robić zdjęcia nad morzem,a wasze są śliczne ;D xP

    OdpowiedzUsuń
  53. super zdjecia :-) Zazdroszce wyprawy nad morze

    OdpowiedzUsuń
  54. Fajniutko. :) Chciałabym być nad morzem...

    Zapraszam na nowy post z czerwonymi spodniami:
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. wow, dziwnie że musicie płacić za toaletę o.o

    OdpowiedzUsuń
  56. haha rozwaliło mnie to 2 zł za toaletę ;d

    OdpowiedzUsuń
  57. pokaż filmiki ;D

    OdpowiedzUsuń
  58. zazdroszcze wypadu nad morze : zapraszam do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  59. łał zazdroszcze wyjazdu ;D
    zapraszam :3

    OdpowiedzUsuń
  60. Widać, że mimo niepogody wyjazd się wam udał :D

    OdpowiedzUsuń
  61. Szczęściem, jest móc wyjechać, ot, tak nad morze.
    Moja podróż trwała by blisko 10 godzin.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. A gdzie jeździsz nad morze :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Cześć Katsuumi :)
    Czy mogłabyś mi pomóc w umieszczeniu takiej rameczki na blogu 'Lubię to' , właśnie założyłam sobie fanpage i zupełnie nie mogę się w tym ogarnąć :< Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj gdybym ja sama pamietala jak to zrobi... ;/

      Usuń
  64. Hej!
    Fajnie musiało być.
    Zostaję w Obserwowanych
    i jeśli tobie spodoba się mój
    blog to miło by było gdybyś też obserwowała.
    my-daay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. śliczne zd.zapraszam do mnie =0

    OdpowiedzUsuń
  66. . świetne te zdjęcia . ♥

    OdpowiedzUsuń
  67. Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  68. ale fajnie, zazdroszczę morza tak blisko ;)

    OdpowiedzUsuń
  69. Zazdroszczę Ci morza ! Mam nadzieję, że będzie więcej zdjęć! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  70. jakie laseczki :)
    uwielbiam morze :))
    fajną masz torebeczkę !
    zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  71. Zazdroszczę Ci tego czasu spędzonego nad morzem. Ja niestety w tym roku urlop muszę zaplanować dopiero w zimie :(

    Buziak,

    K>

    OdpowiedzUsuń
  72. Ale drobniutka jesteś :>
    Miłego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  73. Zazdroszczę morza. Widzę, że miałam udany dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  74. fajne fotki, a pogoda nad morzem nie dopisuje ale co się dziwić właśnie wzięłam tygodniowy urlop ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  75. Dodaj filmiki jak najszybciej ! <3

    OdpowiedzUsuń
  76. hehe, też byłam nad morzem :) ale prawie 2 tyg temu ;P świetnie wyszłaś, tak promiennie, widać że jesteś szczęśliwa!

    OdpowiedzUsuń
  77. Cały przedział dla siebie ? Jeszcze nigdy mi się tak nie zdarzyło :D Zapraszam do siebie na recenzję kolejnego hitu, tym razem są to "Mroczne cienie"! :D

    OdpowiedzUsuń
  78. achhh, morze! jak chętnie bym nad nie wróciła ;)

    OdpowiedzUsuń
  79. Super fotki! Widać, że się dobrze bawicie;D

    OdpowiedzUsuń
  80. Fajne fotki!
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Zdjęcia są megaśne:P Buziaki:* Nowy post.

    P.S. KOCHANA ZACHĘCAM CIĘ DO UDZIAŁU W MOIM CANDY-ROZDANIU:) DO WYGRANIA SŁODKA BRANSOLETKA: http://mniucha.blogspot.com/2012/07/niuchowe-i-natajkowe-candy.html


    BYŁABYM CI BARDZO WDZIĘCZNA GDYBYŚ WZIĘŁA W NIM UDZIAŁ, PONIEWAŻ JEST BARDZO MAŁO CHĘTNYCH:(

    OdpowiedzUsuń
  82. piwko na plaży to jest to :D a co do toalet nad morzem cały czas chcą od nas 2 zł, brak słów, frustrujące :D

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top