Miętowa elegancja (outfit) ;)

Heeeeeeej! :)
Dziś piątek, weekendu początek- no, chociaż dla mnie nie... Jeszcze została mi jutrzejsza sobota w pracy. Dziś pojechałam jeszcze do miasta po bilety na szczeciński Projekt X- organizują u nas ogromną imprezę wzorowaną na popularnym filmie (aczkolwiek pewnie bez takiej patoli jak tam :D), na którą zapisało się... 3 940 osób! Co jak co, ale tego przegapić nie możemy- szkoda tylko, że nie jest darmowa, tak jak w oryginale ;pp ale willa z basenem będzie, selekcja wiekowa będzie, więc będzie ok :D no i patronat objęło Radio Eska, słyszałam nawet że Roberta M chcą ściągnąć... ;D
Mam dla Was letni outfit z jedną z sukienek od Mixmoss- tym razem w pięknym, miętowym kolorze. Do niej beżowe koturny, o których nie raz już mówiłam, że są mega wygodne! ;D a także beżowa bransoletka z sową. Podoba się? :)











Zestaw jest prosty, bo sukienka  gra tu pierwsze skrzypce. Nie lubię przekombinowania, dlatego ograniczyłam biżuterię do minimum- mogłabym się jedynie przyczepić do tego, ze lekko prześwituje, ale akurat to można załatwić półhalką ;) 

Jakie macie plany na weekend? Ja będę na pewno emocjonować się Olimpiadą, która zaczyna się już dziś- pomijając rozgrywki piłkarskie, które akurat na niej nie są najważniejsze. Mnie bardziej ciekawi lekkoatletyka i wysępy naszych! ;) 

Buziaki,
Kats.

PS. Wyniki konkursu z Romwe pojawią się na pewno do końca weekendu! ;) proszę o cieprliwość :*

CONVERSATION

103 komentarze:

  1. Ta sukienka jest śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie i nieskomplikowanie...swietna bransoletka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. super! ja się zastanawiam nad Krk Projekt X ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna sukienka,ale strasznie prześwituje...
    ciekawy pomysł z tym Projektem X i dobrze,że będzie selekcja wiekowa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sukieneczka jest śliczna, przez te paseczki inna niż wszystkie ;) pasuje Ci ten kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. super :D ładny kolor :))
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pasuje do Ciebie ;) lubię taki minimalizm ;)
    Ja też będę kibicować..ze mnie żaden sportowiec, ale kibic zagorzały

    OdpowiedzUsuń
  8. o poszłabym na taką impreze ! pewnie będzie niezła zabawa ;D
    śliczna sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna sukienka! do twarzy Ci w mięcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładna sukienka:D


    http://pinnkbutterfly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. woow, zazdroszczę takiej imprezki! :D sukienka ładna, pasuje do Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz rewelacyjnie ! Pasują Ci te kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak ja uwielbiam mięte :D cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. kupujesz ciuchy w sh? co o tym sądzisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami kupuje :) aczkolwiek czesto ciezko jest znalezc mi moj rozmiar ;(

      Usuń
  15. Sukienka jest piękna ; )
    Ten kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne ta sukienka , a koturny boskie ;D
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka, a zwłaszcza jej góra, przypomina mi lata 80. Choć nie powinna i nie może (moja pamięć wtedy jeszcze tak dobrze nie funkcjonowała).
    Przeglądając zdjęcia z Twoich plażowych wypadów troszkę zazdroszczę Ci tej bliskości jakiejkolwiek wody. W okolicach Wrocławia mam z tym problem;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sukieneczka śliczna, pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  19. Sukienka dziewczęca i prosta. Mnie by ta gumka wkurzała - nie żebym talii nie chciała podkreślać ale gumka dla mnie = ściskanie :D tak jakoś :). Ładny kolorek - mieciuu ja na taki sweterek polowałam ale się upolował z Niemiec ale za duży i skracam jest prze-genialny : długi, z dużymi kwadratowymi kieszeniami - marzenie - moje przynajmniej :P

    OdpowiedzUsuń
  20. ładna sukienka;) i ślicznie Ci w niej:)

    OdpowiedzUsuń
  21. fantastyczna sukieneczka kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. ślicznie :D
    tak ... lekko :P

    OdpowiedzUsuń
  23. ta sukienka podobała mi się najbardziej :) śliczna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Taki wakacyjny oufit :). Śliczna ta bransoletka z sówką, mi wogóle wszystko z sowami strasznie się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  25. lekkoatletykę może oglądnę - ale pewnie sobie to przegapię ;) hah

    -zapraszam do siebie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładnie tylko butki troszkę moim zdaniem nie pasują ;dd

    OdpowiedzUsuń
  27. sliczna sukienka : )

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna sukienka, kocham miętowy ! *-*

    OdpowiedzUsuń
  29. Super w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  30. swietna sukienka, idealna na upaly

    OdpowiedzUsuń
  31. Sukienka piękna!
    Ojj, poszłabym na taką imprezę.. Jeszcze jakby był Robert :o

    OdpowiedzUsuń
  32. sukienka na prawde super zapraszam wieczorkiem do mnie na mój autfit tez miętowo tulipanowy :) ale to wieczorem

    OdpowiedzUsuń
  33. ja w weekend pracuje;/ ble

    ta stylizacja mi się nie podoba:) masz o wiele lepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale Ci zazdroszczę tego Projektu X :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna góra, te paski sa boskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Właśnie dobrze, że na górze ma te paski, bo przez to nie jest taka zwykła :) Dodają jej uroku. Wyglądasz ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. mhmh super, tak świeżo wygladasz w tym kolorku ;)) sukienusia jak ta lala ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. sukienka mi się podoba :)
    a co do Projektu X to przyznaję się, że tego filmu nie widziałam, ale z tego co słyszałam to impreza super i aż Ci zazdroszczę tej Twojej, na którą się wybierasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczna sukienka oraz bransoletka ♥
    Ojj zazdroszczę ci takiej imprezy :)

    OdpowiedzUsuń
  40. świetnie prezentujesz się w tej sukience! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. czyli projekt zapowiada się fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. ładna jest, ale widać Ci bieliznę.. bez niczego pod spodem nie ma co z domu wychodzić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. baardzo bardzo Ci pasuje taki ubior :>

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Twoja sukienka ma śliczny kolor, bardzo mi się podoba. Wyglądasz w niej tym samym cudownie. Bardzo spodobała mi się też Twoja bransoletka z sówką :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Jak dla mnie rewelacja :) ślicznie Ci w sukienkach :D
    a imprezy zazdroszczę, na pewno będzie ciekawie. :D

    OdpowiedzUsuń
  47. w tym roku mnie strasznie wzielo na mietowy :D

    OdpowiedzUsuń
  48. dodałabym inne dodatki np. białe buty, ale ogólnie spoko ;D

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękne buty . :)

    OdpowiedzUsuń
  50. W moich okolicach również ludzie starają się organizować własne wersje Projektu X! :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetna sukienka!Zazdroszczę imprezy :)

    OdpowiedzUsuń
  52. śliczna ta bransoletka *.*

    OdpowiedzUsuń
  53. I bardzo dobrze to wygląda jak ubrałaś tylko tą delikatną bransoletkę .śliczny wierzy look:)

    OdpowiedzUsuń
  54. ale fajnie z tą imprezą ^^
    sukienka cuuuuuuuuudo :3
    zapraszam xoxo.

    OdpowiedzUsuń
  55. śliczna ta sukienka! I buciki bardzo mi się podobają! ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Pięknie się prezentujesz w mięcie ♥

    OdpowiedzUsuń
  57. dziękuję bardzo ;* sukienka cudna

    OdpowiedzUsuń
  58. Śliczny strój :) Podobają mi się buty i sukienka !

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetna sukienka ^^ Podoba mi się cały strój !

    OdpowiedzUsuń
  60. hmm imprezy w stylu projektu x , ciekawa sprawa :))
    Napisz później jak było i co zrobili ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Bardzo ładna sukienka:)

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili, będzie mi bardzo miło:
    www.day-mn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. wow śliczna sukienka i cały outfit :p

    OdpowiedzUsuń
  63. super sukienka na lato! ;) a buty gdzie kupowalas jezeli moge spytac?

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetny miętowy outfit <3 Zapraszam do siebie na recenzję bardzo kontrowersyjnego "Sponsoringu"! :D

    OdpowiedzUsuń
  65. Ale super! Tak subtelnie :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Ślicznie!!!!!<3 ZAPRASZAM!!! Trochę męskiej mody :) http://www.hausoferick.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. ale ślicznie wyglądasz. *__*
    zresztą, jak zawsze! xdd

    OdpowiedzUsuń
  68. Mi ta sukienka do Ciebie nie pasuje , wygladasz jak duza dziewczynka. Buty sa ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  69. Boska ;) Ściskam cieplutko KK ;*

    OdpowiedzUsuń
  70. mam takie drzwi w domu ! piękna bransoletka ;)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top