Imprezowo (outfit)

Hej hej heeeeeeej! :) 

No i po pracy. No i mamy weekend :) Ten tydzień i tak nie był pod względem pracy zbyt męczący, ponieważ były to tylko 3 dni i to na 11:30, w przyszłym tygodniu czeka mnie pierwsza zmiana... Witam wstawanie o 4:30.
Ale póki co nie myślmy o tym, bo zaczyna się weekend, planujemy może skoczyć nad morze, o ile pogoda pozwoli. Co jak co, ale tym razem chciałabym znowu złapać trochę słońca :) 
Wczoraj wybrałam się z koleżankami do klubu potańczyć i napić się drinka. Poza tym jakiś czas już się nie widziałyśmy, więc miło było się spotkać. 
Dodaję outfit z wczorajszej imprezy :) W sumie tutaj nie ma co wiele pisać-  niebieskie sandałki na koturnie i mega wysokim obcasie są baaardzo wygodne- co chyba jest już regułą jeśli chodzi o sklep Avaro. Mam już kilka par butów z tego sklepu, chociaż to sklep w przeważającej części z ubraniami- jakich bym nie wzięła- botek, sandałów itp. we wszystkich czuję się komfortowo. Do butów założyłam błyszczące leginsy oraz koszulę imitującą jeans, którą spokojnie można zawiązać w talii :) 









leginsy- Oasap
buty- Avaro
bluzka- Romwe

Jak Wam się podoba? ;) 
Jakie macie plany na weekend? ;) 

Buziaki,
Kats.

formspring.me/katsuumi17 zapraszam :) 

CONVERSATION

92 komentarze:

  1. oj...ja tez mamwreszcie wolny weekend wiec napewno odbije sobie tydzien pracy hehe:)pozdrawiam i udanego wypoczynku zycze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczny oufit ;)
    buty bardzo ladne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Planów brak.
    Mam pytanie zaglądasz jeszcze czasem na forum Kotek pl? Jestem jedną z moderatorek (nick Anulka) . Co tam się w ogóle dzieje na tej stronce?. Fajny ten strój.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ten strój <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam dżinsowe koszule. Poluję na model bez rękawów, wyglądasz świetnie! Zazdroszczę boskiej figury :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolor butów niezwykle ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przy legginsach zawsze wybieram koszule zasłaniają a krocze
    Fajne buty, podobają mi się
    Tylko W gym stroju wyglądasz bardzo szczuplo
    Mode upnij włosy .
    Masz figurkę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajne buty :D ja do klubu idę w glanach xD

    OdpowiedzUsuń
  9. A ta znowu na imprezie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna kloszula ! ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. na razie planów brak ;)
    zapraszam na mojego nowego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie! Super buty

    OdpowiedzUsuń
  13. Hello! Great blog! The last post is very interesting and beautiful! Let's follow each other, if you agree, then let me know!)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale piękne buty .... cudenka ....

    Ale ty masz szczupłe nogi ......... :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie :) butki cudowne :D

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajnie to razem wygląda. plany na weekend ? wszystko na spontanie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialnie prosty look.
    Absolutnie moj styl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczna jesteś :) zpraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna koszula! :)

    Jakie masz szczuplutkie nóżki! ^^

    Zapraszam do siebie:
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. zakochałam się w tej bransoletce :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo mi się podoba Twój dzisiejszy strój :) gdybym miała okazję to chętnie założyłabym taki outfit:) strzał w 10! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. plany na weekend? wybiorę się na oblężenie Malborka ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  23. ale Ty jestes mega szczupla! wow!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznie! Ale Ty chudzinka jesteś:)
    Ja chcę aktywnie spędzić weekend, bo cały tydzień siedziałam w biurze przed komputerem. Mam nadzieję, ze pogoda dopisze:):*

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam, bardzo, bardzo podobną jeansową katankę. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. oj, te Twoje szczupłe zgrabne długie nóżki :) a butki ładne, mam podobne tylko że w wersji brązowej, no i inna marka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo mi się podobają takie koszule bez rękawów :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny outift . ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Strój mi się bardzo podoba ;)
    Co do planów.. to jeszcze nie wiem ^^

    OdpowiedzUsuń
  30. wyglądasz jak zawsze świetnie!!!! wszystko mi się podoba!!! love love buciki :***

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowne buty!!! Koszula również:) u mnie nowy post :)zapraszam w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
  32. oo jaki mrraśny strój :>
    szczerze mówiąc jadąc na wycieczkę do Barcelony nie wiedziałam że w planach jest stadion FCB O.o W życiu bym nie pomyślała że to tak na mnie wpłynie :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Genialnie.!:) Świetne buty.!:)

    OdpowiedzUsuń
  34. świetna masz figurę , a buty masz zabójcze ! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. jak zwykle fajny zestaw :D:D

    OdpowiedzUsuń
  36. co za laska :) no Kochana bomba!

    OdpowiedzUsuń
  37. ja dzisiaj składałam cv i teraz boję się, że mnie przyjmą... to tak aporpos Twojej pracy :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajna ta koszula ! :) Jak piszesz o tym wstawaniu o 4:30 to przypomina się moje wstawanie na pociąg o 4 rano :P także znam Twój ból :D No ale współczuje, że ty to w wakacje musisz robić... buźka;*

    OdpowiedzUsuń
  39. ale te buty super wydłużają nogi ;D

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo fajne buty:)

    zapraszam na konkurs:)

    http://www.magdalenamarszalik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. bardzo mi się podobają te buty ;) i nogi, jak zwykle <3

    OdpowiedzUsuń
  42. o tak, Kac Vegas to megaśny film, na drugiej części byłam z koleżanką w kinie. myślę, że obie są jednakowo dobre! :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczny kolor butów. Taki niebieski po prostu kocham.

    OdpowiedzUsuń
  44. życzę Wam dobrej pogody :) i powodzenia we wstawaniu porannym.

    OdpowiedzUsuń
  45. I te buty ! :)) Mam nadzieje, ze sie dobrze bawisz :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Koszula oraz buty są genialne ♥
    Moje plany na weekend to wgranie mojemu tacie na pendriva piosenek potrzebnych do radia w samochodzie ale zanim je wgram na to urządzenie muszę je ściągnąć z neta na komputer a w większości są to piosenki w typie Disco Polo , bo mojemu tacie takie się podobają a ja coś czuję , że przy szukaniu tych piosenek będę miała niezły ubaw ;D

    OdpowiedzUsuń
  47. Życzę Ci udanej pogody jak będziesz nad morzem, bo wtedy ja będę ją miała. ;D Ale w razie czego doradzam zabrać coś cieplejszego. Jak dzisiaj ruszyłam na weekend do domku nad morze, to ubrałam bluzę i kurteczkę, i to był dobry pomysł. Różnica temperatur między Szczecinem, a Świnoujściem, to kilka stopni. Strasznie zimno mi tutaj.
    A może i ja sobie kupię buty w tym sklepie skoro zawsze są wygodne? Nie chodzę w butach na obcasie, bo zawsze trafiam niefajne... tylko jedna parę mam wygodnych. :(

    OdpowiedzUsuń
  48. śliczny, ale mam wrażenie że już cię kiedyś widziałam w tej stylizacji . :)
    przynajmniej podobnej . XD

    OdpowiedzUsuń
  49. Buuuuutyyy *.* Rewelka :D ! <3 No to miłego weekendu życzę no i miłej pracy w przyszłym tygodniu :D Zapraszam do siebie na recenzję filmu, który spodoba się każdej kobiecie! "Trzy metry nad niebem"! :D

    OdpowiedzUsuń
  50. super@ a buty najlepsze:) pozddrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. powaliła mnie ta bluzka, jest mega! nooo szkuuuurr*** jakie ty masz nogi chuuude :< <3

    OdpowiedzUsuń
  52. Weekend nad morzem - kocham to! Chociaż w moim przypadku to raczej co najmniej tygodniowe wyprawy, bo mieszkam na drugim końcu kraju ;) PS. Świetne zdjęcia, uwielbiam kolor butów :D

    OdpowiedzUsuń
  53. ślicznie, bardzo ładne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  54. 1 zdjecie najlepsze ;d
    buty po prostu genialnie , ogolnie super ;D

    OdpowiedzUsuń
  55. świetny zestaw;) ile ta bluzka kosztowała
    ?

    OdpowiedzUsuń
  56. a o co chodzi w tej współpracy? każdy może wziąsć udział, czy jak?:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Ale sweet buty też takie chcę ! *_*
    Zapraszam do mnie : http://inspiration-niki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. aaa :) bardzo bym chciała, żeby mnie ktoś zauważył:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Masz rajstopy? Odważne i trafione posunięcie. Świetnie wyglądają Twoje nogi w tych butach. Masz talent do dobierania drobiazgów. I jesteś piękna

    OdpowiedzUsuń
  60. jeeeeej, jaki śliczny outfit <3

    OdpowiedzUsuń
  61. matko ale ty chudzinka jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Aaaaale schudłaś! A i tak miałaś super figurę ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. wyglądasz okropnie!!! 2.zdjęcie jest obrzydliwe nie wiem jak mogłaś coś takiego wstawić (aby podziwiać Twoją chudość!?!). nigdy więcej nie zakładaj czarnych legginsów ;(

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top