Szorty, szorty (outfit) i mecz o wszystko!

Hej :*
Wiecie, jak teraz fajnie odczuwa się weekend? Jak w trakcie nauki na uczelni nie czuło się tej frajdy, bo można było i w tygodniu gdzieś wyskoczyć razem z innymi studentami, a weekendy były często odpoczynkowe, tak jak się pracuje, to dopiero można powiedzieć, że "wreszcie weekend!". Teraz akurat i w sobotę byłam w pracy (do 14:00), dlatego dzisiejszy wieczór będzie naprawdę "hucznie" obchodzony... W strefie kibica na meczu Polska- Czechy z dziewczynami!!! Do boju Polaaaacy, pokażcie, że stać Was na zwycięstwo! :) Zapowiada się genialna atmosfera, oby jeszcze lepsza, niż ostatnio... I oby te 3 punkty, które MUSIMY zdobyć, stały się rzeczywistością :*

Ostatnio się zrobiło u mnie nieco bardziej outfitowo. No bo i za oknem cieplej troszkę ;) dziś po pracy wyszłam więc się przejść na spacer. Na sobie miałam świetne, ścięte szorty od Awanti, do których założyłam brązowe rajstopy, bo są dość mocno wycięte i odważne, a nie chciałam, aby było mi widać tyłek :) co do góry- już dawno marzył mi się zestaw właśnie w takim stylu- luźna koszulka do wyciętych, jeansowych spodenek. Podoba Wam się? ;) 


  
szorty- Awanti
bluzka- Avanti
trampki- Vero-vila
rajstopy- no name
okulary- Okulary24

Dziś nastawmy się na kolejny, chyba dotychczas najbardziej emocjonujący dzień Euro 2012! ; ) 
Polskaaaa! Biało- Czerwoni! ; )

Buziaki,
Kats. 

formspring.me/katsuumi17 zapraszam ;*

CONVERSATION

116 komentarze:

  1. sliczne szorty :)
    zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Polska gola :D
    fajny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szorty nie bardzo w moim stylu + nie lubię mieć odkrytego brzucha ;p

    Ale na Tobie się prezentuje fajnie ten zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale jesteś chudziutka :D Świetna bluzeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja to bym pod tą bluzke dłuższą ubrała, nie lubie krótkich :D WYGRAMY!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie bluzka troszkę za krótka ale reszta bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jaki śliczny zestaw! < 33
    dziś kibicujemy całym serduchem!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny zestaw, szczególnie bluzka super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też dzisiaj będę kibicować! ;p
    Świetne spodenki. ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. ale masz pępuszek. :D heueheuheszki. ;*
    podoba mi się. ja też chce jechać na strefę kibica!

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie chuda mega jesteś i nie wygladasz na 20 lat : ) na mniej :d
    zapraszam .

    OdpowiedzUsuń
  12. długo tam nie siedziałam. posiedziałam jakieś 25 minut, bo gdy spojrzałam na termometr to się przeraziłam. ;D 35 stopni ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny zestaw ;) Jeny w życiu nie dałabym ci 20 lat :) tylko z 17,18 :p
    mam nadzieję,że się nie gniewasz :)
    pozdrawiam
    http://oceana-dar-drugiego-zycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. baaaardzo mi się podoba, i jesteś taka szczupła :*

    OdpowiedzUsuń
  15. mój dziadek o niezwykle dobrze rozwiniętej intuicji twierdzi, ze wygramy 2:1 oby się sprawdziło:D
    A ja zapraszam Ciebie na mojego kulinarnego bloga bo widzę, że ciągle Ci przyganiają, że masz anoreksję, wiem moim lekarstwem dla Ciebie będzie pooglądanie mojego bloga aż zgłodniejesz i coś zjesz:D Zapraszam:*

    http://smaki-kuchni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietna koszulka i trampki po prostu wymiatają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest dokładnie tak, jak piszesz - weekendy człowiek zaczyna odczuwać, kiedy idzie do "etatowej" pracy :)
    Aczkolwiek ja chora siedzę w domu i weekend mam akurat na kurację antybiotykową ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. zazdroszczę chudości ! ^^
    ja tam wątpię, że polska wygra.
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale ekstra stylizacja, cudne szorty i koszulka!

    OdpowiedzUsuń
  20. Akurat jakoś ten set mi się nie podoba ;p
    Taki wyświechtany :D
    Kojarzy mi się z Ameryką lat 90 :D

    OdpowiedzUsuń
  21. fajnie, ale bluzka moglaby ciut dluzsza byc (przynajmniej dla mnie). Ty jestes mlodziutka.

    OdpowiedzUsuń
  22. Super shorty.
    I jestes taaaka szczupla. na moje lubienie chyba troszke za bardzo :)))
    slicznie ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciągle próbowałam stworzyć takie zestaw, ale to bluzka za długa, a spodenki za krótkie. Heh, może zamówię takie jak Ty masz i będzie po sprawie ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne spodenki!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny outfit :) Jak się ma taką figurę jak ty to śmiało można się tak ubrać :) Hihi myślałam , że pokażesz się jeszcze od tyłu aa tu nie :( . Chciałam zobaczyć jak prezentuje się tył spodenek oraz tył bluzki .

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny zestaw :)Ale na mnie nie pasowałby niestety :( Nie jestem tak szczupła.

    OdpowiedzUsuń
  27. Oczywiste ,że wygramy!
    + uwielbiam krótkie bluzki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. jejka, ale Ty jestes chuda!

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczny zestaw, shorty rewelacyjne :P

    OdpowiedzUsuń
  30. szorty są świetne ! i ładnie zestawione

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie lubię jak mam odkryty brzuszek nawet mimo to że mam bardzo zgrabną figurkę:)
    Ale jeżeli tobie to odpowiada to się cieszę:)Pasuje ci ten zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  32. fajne, ale bluzka trochu za mała ;p

    OdpowiedzUsuń
  33. na luzie i wygodnie-tak lubię najbardziej:) pozdrówki!:*

    OdpowiedzUsuń
  34. ślicznie wyglądasz. taki hipisowski styl. ;0 ładne szorty. ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. świetnie (; masz cudną figurę i bardzo Ci pasują takie outfity (;

    zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  36. ale jestes chuda!

    OdpowiedzUsuń
  37. chudzina :d
    sliczne spodenki :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajny outfit na ciepłe dni.
    Też dziś kibicuję :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne spodenki, uwielbiam takie :> A co do meczu, tro nie przepadam za piłką nożną... :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajne ale moim zdaniem lepiej by to wyglądało bez rajtek :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie wiem czemu, ale jak patrze na ten zestaw, to mi się przypominają lata 90 o.O
    Albo tylko ja jestem jakaś dziwna, ha!
    Czarne rajstopy + szorty - lubie to :D
    Zapraszam do siebie na nowy post (tak, jest nowy post - wihoo!!)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale ty jesteś szczuplutka! ;)
    Nigdy bym nie założyła takiej bluzki bo mam brzyki pępek ;(

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam Twoje posty outfitowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. świetna stylizacja, śliczne szorty ♥

    OdpowiedzUsuń
  45. bardzo fajny outfit :)
    dzisiaj trzymamy kciuki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. świetna stylizacja, zapraszam do nas, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  47. ładnie :)

    obserwujemy ? http://malinowekwiatymalwy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. bardzo fajny blog! obserwuję i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  49. świetne szorty i bluzka- pięknie wyglądasz;-)))

    xoxo
    Failien

    OdpowiedzUsuń
  50. szorty są genialne !!
    marzą mi się takie :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Juz po kibicowaniu ;(

    ale zestaw fajny

    OdpowiedzUsuń
  52. Te spodenki są super!!!! <3 Chudzinko Ty! :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  53. świetne szorty szukałam dokładnie takich:D
    super outfit<3

    OdpowiedzUsuń
  54. Kochana zostaw jeszcze raz swoje zgłoszenie w rozdaniu .
    PS
    Musiałam zmienić zasady .

    OdpowiedzUsuń
  55. bardzo fajnie wyglądasz !:)
    ja już niestety po meczu piszę ten komentarz :( trudno, jak to się mówi prawdziwi fani zostają wierni pomimo porażki, ja wierzę w lepszą formę i awans na następnych mistrzostwach ! :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  56. fajny outfit ;]

    pozdrawiam, Aieaa.;)

    OdpowiedzUsuń
  57. super się ubrałaś ;D

    OdpowiedzUsuń
  58. Śliczny zestaw. :) Jesteś bardzo szczuplutka, zazdroszczę Ci, ja niestety nie odważyłabym się na taki strój ze względu na moją figurę. :(

    OdpowiedzUsuń
  59. chudzielcu, Ty w ogóle coś jesz?? o.O

    OdpowiedzUsuń
  60. Masz figurę:)

    Jeśli możesz to wejdź na mojego bloga i kliknij w banner sklepu czasnabuty.pl będę wdzieczna :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Szorty sa mega! Ale Ty jesteś chudzinka!

    OdpowiedzUsuń
  62. Świat na piłce się nie kończy , mieli trudne warunki do gry i tak dali z siebie wszystko .! Jesteśmy organizatorami i powinniśmy być z tego dumni , < 3

    OdpowiedzUsuń
  63. szczera prawda < 3 Polska w sercu , to nie pierwszy i nie ostatni mecz piłki nożnej , jesteśmy organizatorami i powinniśmy być z tego dumni a nie zwalać wszystko na chłopaków , nie wyszło im tym razem , świat się nie zawali : * Nie dość , że był deszcz i trudne warunki to i tak daliśmy z siebie wszystko . !

    OdpowiedzUsuń
  64. świetny outfit ;) / kaarmil.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Szorty - mmm, uwielbiam to, że wreszcie można wyciągnąć wszystkie z szafy i śmiało je nosić, bo na termometrach - a przynajmniej dzisiaj u mnie - 30 stopni! :)

    Co do meczu - wielka szkoda, że się nie udało, moim zdaniem grali naprawdę nieźle! :) I zgadzam się z tym, co napisałaś w poście u góry - tabela w naszej grupie wywróciła się do góry nogami! Byłam pewna, że Rosja będzie pierwsza i wciąż miałam nadzieję, że my wyjdziemy. No ale trudno :)

    OdpowiedzUsuń
  66. łaaaaaał super bluzeczka! :D

    OdpowiedzUsuń
  67. łał! świetnie wyglądasz)

    OdpowiedzUsuń
  68. Szorty mm <3 cud malina ! od dawna takich poszukuję, a Twoje w dodatku są świetne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  69. świetnie wyglądasz:D
    no pewnie że kiełbaska pyszna:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  70. w sumie jak jest upał a Ty taka chuda to tak można chodzić

    OdpowiedzUsuń
  71. Aaa szorty genialne! Zastanawiam się czy miałabym tyle talentu aby przerobić jakieś kupione w SH na ten fason.. Hm.. musze się zastanowić :D

    OdpowiedzUsuń
  72. bardzo, bardzo pozytywny outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  73. genialne spodenki! własnie je zamówiłam! ♡

    OdpowiedzUsuń
  74. Fajny outfit i genialne szorty! ♥

    OdpowiedzUsuń
  75. perfect look dear!love your shorts!!
    xoxo=)

    OdpowiedzUsuń
  76. Heey Kat's :) Widzę, że trzymasz się świetnie! :) Figurka ciągle niezła i śliczne outfity jak zawsze :) Ogólnie chciałam cię zaprosić na mojego nowego, całkiem odmienionego bloga.. Przerwałam pisanie z kilkunastu powodów, ale teraz wróciłam już całkiem tak no na stałe :) http://poramroku.blogspot.com/ byłoby mi miło gdybyś mnie trochę wsparła :) oczywiście dodaję ci najczęściej odwiedzanych i czekam na kolejne stroje :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  77. super outfit ! :)
    W następnej notce nie mogłam dać komentarza więc daję ty - szkoda mi Polskiej reprezentacji , wszystko tak pięknie się zapowiadało, ale nie poddamy się bez walki :)

    OdpowiedzUsuń
  78. świetny set, bluzka najbardziej przypadła mi do gustu! :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Świetny blog pozdrawiam i zapraszam na mojego: zumbaismyworld.blogspot.com xDD

    OdpowiedzUsuń
  80. prześwietnie ;)

    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top