Rio? (outfit :))

Cześć ;* 
Tak jak obiecałam, piszę po raz drugi :) siedzę właśnie z kubkiem herbaty, oglądam z mamą "Interwencję", a zaraz wybywam do sklepu po cukierki i gumy do żucia, które mi się skończyły. Czy u Was też jest taka beznadziejna, deszczowa pogoda? Widziałam w pogodzie, że w całej Polsce upały, a u mnie zimno i brzydko :( wkurza mnie, gdy w pogodzie mówią, jak to nie jest gorąco, a gdy wyglądam za okno stwierdzam, że można się załamać... Tylko wczoraj było cieplutk, jedyny dzień. 

Chciałam po pracy wyjść w plener i zrobić jakieś zdjęcia outfitowe na dworze, niestety pogoda mi to uniemożliwiła, dlatego też pokazuję te, domowe. Ubrałam się niemal w flagę Brazylii, brakuje mi tylko niebieskiego koloru :D ale może w ten sposób przywołam ładniejszą pogodę? ;) Poszarpane szorty pochodzą ze sklepu Sheinside, a żółtą bluzeczkę wyczaiłam jakiś czas temu w sh. Butki towarzyszą mi już jakieś 2 lata, w lato się z nimi nie rozstaję :) na chłodniejszy dzień, taki, jak dziś (no, gdyby tylko nie ten deszcz) zakładam uroczy, brązowy sweterek. Podoba Wam się? 

szorty- sheinside.com
sweterek- Majo
buty- no name
bluzka- sh
bransoletka- prezent od koleżanki :)

Zdjęcia są takie małe, ponieważ musiałam połączyć je w programie graficznym, ponieważ kończy mi się już przestrzeń dyskowa na bloggerze... Trzeba będzie chyba w to zainwestować :)

Buziaki,
Kats. 

formspring.me/katsuumi17 zapraszam! ;)
przypominam o konkursie, do wygrania atrakcyjne ubrania :)

CONVERSATION

134 komentarze:

  1. U mnie na termometrze 39 stopni i aż się wyjść z domu nie da ^^ Ale pójdę na rowerek, moze się opalę przy okazji :). I piękne kolorki ubrań, iście letnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyglądasz. :D ładne neonowe kolorki ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. bluzeczka bardzo fajna :) świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ty piękna ! :*
    Najbardziej podobają mi się spodenki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie jest gorąco, zdecydowanie za gorąco - zastanawiam się nad odtańczeniem rytuału przywołującego chłód i deszcz :P

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też jest brzydko i ponuro;/
    Ślicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne spodenki!!:D:D:D sama chciałabym takie:D

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja dziś strajkuje i udaje, że nie pada cały dzień bez parasola latałam, do domu wróciłam jako zmokła kura- ale to nie od deszczu a pływania ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne spodenki :) a pogoda u mnie też jest masakryczna :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Pogoda u mnie straszna :( Swietny outfit, zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się bardzo podoba bo outfit taki na luzie i zapewne bardzo wygodny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ubranka mi się podobają :) ale Ty jesteś chudziutka :o

    OdpowiedzUsuń
  13. sliczna bluzeczka i szorty :)
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna bluzka, słoneczny kolor to lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  15. stopem jest naprawdę świetnie - zabawnie, ciekawie i można poznac różnych ludzi. Chociaż czasem denerwujące jest to, ile trzeba czekac aż się ktoś zatrzyma.

    OdpowiedzUsuń
  16. jesteś tak chuda, że te ciuchy się nawet na tobie nie trzymają... Jakaś tragedia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogi Anonimowy, spodenki celowo mają szersze nogawki, w pasie są dopasowane idealnie :) bluzkę również wzięłam szerszą, z resztą w sh ciężko jest znaleźć coś idealnie dopasowanego na szczupłą osobę. Można więc iść w drugim kierunku.

      Usuń
  17. powinnaś ubrac obcisłe spodenki, poniewaz jesteś bardzo chuda :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejku jaka ty szczupła . ;o
    Ale nogi to masz cudowne . ;d
    Noo szczerze mówiąc to takie upały, ze dziś do szkoły nie mogłam dojechac, bo tak pozalewane było . ;d

    OdpowiedzUsuń
  19. Tu chudzinko;* fajne szorty!

    Ja mieszkam na zachodzie, i też cały dzień deszczowy i zimny;/

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie jak na razie strasznie goraco i mam nadzieje ze tak zostanie ;D
    Nie sluchaj tego Anonima. Uwazam ze jest poprostu zazdrosny:) Niektorzy nie rozumieja tego ze nawet jesli jest sie szczuplym i chce sie przytyc to sa z tym problemy. Ale ja uwazam ze figure masz akurat:)

    A i napisalam Ci maila byla bym wdzieczna za odpowiedz:)

    OdpowiedzUsuń
  21. zapomniałam dopisać w poście :) w zabawie biorą udział także stylizacje ciszkowe i manicure :) więc myślę, że mogłabyś się zainspirować i stworzyć jakiś outfit

    więcej info tutaj: http://mirrorowisko.blogspot.co.uk/2012/06/projekt-makijazowy-my-little-pony.html

    OdpowiedzUsuń
  22. u mnie duszno i pochmurno..

    Zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  23. podoba mi się ale ja chyba dałabym coś na płaskim obcasie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nogi to ty masz ŚWIETNE! :D
    Zapraszam,nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  25. może coś szerzej o tej przestrzeni dyskowe, co? zaintrygowało mnie to :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudnie :) Nie pracuję- szukam pracy w zawodzie ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Jaaaa chcę takie szorty!!! <3 Zimnooo :-O U mnie upał jak diabli :-) Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  28. Droga Katsuumi - figurę to To masz i d e a l n ą :)
    Lubię również twoje niekonwencjonalne połączenia, a szczególnie zabawę i odwagę w łączniu tekstur, wzorów i kolorów :D A każdy kolejny outfit to potwierdza. Oby tak dalej !

    OdpowiedzUsuń
  29. U mnie tez deszczowo :) racja, nogi masz świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Masz świetne długie nogi ;)
    No i co najważniejsze nie jesteś wytapetowana - a co ważniejsze dobrze tak wyglądasz.
    Niektórzy nie maja tego szczęścia ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. ładny zestawik <3

    Chudzinko <3 żebyś się tylko w tej pracy za bardzo nie męczyła ;*

    OdpowiedzUsuń
  32. Koturny, spodenki, sweterek - super!

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczny kolor spodenek!
    genialnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  34. dzieki za odwiedziny, u mnie goraco ale jestem daleko od Ciebie ;-) Pozdrawiam, aha i w konkursie wzielam udzial, zachecilas mnie ;-)
    http://kolekcja-podpisow.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  35. ile masz wzrostu i ile ważysz?
    pytam tylko z ciekawości, nie chcę dogryzać, bo wyglądasz extra!:D

    Kaja

    OdpowiedzUsuń
  36. spodenki mają super kolor:) a kolor moich oczu raczej wydaje mi się przeciętny ale dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bluzka ma świetny kolor !!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Kolorystyka wspaniale dobrana na wakacje :)
    A u mnie tak gorąco, że oddychać się nie da ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. sweterek jest super!:))
    u mnie jest straszna duchota...

    OdpowiedzUsuń
  40. fajne szorty. : )
    zapraszam do mnie. ; )

    OdpowiedzUsuń
  41. U mnie straszna skwara, aż wytrzymać nie idzie... Co jak co ale lato uwielbiam, ale jak są wielkie upały, to zmieniam zdanie :P

    Outfit bardzo letni i takie żywe kolory ^^ Ja to jednak nie jestem aż taka odważna, żeby jaskrawe kolory ze sobą łączyć (może dlatego, że nie lubię jaskrawych odblaskowych kolorów, hmmm...;))

    Pozdrawiam i mam nadzieję, że szybko u Ciebie zawita słońce ;*

    OdpowiedzUsuń
  42. Spodenki są po prostu obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  43. jedz cukierki ! jestes taka chudzina ze az sie patrzec nie da !
    jak Ty to robisz ?
    caly stroj jest genialny. lubie takie ;) Buty i spodenki sa super. ;) !
    u mnie nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  44. u mnie straszna duchota.. ale nie narzekam :)
    buty i szorty są świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  45. Właśnie przed chwilą ujrzałam swój nick przy generatorze liczb i ze zdziwienia kilka razy odświeżałam stronę, bo nie mogłam uwierzyć! Ślicznie dziękuję! :) Jestem mega podekscytowana, bo to moja pierwsza wygrana! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Jaaaakaaaaaa chuda :OO Fajny, zwykły, letni zestaw! Podoba mi się :]]
    zapraszam do mnie na konkurs http://fashhiion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. super, taki kolorowy outfit na lato jak najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  48. u mnie taki zaduch ,że wytrzymać nie mogę:(

    OdpowiedzUsuń
  49. kurcze bardzo fajnie wyglądasz :)
    no tak pogoda jest nie fajan ; /

    OdpowiedzUsuń
  50. u mnie gorąco strasznie ;)
    fajny outfit, idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  51. świetnie wyglądasz! chciałabym być taka szczupła...

    OdpowiedzUsuń
  52. bransoletka mi tu jakoś nie pasuje, może jakbyś miała jeszcze jakiś zielony akcent, za to żółć z niebieskim jak najbardziej ;d

    OdpowiedzUsuń
  53. sama chciałabym mieć taką figurę jak ty:):):)świetny outfit:):):)

    OdpowiedzUsuń
  54. świetny zestaw!
    u mnie pogoda jest beznadziejna:(

    OdpowiedzUsuń
  55. z tą pogodą mam tak samo! oglądam dziś rano i niby mówią, że ciepło i w ogóle, a u mnie od rana pada i naprawdę upału to ja tu nie widzę...

    OdpowiedzUsuń
  56. U mnie jest strasznie duszno :/

    OdpowiedzUsuń
  57. U mnie burza... :/
    Zapomniałam rano parasola, i jeszcze nigdy nie byłam tak mokra!!!
    Do teraz mi zimno ;[
    Zestaw genialny. ♥
    Zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  58. No fajna stylizacja^^

    U mnie też od rana taka pogoda nijaka. Ciągle pada i wgl ^^

    OdpowiedzUsuń
  59. u mnie była dzisiaj wielka burza jest tak duszno, że na pewno to nie koniec.. Wyglądasz pięknie, a w szorach zakochałam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. szorty są świetne :)
    chudzinka ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  61. cuuudny zestaw :D
    więcej usmiechu (;

    OdpowiedzUsuń
  62. jeju Kochana jestes taka chudziutka ze masakra ;o zlamiesz sie zaraz ;(

    OdpowiedzUsuń
  63. Przestrzeń blogowa? Że co? Możesz mi proszę wytłumaczyc?! :D

    OdpowiedzUsuń
  64. tfu dyskowa :P Widzisz, pomyliło mi się :) Ślicznie wyglądasz, no i cudowne spodenki!

    OdpowiedzUsuń
  65. Taak, dzisiaj się przekonałam, że jednak się opłaca! :) jeszcze raz dziękuję! :D

    OdpowiedzUsuń
  66. o jaaa.. jaka chudzinka z Cb;) szorty lubię;))) J.

    OdpowiedzUsuń
  67. U mnie upał,burza i tak na przemian ;P Ale chudziutkie rączki xd

    OdpowiedzUsuń
  68. świetny zestaw <3
    mam do ciebie pytanie, raczej prosę. kiedyś pisałaś, że zamawiałaś ze strony whole sale dress i ze masz z nimi współpracę. jak ją nawiązaalas ? czy ja tez bym mogla ? za to sie placi ? ile w goole kosztuje wysylka rzeczy ?

    OdpowiedzUsuń
  69. Normalnie wiem co czujesz.... ja mam to samo jak oglądam pogodę w Pl z temperaturą sięgającą tropików..... a na Wyspie radocha bo mamy aż całe ........ uwaga .... 16 C !!!!!!!!!!!!! Yeah!!!!!!!!!!! :P :/
    Zestawik super :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Bardzo ladnie ;) mam nadzieje, ze przywolasz sobie ladna pogoda.
    i nie wiedzialam, ze istniejje cos takiego jak przestrzen dyskowa na bloggerze, wiedzialam, ze to wstawianie zdjec na ich serwer jest zbyt piekne aby moglo byc prawdziwe ;p

    OdpowiedzUsuń
  71. Właśnie jakoś zdjęcia pozostawia wiele do życzenia :(

    OdpowiedzUsuń
  72. Moim zdaniem zdjęcia są ok. Nie są za małe a takie duże źle się ogląda. Można się jedynie przyczepić do jakości zdjęć...

    OdpowiedzUsuń
  73. szorty są rewelacyjne i mają świetny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  74. U mnie w sosnowcu jest tak duszno i gorąco , że nie idzie wytrzymać . ! :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Zazdroszczę figury ; D

    OdpowiedzUsuń
  76. Moja koleżanka bierze udział w wyborach miss. Pomóżmy jej! Klikajmy "Lubię To" i udostępniajmy zdjęcia. Niech ta dziewczyna wygra!
    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=294882820607914&set=a.294882543941275.64032.262360410526822&type=3&theater

    OdpowiedzUsuń
  77. jaka szczuplutka :)
    u mnie strasznie parno jest, nawet dychac się nie da :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  78. mam bardzo podobne buty, tylko z zakrytymi palcami:)

    OdpowiedzUsuń
  79. blog niestety niszczy jakość , więc najlepiej robić aparatem, bo jak się robi telefonem to wychodzi to strasznie ..
    fajnie , kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  80. jak zawsze świetnie :)
    Buziaczki
    zapraszam do siebie bedzie mi bardzo miło
    p.s.
    otagowałam Cię kochana !!!!

    OdpowiedzUsuń
  81. burza z rana :( masakra ..
    śliczny outfit :))

    OdpowiedzUsuń
  82. Love the shorts on you! You have a great blog! x

    OdpowiedzUsuń
  83. Fajnie, podoba mi sie ;))) A włosy jakie loczki ! achhh ! :))
    Pozdrawiam, Klaudia :)
    Zapraszam na nowa notke :)

    OdpowiedzUsuń
  84. mi się podoba :D
    u mnie i wczoraj było ciepło i dziś jest w ciepło tylko dziś troszeczkę mniej słońca. od jutra podobno chłodniej więc korzystam :D

    OdpowiedzUsuń
  85. heeeeeeeeeeeeej! w koncu dodaje cie do obserwowanych, bo dopiero wpadlam na to jak to zrobic hahaha :D
    nie orientujesz sie moze ile trzeba osob ktore ci dodadza do obserwowanych, zeby zaczac wspolprace z oasap?

    OdpowiedzUsuń
  86. podoba mi się :) kurcze, jest coś takiego jak przestrzeń dyskowa? nie miałam pojęcia...

    OdpowiedzUsuń
  87. Jej jaka ty chuda jesteś,powinnaś troche przytyć :* Świetnie wyglądasz ^^

    OdpowiedzUsuń
  88. O na taką pogodę idealny kolorowy wybór:D
    Jaka przestrzeń dyskowa o co chodzi?:D

    OdpowiedzUsuń
  89. nie tylko u Ciebie plucha za oknem, u mnie jest to samo :(

    OdpowiedzUsuń
  90. Fajnie wyglądasz :) Spodenki <3

    OdpowiedzUsuń
  91. aż mi zimno jak na Ciebie patrzę a za oknem deszcz :p sweterek mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Piękne zdjęcia. :_)

    OdpowiedzUsuń
  93. Serdecznie mogę Ci polecić jogę! Uważałam to kiedyś jako małe dziwactwo, aczkolwiek teraz muszę ćwiczyć ją codziennie, ponieważ wysiedzieć w miejscu bez niej nie mogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  94. Zestaw podoba mi się. Kolory mojej ukochanej Stali Gorzów <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  95. jak ślicznie Ci w tej stylizacji!! mega figurka ;))).

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top