Portugalia czy Hiszpania? Niemcy czy Włochy? ;)

Hej Kochani :)

Dobrze jest odpocząć od codziennego wstawania :) mam teraz kilka dni wolnego, w poniedziałek znowu idę do pracy, wywalczyłam pierwsze zmiany, aby wykorzystywać popołudniami piękną pogodę, która nam się zapowiada... ;)

Od dziś zaczynają się półfinały Euro 2012. W pierwszym zmierzą się moje dwie ulubione drużyny. Z jednej strony się cieszę, że spotkają się już teraz, bo w finale miałabym dopiero dylemat... A tak to przynajmniej wiem, że na pewno jedna z nich się w nim znajdzie i nie będę miała dylematu w tym najważniejszym meczu ;) sympatią darzę oba zespoły, jednak na tym turnieju lepiej "pogrywa" sobie Portugalia, pokazują lepszy styl gry, poza tym mam do nich sentyment jeszcze z ME 2004, które pamiętam bardziej, niż 08 o dziwo haha :D  także jutro będę szła nieco bardziej za Portugalczykami. Wiem, że będzie to ciekawe spotkanie! ;) 


Drugi półfinał- Niemcy- Włochy- budzi we mnie trochę mniej emocji, jednak tu mam swojego faworyta- Włochów. Po pierwsze- styl gry Niemców mimo, że jest perfekcyjny, nie przemawia do mnie. Za bardzo dopracowany, zero spontanicznych akcji, wszystko zawsze tak samo, że aż mdli ;p a Włosi w ćwierćfinale z Anglią pokazali klasę, cały czas atakowali, dobrze, że wygrali w karnych, było to przynajmniej sprawiedliwe... ;) no i mają klasowego bramkarza, Gianluigiego Buffona! ;) 


Przy okazji tematu piłki- oglądałam przedwczoraj dokument o Cristiano Ronaldo- jego stylu gry, testowali jego sprawność, szybkość, technikę, analizowali dokładnie ruchy jego nóg, kiedy piłkę podkręca i kiedy kopie z "petardy", kiedy strzela przy zgaszonym świetle itp... I powiem jedno: można krytykować go za zbytnią dbałość o siebie, większą, niż wieeele kobiet, za zbytni perfekcjonizm, a także narcyzm, ale na boisku to nie ma znaczenia. I można mu to wybaczyć, jeśli widzi się człowieka o tak niebywałej technice i umiejętnościach. Czyż nie mam racji? ;)

Buziaki,
Kats.

CONVERSATION

108 komentarze:

  1. tak, półfinały, szkoda tylko że bez Polski :/
    zapraszam ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mimo wszystko jestem za Niemcami, są dyscypliny sportu w których nie jest ważna spontaniczność i liczenie na szczęście tylko siła zgranego zespołu. U nasze drużyny właśnie tego zabrakło, też liczyliśmy na szczęście i graliśmy spontanicznie i jak widać nic z tego nie wyszło. Dlatego stawiam na Niemców i jestem pełna podziwu dla ich stylu i techniki i życzę polskim trenerom tego, co ze swoją drużyną osiągnął Joachim Loew. ALe oczywiście nie kwestionuje Twojego zdania. Zapraszam do zostania obserwatorem moich blogów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja obstawiam na finał Hiszpania - Niemcy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez ogladalam ten dokument, boski Ronaldo faktycznie dal czadu :) Nalezy mu sie szacunek, za jego perfekcyjna gre, pomimo, iz prywatnie pewnie bym go nie polubila :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno Hiszpania, ale Włochy,czy niemcy to nie wiem:P

    OdpowiedzUsuń
  6. to zapraszam na facebook'a.

    A co do twitter'a - cała idea jest w tym żeby post nie miał więcej niz 140 znaków.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też oglądałam ten dokument i byłam w szoku, nie wiedziałam że on jest aż tak dobry.. Zmieniłam zdanie co do niego naprawdę ;) Szacunek do niego ;D
    A co do dziesiejszego meczu jestem za Portugalią, nie lubię Hiszpani więc ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. p.s. wygra Portugalia dzisiaj.

    OdpowiedzUsuń
  9. To nie leginsy,tylko zakolanówki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ha, jaka ekspertka od gry :) nie mam pojęcia kto będzie w finale, moim zdaniem szanse są wyrównane

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny post ;D, uważam,że obydwie drużyny mają równe szanse.

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja za to wręcz odwrotnie :D jestem całym sercem za Hiszpanią :D no i wole Niemców niż Włochów oglądać w finale ;D ale zobaczymy jak to bd ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja od początku obstawiam Hiszpanie jako zwycięzcę całego turnieju, aczkolwiek portugalska gra również mi się podoba :-)
    Niemniej jednak w finale obstawiam parę Hiszpania - Niemcy (niestety, bo mam o nich podobne zdanie do Ciebie).

    OdpowiedzUsuń
  14. Hiszpania i Niemcy! też oglądałam o nim program. fakt jest świetnie wyszkolony ale dalej go nie lubię

    OdpowiedzUsuń
  15. Hiszpania ! :D
    I Niemcy chyba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Portugalia : Niemcy - im kibicuję od samego początku ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja właśnie mam nadzieję, że w finale spotkają się Hiszpanie z Niemcami, chociaż Portugalię i Włochów też baardzo lubię! Zapowiadają się świetne mecze, już się nie mogę doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja stawiam dzisiaj na Hiszpanie ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja w sprawie piłki noznej w obecnej chwili jestem bardzo obojetna :)Pozdrawiam, Klaudia :)
    Zapraszam na nowa notke :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Włosi muszą wygrać z Niemcami - nie ma innej opcji :D A dziś wynik mi jest szczerze obojętny - obie drużyny bardzo lubię :) Nawet nie wiesz jak dobrze zrobiłaś że uruchomiłaś normalne komentarze :> :D

    OdpowiedzUsuń
  21. a mi to jest obojetne kto wygra;) zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  22. Hiszpania i Niemcy wejdą do finału! :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak dla mnie Ronaldo tak zniszczył swój wizerunek, że nawet perfekcyjna gra nie jest w stanie go uratować. I naprawdę nie rozumiem chordy lasek wzdychających do niego, odprawiających modły i używających sformułowań typu "jadłabym" (o zgrozo!). Facet jest zepsuty i tyle :P

    A osobiście jestem za Niemcami, od samego początku zresztą i można mówić co się chce -mają technikę perfekcyjną i to czyni z nich świetny zespół. Piłka nożna w dużej mierze na odpowiedniej strategii polega. I mi się ich ogląda dobrze.
    No, ale wiadomo -niech wygrają najlepsi! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przeczę, że piłkarz z niego świetny -to widać na boisku. Ale gdyby nie przywarła do niego etykietka "Krystyny", na którą sobie chłopak jednak zapracował, nie oszukujmy się :D to były królem -nie tylko boiska :P a tak pozostanie Ronaldo, co grał świetnie, a zachowywał się jak... no niemęsko no :D hihi. I niestety, mimo iż go nie lubię, wiem, że to jest jeden z najlepszych piłkarzy naszych czasów :)

      Usuń
  24. Ja też jestem za Portugalią.!!:D)

    OdpowiedzUsuń
  25. z niecierpliwoscia czekam na mecz. Kibicuje mojej ukochanej druzynie z Italii ( ha ha juz od ponad 15 lat :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam takie same typy :) Dziś jestem trochę rozdarta.

    OdpowiedzUsuń
  27. Niemcy, Niemcy, Niemcy! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. na pewno nie jestem za Portugalią!

    OdpowiedzUsuń
  29. Portugali i Neimcy. :D

    OdpowiedzUsuń
  30. a u mnie zupelnie odwrotnie! dzis bede ogladac ze spokojem ducha a jutro beda emocje! Kocham Włochów już od Euro 2000, choc zawodnicy sie zmienili to wciaz uwielbiam! :)) A dzis mysle ze wygrana Hiszpania, niekoniecznie w 90.minutach :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. dzisiaj to padnę normalnie! moich dwóch faworytów rywalizuje ze sobą O.o niesamowite. Jednak to z Hiszpanią jestem od początku więc chyba będę z nią do końca,ale jeśli to Portugalczycy będą lepsi tez będę się cieszyć (;

    uwielbiam styl gry Niemców i to na nich stawiam w meczu z Włochami! (;

    OdpowiedzUsuń
  32. widzę, że zdecydowanie się nie zgadzamy z meczami :D ja obstawiam, że wygra Hiszpania oraz Niemcy :) i mam nadzieję, że tak będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Finał Portugalia - Niemcy! Jestem pewna!

    Lejdi Luna

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam nadzieję, że Portugalia- Włochy będę w finale:))

    OdpowiedzUsuń
  35. mam nadzieję, że wygra Twój faworyt, ja już nikomu nie kibicuje ;p

    ;*

    OdpowiedzUsuń
  36. Co do CR7 masz całkowitą racje ;) Również oglądałam ten dokument ;)
    Co do półfinałów w pierwszym meczu jestem za Portugalią, a w drugim za Niemcami ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja osobiście całym sercem jestem za Niemcami, zresztą nie darzę sympatią z żadnych pozostałych w turnieju drużyn.

    OdpowiedzUsuń
  38. Co do dzisiejszego meczu Hiszpania-Portugalia , też myślę, że będzie to ciekawy mecz, ale jestem za Hiszpanią . A co do meczu Włochy- NIemcy to też kibicuję Włochom. ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. ogólnie mam dylemat :)
    drużynę z Portugalii jakoś lubię za styl gry i wgl..
    a Włochy hmm przekonali mnie trochę kibice z Włoch ;p ostatnio na wycieczce w Malborku ich spotkaliśmy i zaśpiewali nam : Polska biało czerwoni.. i byli tacy zadowoleni, uśmiechnięci, że aż miło :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Taaak... Portugalia i Hiszpania... to jest to :D Ja też dzisiaj jestem bardziej za Portugalią :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Właśnie wczoraj znajoma mi opowiadała o emisji tego dokumentu o Cristiano i bardzo żałuję, że go nie oglądałam, bo emocje przy jej mowie były niesamowite ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja jestem i za Hiszpanią i za Portugalią. Teraz gdy grają razem jestem między tymi drużynami rozdarta. Jednak jak już mam wybierać.. to niech wygra Portugalia :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Ale się przyjemnie ogląda takich... panów :D
    też przydałyby mi się ranki, teraz lecę z II zmianami (a dziś wolne:D)

    OdpowiedzUsuń
  44. No i ten skok Ronalda . On jest genialny ♥

    Ja jestem całym sercem z Portugalią i myślę , że na pewno nas czymś
    zaskoczą. :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Jak na mnie, to w finale będzie Hiszpania i Niemcy..

    OdpowiedzUsuń
  46. jestem ciekawa kto wygra ! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Co do Ronaldo - masz rację, masz. ;D Też oglądałam ten dokument. :)

    http://lilianka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. chyba hiszpania ;p
    a ja zapraszam do swojego rozdania !

    http://ankowata.blogspot.com/2012/06/rozdanie-komsetyczne.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  49. haha a ja jednak jestem za niemcami :D XD

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja jestem całym sercem za Hiszpanią <3

    OdpowiedzUsuń
  51. Czarnobyl reaktor strachu XD :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja dziś sama nie wiem za kim jestem. Chyba kibicuje i Portugalii i Hiszpanii tak samo.
    A co do jutra to jestem za Niemcami.

    A co do gry Ronaldo to tak zgadzam się jest pod tym względem genialny ;D

    OdpowiedzUsuń
  53. jestem za Hiszpanią, ale myślę, ze wygrają szwaby -,-

    OdpowiedzUsuń
  54. małe samozaparcie;d

    OdpowiedzUsuń
  55. zawsze i nieodwołalnie HISZPANIA !!

    OdpowiedzUsuń
  56. Szczerze to nie mam zdania. :)

    OdpowiedzUsuń
  57. W finale na 100% Niemcy i Hiszpania, gdzie wygrają szwaby.

    OdpowiedzUsuń
  58. dla mnie euro sie skonczylo razem z przegraną naszych :(

    OdpowiedzUsuń
  59. Hiszpania i Włochy :D włoski i hiszpański znam , więc musi być taki finał <3

    OdpowiedzUsuń
  60. a ja 3mam kciuki za wszystkich :) / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. MAM DOKLADNIE TAKA SAMA OPINIE O RONALDO, trafnie napisane!

    OdpowiedzUsuń
  62. jest fajna ta warka! nie czuć tak piwa jak w shandy a nie jest tak ciężkie jak reds:) spróbuj:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Mam nadzieję, i głęboko wierzę w to, że wygrają Niemcy ;D W końcu mamy tam dwóch Panów, którzy otwarcie przyznają się do bycia Polakami, ba Ślązakami! Co mnie, i moją lokalną dumę niezwykle cieszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. tylko Hiszpania! tylko ogromnie żałuję, że nie gra David Villa, bo nie ma się na co popatrzeć :P

    OdpowiedzUsuń
  65. To będą bardzo ciekawe półfinały, że naprawdę nie mam pojęcia, które drużyny zagrają w finale :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    http://anna-and-klaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Hiszpania ma jednak troche wieksze szanse ;p

    i jestem zdecydowanie za Wlochami ;) z powodow ideologfiznych, emocjonalnych i przyszlosciowych ;p

    OdpowiedzUsuń
  67. Ja jestem za Niemcami, gdyż grają tam Polacy :)

    OdpowiedzUsuń
  68. wow ! Po tym poście jestem pewna w 100% , że jesteś naprawdę wielką fanką piłki nożnej :) Jesteś pierwszą osobą tzn. dziewczyną którą "znam" , która aż tak bardzo się interesuje piłką nożną i nie jestem hmmm.... z doskoku kibicem , tylko kibicuje co mecz jakiejś grupie a nie tylko Polakom tak jak ja :) Dla mnie Euro się skończyło po przegranej Polaków a dla ciebie nie :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Hiszpania, Włochy :D
    To samo sądzę o Cristiano Ronaldo ;p

    OdpowiedzUsuń
  70. Nie masz racji xD Bo guzik dziś pokazał na meczu Sierota potrafi sie tylko wywracac i wymuszac rzuty wolne .

    Hiszpania ! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gratuluje "znajomosci" umiejetnosci pilkarskich. ty na pewno grasz lepiej od tego .. "sieroty". zalosne.

      Usuń
    2. nie nie gram lepiej od niego nie mówię ,że gra źle ale są od niego 100x lepsi ;p Np Messi czy Iniesta . No ale jak się jest zapatrzoną lalą w tego "Pustaka" , który nawet nie wie co to znaczy byc anonimowym ojcem

      Usuń
    3. fajnie okreslasz ludzi, gratulacje.

      Usuń
    4. po poziomie wypowiedzi wnioskuje, ze jakas glupiutka gimnazjalistka pisze takie komentarze

      Usuń
  71. Szkoda, że Portugalia nie dostała się do finału. ; <
    Zapraszam do obserwacji, ja już obserwuję i pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  72. ja trzymam kciuki za Hiszpanie!!!!!!!!!!!!!!!!
    dobrze że wczoraj wygrali:)))))

    OdpowiedzUsuń
  73. W sumie od początku kibicowałam Hiszpanii, ale wczorajszy mecz był tak nudny w ich wykonaniu, że blee w połowie postanowiłam kibicować Portugalii i kurcze szkoda, że się nie dostali bo grali świetnie , a wiadomo rzuty karne to loteria jakich mało :(

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post,

    K>

    OdpowiedzUsuń
  74. w Niemcy-Włochy zdecydowanie jestem za Włochami :d pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  75. Ach, piłka to jednak nie moja bajka. Wolę w tym czasie posłuchać muzyki czy na przykład siąść do dobrej książki ;) Bardzo mi się spodobały bransoletki z jednej z poprzednich notek. Takie właśnie lubię, proste, z zawieszkami. I naprawdę udała Ci się ta praca.

    OdpowiedzUsuń
  76. Też byłam za Portugalią, ale jednak Hiszpania... ;)

    OdpowiedzUsuń
  77. stawiałam na portugalie ale i tak hiszpania wygrała. :C hehe . a teraz wygrają NIEMCY ! :D

    OdpowiedzUsuń
  78. Ja byłam za Hiszpanią, a nie Portugalią ;D A teraz stawiam na Niemcy

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top