Azteckie wzory :)

Hej :)
Dziś znowu na nogach od 4:30, a taaaaka jestem niewyspana... Ale pomoc niesie mi ze sobą kawka. Ostatnio "rozlubowałam się" też w cappuccino, które wyjadam je łyżeczkami z cukrem i słodką śmietanką, pyszności ;) no i w formie napoju także je uwielbiam, chociaż oczywiście akurat ono energii mi nie dodaje.  Dziś jest chyba najcieplejszy dzień w tym roku, w cieniu 29 stopni- aż nie chcę myśleć, co dzieje się w Rzeszowie, gdzie zapowiadali 33... Niech się taka pogoda jak najdłużej utrzyma! ;)
Co sądzicie o wczorajszych meczach? ;) Ja cieszę się, że Portugalia wyszła z grupy, pokazali świetny futbol, zwłaszcza początek meczu był genialny- za równo z jednej jak i z drugiej strony. Dania mogła pokonać Niemców, to by im przyanjmniej utarła nosa :D dziś gra Hiszpania, trzymamy kciuuuki :)

Dziś troszkę o trendach :) a mianowicie- azteckich wzorach. W sam raz na lato- jest wzorzyście, jest kolorowo, coś się dzieje. To dość odważny motyw dla osób, które nie lubią na siebie zwracać uwagi, ale... Może warto wypróbować czegoś nowego, przez co się wyróżnimy? ;) 

Mnie najbardziej podoba się przedostatnia, fantastyczna maxi dress, a także frędzlowana bluzeczka. Może warto zastanowić się np. nad przerobieniem czegoś w ten "frędzelowy" sposób? Jak uważacie? ;) 

Buziaki,
Kats.

formspring.me/katsuumi17 zapraszam :* 
i przypominam o konkursie z Sheinside:

CONVERSATION

116 komentarze:

  1. krótkie spodenki wpadły mi w oko, biały shirt i gotowa do wyjścia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałam bym sukienkę maxi w takim wzorze <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mam nic przeciwko takiej pogodzie :) lubie azteckie,wzory, sa jak najbardziej,na plus

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham takie wzory ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny, fajny na razie mam jedną taką rzecz ale zbieram dalej ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciągnie mnie do takich wzorów ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. sukienka jest świetna ! z resztą rzeczy w takich wzorach bardzo przyciągają uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo modne ale i bardzo fajne;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Przedostania jest cudowna!!

    OdpowiedzUsuń
  10. love this style.
    xoxo Mini Nuni

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bym raczej nie zaryzykowała wyjścia w takim spodniach ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. top na samym końcu jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ostatnio cąły czas za mną ten motyw chodzi:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie jakoś te wzory nie urzekają:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Umnie nie ma szans ze wstawaniem o 4.30... uwielbiam te wzory!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mecz Portugalii zadowala :)

    Coś mi się zdaję, że w tych wzorach grubszym osobą by nie było do twarzy ;P

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi się sumie podobają, ale nie wiem czy koniecznie chciałabym to w szafie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam spódniczke w te wzory jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podobają mi się leginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ahh ta pogoda :)
    mi osobiście te wzory nie przypadły do gustu

    OdpowiedzUsuń
  21. trzecie spodenki od końca są świetne :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Te azteckie wzory są genialne ! :)
    Ale moim zdaniem w takich wzorach dobrze wyglądać będą szczupłe dziewczyny :)
    Hehe dzisiaj słońce daje mocy :D

    OdpowiedzUsuń
  23. frędzle - moja miłość ! : )
    a wzór jest fantastyczny : ))

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie lubię tych wzorów, nie jestem ich zwolenniczką. Sukienka na przekór mnie zachwyciła! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Podobają mi sie ale nie wiem czy wiedziałabym z czym je zestawić :)

    OdpowiedzUsuń
  26. super są te wzory :D
    u mnie też za oknem gorąco. tyle że ja muszę się uczyć, to aż niesprawiedliwe ;(

    OdpowiedzUsuń
  27. frędzle mi się ostatnio spodobały :D
    to dziś łączymy się w kibicowaniu Espaniooool ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. nie przypadły mi do gustu te wzory jak na razie :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystko ładne :D

    OdpowiedzUsuń
  30. podobaja mi sie trampeczki i ta maxi sukienka! Juz od paru tygodni szukam idealnej dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Szczerze mówiąc to nie podobają mi się azteckie wzory.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ładne, podobają mi się spodenki i sukienka. :)
    Zapraszam, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. sliczne te wzory :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Szczerze mówiąc nie podobają mi się te wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Azteckie wzory bardzo mi sie podobaja:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Co prawda te rzeczy, które pokazałaś mnie nie przekonują, ale na innych blogach widziałam fajne rzeczy z tym wzorem. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jej! 2 sukienka jest piękna <3 :))
    Ja też od rana kawę muszę wypić bo przy moim porannym wstawaniem do szkoły jest ciężko xD

    OdpowiedzUsuń
  38. wow ! Odwaznie ! Ja totalnie nie z tych :))))
    Pozdrawiam, Klaudia ;)
    Zapraszam na mojego bloga na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. też podobają mi się azteckie wzory, podoba mi się ta sukienka druga na zdjęciu:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jakoś nie przypadły mi do gustu ;3

    OdpowiedzUsuń
  41. jakoś siebie nie widzę w tych wzorkach , nie mam idealnej figury ale jakoś mi to nie pasuje ..
    ja porzuciłam cappuccino dla kawy mrożonej ;] Polecam na upalne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  42. mi sie tam podoba taki fikusny desen, ale nie wiem czy sama bym sie tak ubrala ;P

    OdpowiedzUsuń
  43. jakiś dodatek - czemu nie...

    OdpowiedzUsuń
  44. okropne są te buty :) ale taką maxi to chętnie bym przymierzyła:)

    OdpowiedzUsuń
  45. fajne .. osattnio kupiłam sobie w takich wzorach bluzkę :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Niee... mi się osobiście te wzory nie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  47. świetny jest ten motyw ;) fajne te butki ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. dla mnie bomba, uwielbiam te klimaty :)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  49. Ciesze sie, ze komentarze wrocily- ostatnio tylko czytalam, ale nie mialam jak komentowac, bo ta opcja, ktora dalas, byla meczaca.

    Azteckie wzory- chyba przypadkiem mam kolczyki w azteckie wzory :P
    Ale na ubraniach mnie to nie przekonuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. I weź tu człowieku bądź mądry i coś wybierz ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. mój ulubiony wzór :) przygarnęłabym wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  52. każdy da. To program biegu specjalnie tak przygotowany, zeby każdy dał radę. :* Wystarczy zebrac się w sobie i znaleźć troszkę czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Maxi dress jest rewelacyjna ! zreszta wszystko jest super ;)
    szkoda, ze nie moge nigdzie na nic takiego natrafic .. :(

    OdpowiedzUsuń
  54. Mnie podoba się na kimś. :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Szleję na ich punkcie ostatnio ! Muszę poszukać czegoś takiego w sh ^^ Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  56. te wzory nie przemawiają do mnie, ale na maxi sukience wyglądają ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  57. ta ostatnia maxi sukienka jest zarabista !!! tylko nie wiem czy dobrze bym w niej wygladala bo jestem za niska ;/

    OdpowiedzUsuń
  58. Za odważnie jak dla mnie ale tą maxi sukienkę chciałabym mieć, nawet jeśli miałaby tylko wisieć w szafie :P

    OdpowiedzUsuń
  59. ostatni aztecki gorset jest rewelacyjny! jeśli chodzi o azteckie wzory to jestem jak najbardziej na tak!! a co do frędzli to też zastanawiałam się czy czegoś nie przerobić:p najchętniej przygarnęłabym jakąś cudną brązową torbę z frędzlami, muszę zacząć szukać:p

    OdpowiedzUsuń
  60. z pewnością to lepsze niż wszechobecne, mdłe pastele. przynajmniej jak dla mnie ; )

    OdpowiedzUsuń
  61. Faktycznie sukienka świetna, choć chyba nie dla mnie XD. Zapraszam ponownie-nowa notka. Dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. ja jeszcze nie mam nic w te wzory...

    OdpowiedzUsuń
  63. genialna jest ta maxi sukienka, bardzo nam się spodobała. Zapraszamy do komentowania i dołączania do obserwowanych my już to zrobiłyśmy :P
    Ola i Ewelina z impossibleimagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. mam bardzo podobna sukienke jak ta na gorze tyle ze z dlugim rękawem :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Choć już widziałam te wzory u wielu bloggerek i tak dalej mi inponuja.!!:D

    OdpowiedzUsuń
  66. Czarne legginsy marzenie..! ;)
    _____________________________________
    http://joeced.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. juz widziałam w kilku sieciówkach cos z tymi wzorami

    OdpowiedzUsuń
  68. ;egginsy świetne, ale pewnie pogrubiają:(

    OdpowiedzUsuń
  69. Hmm. jakoś nie przemawiają do mnie takie wzory ;)

    OdpowiedzUsuń
  70. Mnie się te wzory nie podobają.:P

    OdpowiedzUsuń
  71. podobaja mi sie takie zdjecia :D

    OdpowiedzUsuń
  72. Legginsy i ta przedostania sukienka sa fantastyczne!
    Kisses and see you soon!
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  73. krótsza sukienka ;)) choć nie przepadam za tym wzorem ;))

    OdpowiedzUsuń
  74. super są te rzeczy, sukienka maxii <33

    OdpowiedzUsuń
  75. sukieneczka maxi jest swietna;)

    OdpowiedzUsuń
  76. Bardzo mi się podobają azteckie wzory, jednak jeszcze nic sobie nie kupiłam;)

    OdpowiedzUsuń
  77. co do poprzedniego posta kochana- nie łam się!;) Uważam że nie mamy wcale złej drużyny i jeśli ktoś jej nie rozwali, może będziemy mogły się jeszcze cieszyć z ich sukcesów! ;p

    mi się tego typu wzory podobają, zwłaszcza na spódniczkach! ale nie wiem, czy odważyłabym się ubrać taką eksplozję kolorystyczną! ;)

    OdpowiedzUsuń
  78. Uwielbiam ten wzór;3
    Zapraszam,nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  79. Na nogach od 4.30? O raaaany, nie wiesz jak ci współczuję! Ja dzisiaj wstałam po 10, ale to uroki życia maturzysty :) A co do wzorów - nie wiem dlaczego, ale podobają mi się one na bluzkach & sukienkach, ale drażnią mnie na spodniach... dziwne :)

    OdpowiedzUsuń
  80. oj ja jakos nie przepadam za tym wzorem :( u kogos mi się podoba :) ale na sobie brrr nie wyobrażam sobie :(
    buziaczki
    zapraszam do siebie będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Wszytsko fajnie wygląda, ale ostatnia sukienka i tak jest najlepsza. Szkoda, że część z tych rzeczy tak fajnie wygląda tylko na zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń
  82. Uwielbiam mode za to zroznicowanie. Rewelacja! Fajniie ze nie boisz sie odwaznych wzorow :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  83. Mi szczerze podobają się te długie sukienki ale niezbyt w nich wyglądam ., :)

    ps: też cieszę się , że Portugalia wygrała . A Ronaldo pokazał, że jednak ma klase . ;* :>)

    OdpowiedzUsuń
  84. dzięki za komentarz.
    w ten wzór najbardziej podoba mi się gorset na dole <3

    OdpowiedzUsuń
  85. Sukienki i bluzeczka na ramionach najbardziej mi się podobają. Mają przyjemne kolory - ożywcze pasowałyby do mnie ale jak stwierdziłaś dla mało odważnych raczej nie - i faktycznie ja bym nie ubrała - chyba że do Sweet Foci :)

    OdpowiedzUsuń
  86. aaaaaa cappuccino - kocham !!! <333
    cieszę się , że azteckie wzory są teraz w modzie :)

    OdpowiedzUsuń
  87. również ta przed ostatnia mi sie najbardziej podoba, jednak przyznam szczerze że nie wiem czy bym coś takiego załozył haha :D Zapraszam do siebie na recenzję bardzo ciekawego filmu - "Od początku do końca" ! :D

    OdpowiedzUsuń
  88. bardzo mi się podoba ten wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  89. dziękuję za miły komentarz + zapraszam nowa notatka :D

    OdpowiedzUsuń
  90. ostatnio strasznie mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  91. strasznie spodobały mi się te wzory!

    OdpowiedzUsuń
  92. w ogóle takie wzorki nie przypadły mi do gustu ;]

    OdpowiedzUsuń
  93. Te wzory są boskie! Nie wspominając o maxi sukience :DD

    OdpowiedzUsuń
  94. Uwielbiam takie wzory :D Poluję na torebkę w tym stylu:) Ta maxi sukienka jest śliczna :D

    OdpowiedzUsuń
  95. powoli się przekonuję do frędzelków ;D

    OdpowiedzUsuń
  96. Co do fędzlowego przerabiania... Trzeba uważać na to jak po cięciu zachowa się tkanina. Jeśli jest cieńka i elastyczna to frędzle mogą się pozwijać is tracić formę.


    Co do azteckich wzorów - ja już nie mogę na nie patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  97. te wzrki bardzo mi sie podobaja. Bardzo ozywiaja outfit :-)

    OdpowiedzUsuń
  98. boze, dziewczyny, przestancie kopiowac blog Kasi Tusk, nie macie wlasnych pomyslow??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha że co? Koleżanko, nawet na niego nie zaglądam... Wolę kulinarnego bloga jej koleżanki :) to już nikt nie ma prawa napisać o czymś, bo córcia premiera napisała o tym wcześniej? Ludzie, polityka naszego kraju jest bardziej porąbana, niż myślałam :D

      Usuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top