Koronka :)

Hej :)
Pierwszy maja! :) A więc oficjalny początek Majówki!
 Ostatnio trochę się ochłodziło... Niestety kilka moich planów nie wypaliło z przyczyn niezależnych, ale i tak postaram się, aby ta Majówka minęła nam jak najprzyjemniej :) dziś wybieramy się z rodzicami na grilla, aby zaczerpnąć troszkę świeżego powietrza i zjeść pyszne mięsko, hihi :) na szczęście jest cieplej, niż wczoraj.
Wczoraj po południu wybrałam się z Asią na zakupy. Dawno już na żadnych nie byłam, a chciałam się zorientować, na co gdzie najbardziej zwracać uwagę :) 
Po drodze weszłyśmy także do chińczyka w centrum miasta. Byłam tam pierwszy raz, wiele razy mijałam go jadąc tramwajem, ale nigdy nie chciało mi się tam wejść jakoś :) tym razem się skusiłam. I nie żałuję, wśród wielu różnych różności trafiłam na taką koronkową bluzeczkę za 29 zł!: 


A także genialne, tanie szpilki, niestety nie było moich rozmiarów :( 37 był zbyt mały, a 38 zbyt duży. W takich chwilach żałuję, że nie ma połówek... :/ Mówi się trudno. Na pewno jeszcze nie raz się tam wybiorę i będę polować na różne cudeńka ;) 

Co sądzicie o sklepach typu Chińczyk? :) Jesteście za czy może boicie się, że ubrania będą gorszej jakości? 

Buziaki,
Kats.

www.formspring.me/katsuumi17 Zadawajcie pytania! :) 

Przypominam również o konkursie z Sheinside!
Możecie wygrać ubrania- naprawdę nie musicie robić zbyt wiele, szczegóły tutaj:


Chciałabym również zaprosić Was do świetnego sklepu z ubraniami. Zobaczcie:
Wholesale-dress.net :)

CONVERSATION

137 komentarze:

  1. uwielbiam wszystko co ma koronkę! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tam lubię Chińczyki ^^ są ładne, niedrogie rzeczy, zawsze można coś dla siebie upolować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem się skuszę na jakieś ubrania, ale bardzo rzadko! :) Ostatnio widziałam świetną koszulę i żałuję, że jej nie wzięłam..

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna bluzka:)
    Ja nie chodzę do Chińczyka, bo jakoś nie jestem do takich sklepów przekonana ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. w takich sklepach można znaleźć niezłe perełki, chodź jakościowo często są beznadziejne :P

    OdpowiedzUsuń
  6. ja raczej nie kupuje w chińczyku , jednak czasami ubrania z tamtąd są niezłę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja omijam chińczyki, bo niestety nie jestem przekonana do takiego typu sklepów. Potem połowa szkoły lata w takich samych rzeczach ;). Już wolę zajrzeć do sh, tam są chociaż prawdziwe perełki. Ale muszę przyznać, że bluzeczka jest śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasem są tam naprawdę genialne rzeczy :)! Mam stamtąd kilka rzeczy :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo rzeczy jest chińskich, więc nie mam oporów kupować " u chińczyka". Widziałam wiele świetnych rzeczy, więc jak dostanę zastrzyk pieniędzy, to się wybiorę na zakupy :) Bluzeczka idealna na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna bluzka <3
    Chińczyk - ogólnie fajne rzeczy i niedrogie . Najładniejsze buty i spodnie . Ja tam najczęściej kupuje kosmetyki i właśnie no buty <3 Ale ta bluzka to jest po prostu boska <3

    OdpowiedzUsuń
  11. chińczykom mówię zdecydowane tak! czasem można tam wyszukać coś naprawdę ciekawego! bluzka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna ta bluzeczka! :)
    Nie przepadam za "Chińczykami", u mnie w mieście, ale raczej wolę iść do Pepco lub TexilMarket.

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna bluzka ;D ostatnio mam manię na punkcie koronek ;D są słodkie a jednocześnie sexowne ;D chińczykom mówię zdecydowane TAK! ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. w chińczyku zawsze można coś kupić a bluzeczka jest megaśna ;)

    www.lumpexiara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna jest ta bluzeczka!!
    czasami mi się zdarzy zajrzeć, i nieraz można wyszukać naprawdę coś fajnego!!

    OdpowiedzUsuń
  16. no też mam sklep chinski ale bluzki z niego raczej szybko się spierają czy cooś

    OdpowiedzUsuń
  17. Bluzeczka jest niesamowita.~~:)!

    OdpowiedzUsuń
  18. ja często kupuję w chińczykach i jest ok :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwszy raz spotykam się z takim sklepem, nie wiedziałam ze coś takiego jest, tak więc nie wypowiem się na ten temat.
    bardzo ładna bluzeczka, masz oko. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chińczyk to nie jest dobre miejsce, bynajmniej dla mnie- mOżna kupić tanie rzeczy i nie są one gorsze ale nie w chińczyku. Toksyczne materiały, specyficzny zapach,do tego wyzysk na ludziach - bo tania siła robocza...Wole szukać czegoś innego na metkach niż made ich china.Ja sprzedaje ciuchy w swoim butiku tylko i wyłącznie z usa i tylko tam wyprodukowane- na przykład usa los angeles albo california

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam sklep chiński i był kiedyś u mnie w mieście ale go zlikwidowali :( a bluzeczka przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna bluzeczka :) Heh... w końcu jest ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie pogoda dalej piękna, w sumie jest za gorąco :D
    Śliczna bluzeczka, w chińczyku można czasami znaleźć ładne ubrania i dodatki za niewielką cenę, mam całkiem sporo rzeczy z takich sklepów :3

    OdpowiedzUsuń
  24. Co do matury to nie dziękuję aby nie zapeszać, czemu nie ;) Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  25. świetna bluzeczka, a ubrania u chińczyków są całkiem w porządku ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczna bluzka
    ja uważam ze warto kupawac w tego typy sklepach, sama czesto chodze i można znaleźć tam ładne orginalne i dobre jakościowo rzeczy a jednocześnie tanie :D

    OdpowiedzUsuń
  27. świetna bluzka *.*
    zapraszam do siebie.
    nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładna ta bluzeczka! Też często bywam w chińczyku, haha ^^
    Zapraszam do mnie, mam nadzieję że blog się spodoba i zostaniesz obserwatorem, było by nam bardzo miło. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Koronki uwielbiam, cudna bluzeczka! Pozdrawiam i dziękuję;)

    OdpowiedzUsuń
  30. też mam często problem z rozmiarami butów, najcześciej noszę 38:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja z chińczyka mam tylko pasek i jest dobrej jakości. ;) Rzadko tam zaglądam, nie po drodze mi.
    A bluzka śliczna. uwielbiam koronki!:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Lubię rzeczy z Chińczyka;D są ładne i tanie;P

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczna bluzeczka:) a co do Chińczyka, u Nas w mieście też jest i często tam zaglądam, bo można kupić naprawdę super rzeczy, w dobrej cenie, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie boje sie takich sklepow jednak trzeba umiec w nich wybierac bo maja fajne ciuchy ale tez takie co sa kiczowate i rozpadna sie po pierwszym praniu :)

    OdpowiedzUsuń
  35. jakoś nie zdarza mi się chodzić do Chińczyka, ale jak patrzę na Twoją bluzeczkę to zaczynam tego żałować :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja w Chińczyku nie byłam jeszcze, ale moje kuzynki bardzo chwalą ten sklep.
    Trzeba by w końcu tam zajrzeć :)

    Śliczna bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  37. świetna bluzeczka! ;) koronki są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  38. Koronkowa bluzeczka jest świetna! :)
    Też mam ten sam problem co Ty! :( Najlepiej jakby zaczęli produkować buty w rozmiarze 37,5. I to właśnie najlepiej w szpilkach. :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Ciekawa bluzka - z przodu grzecznie a z tyłu ogień :>
    Udanej majówki 0 my z mężem również stacjonarnie, ale grilla sobie nie odpuszczamy, nawet w domu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bluzka niczego sobie :) jednak hmm nie czuję się dobrze w białych ciuchach :P

    OdpowiedzUsuń
  41. w Rybniku mam dwa chińczyki, czasami tam wpadam i zobaczę całkiem fajne ubranka ;)
    śliczna jest ta bluzeczka, akurat na taką słoneczną pogodę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. W zasadzie bardzo rzadko zdarzy mi się coś kupić w Chińczyku.

    OdpowiedzUsuń
  43. Zostałaś Otagowana na www.16stycznia.blogspot.com
    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. ochłodzilo się??? :O na dolnym sląsku chyba ze 40 stopni jest :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. śliczna bluzeczka ^^ w dodatku z koronki <3

    OdpowiedzUsuń
  46. Sklepy chińskie są super! Nie dość, ze tanio to i na dodatek można bardzo wiele modnych, a zarazem praktycznych rzeczy kupić :)
    zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  47. W chinczyku mozna trafić na naprrawdę fajne rzeczy i nie drogie ;D
    I Twoja bluzka jest tego przykładem ';)

    OdpowiedzUsuń
  48. Mam kilka rzeczy z takich sklepów i są ok ;)
    a bluzeczka przepiękna;))

    OdpowiedzUsuń
  49. Fajna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Nic nie mam do tego typu sklepów można tam fajne rzeczy znaleść

    OdpowiedzUsuń
  51. o jaka fajna ta bluzeczka, ja uwielbiam jak jest krótko i szeroko hehe :) a jeszcze do tego koronka mmmmmm :)))

    OdpowiedzUsuń
  52. Booska koronkowa bluzka, wyglądasz świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  53. bluzka jest genialna !
    oddaj mi ją ! ;p

    OdpowiedzUsuń
  54. Rewelacyjna!:D Ja mam chyba parę rzeczy z chińskiego.

    OdpowiedzUsuń
  55. Nie dziękuję, żeby nie zapeszyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. loove koronki, piękne!

    pozdrawiam; zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetna bluzeczka..:)) Ja mam podobny problem w sklepach 38 za małe, a 39 - za duże.. Oszaleć z tymi numerami butów można..;dd

    (U mnie ,kochana, konkurs. Zapraszam - do wygrania unikatowa bransoletka z własnym napisem od WHO)

    OdpowiedzUsuń
  58. bluzeczka śliczna! a co do połówek to często mam taki sam problem...

    OdpowiedzUsuń
  59. sliczna bluzeczka, w sam raz na majowke, otagowalam cie, szczegoly za chwile zamieszcze na blogu

    OdpowiedzUsuń
  60. Chińczyk jest fajny :P Ja całkiem często tam kupuję, ze względu n niskie ceny ;P
    Koronkowa bluzka bardzo ładna :) I też czasem tak mam, że żałuję że nie ma połówek w butach bo ja to zazwyczaj potrzebowałabym rozmiaru 38,5 ale nigdzie nie ma :D

    OdpowiedzUsuń
  61. Lubię te sklepy bo czasem coś fajnego można dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  62. sliczna bluzka. <3 zapraszam do mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. niestety w okolicach mojego miejsca zamieszkania nie ma takich typu sklepów. ;) także nie mogę się na ten temat wypowiedzieć ^^ bluzka naprawdę śliczna, dzięki za odwiedziny i opinie ;]

    OdpowiedzUsuń
  64. wow! śliczna. Odpowiednia na taki upal. ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Cudowna ta bluzeczka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Jasne że obserwujemy :)
    śliczna bluzeczka

    OdpowiedzUsuń
  67. ja lubię Chińczyki :x


    a bluzeczka prześliczna ♥

    OdpowiedzUsuń
  68. chętnie cię bede obserwować ale nie ma tgo przycisku na górze "obserwuj" jesli wiesz co z tym zrobić( nie mam tego na wszystkich blogach ;(

    OdpowiedzUsuń
  69. co do poprzedniego komentarza to już wiem o co chodzi i juz cie obseruje ;)

    OdpowiedzUsuń
  70. rewelacyjna bluzka! przydałaby mi się taka :) :*

    OdpowiedzUsuń
  71. śliczna jest (;
    u mnie dziś wszytsko pozamykane z okazji święta pracy -.-
    mmmm gril ;D ja miałam w niedzielę ;D smacznego (;
    obserwuję (;

    OdpowiedzUsuń
  72. Ja też mam taki problem, jeśli chodzi o szpilki 38 małe, 39 mi chlapie -.-
    Otagowałam Cię - zapraszam do zabawy (:

    OdpowiedzUsuń
  73. Chińczyki - dobre sklepy, bo tanie i fajne rzeczy są :)

    OdpowiedzUsuń
  74. a czemu nie masz u siebie blogrolla?:>

    OdpowiedzUsuń
  75. Zapraszam na konkurs :) Z pewnością Cię zainteresuje! ; )

    OdpowiedzUsuń
  76. U mnie pogoda bez zmian :) a Ty wyglądasz ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  77. może jestem dziwna, ale nie bardzo wiem co to za sklep - Chińczyk;d
    a co do bluzki to jest boska!! :)

    OdpowiedzUsuń
  78. fajny blog, szkoda, ze nie było mnie tu wcześniej :< no ale zaraz nadrobię ten stracony czas :) obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  79. ładna bluzeczka...lubię koronkę...he plecy prześwitują..na pewno chłodzi co ? :)pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  80. świetna bluzka *,* ja lubię "chińczyki" ^^

    OdpowiedzUsuń
  81. No proszę, z przodu taka tam niepozorna, a z tyłu koronkowy raj ;) obs?

    OdpowiedzUsuń
  82. oo super bluzka,uwielbiam koronki :))
    pozdrawiam
    MademoisellePoisson

    OdpowiedzUsuń
  83. Dziękuję,Ty również jesteś śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  84. tak, tak kocham bluzeczki tego typu! :D :*

    OdpowiedzUsuń
  85. mhm. takie bluzeczki są świetne. sama mam podobną. idealna na takie hot dni. :*

    OdpowiedzUsuń
  86. fajny kolor spodni :) pozdrawiam i zapraszam na precious-woman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  87. Mam ostatnio bzika na punkcie koronek! ;)

    OdpowiedzUsuń
  88. zostałaś o-tagowana!! Zapraszam do udziału w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  89. Bluzka koronkowa jest świetna :)
    Ja też wczoraj byłam w chińczyku i tam właśnie kupiłam sandały ;)
    Ale tak dla jasności sprawy ;D Sandały w księżniczki miały byc dla mojej małej siostry ;)

    OdpowiedzUsuń
  90. Jasne, obserwujmy :) Fajny blog. I śliczna bluzka! Obserwuję i czekam na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Świetny zestaw! :)
    Koronkowa bluzka jest śliczna! :)
    Ja osobiście bardzo lubię chodzić do chińczyka :D
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  92. czemu nie..?! czasem mozna naprawde fajne rzeczy tam znalesc..;) dla mnie to bezsensu, jesli ktos sie tylko ogranicza na firmowych ubraniach..
    _____________________________________________
    http://all-things-with-me.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  93. Ja bardzo lubię chińskie sklepy , ponieważ są tam ładne , niedrogie ubrania i dobrej jakości wg mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  94. świetna bluzka.. jeśli chodzi o tego typu sklepy, ostatnio kupiłam w takim szpilki:P i szczerze powiem, że są to najwygodniejsze buty jakie mam:P

    OdpowiedzUsuń
  95. Prześliczna bluzeczka, fantastycznie wygląda z tyłu :) U chińczyków ostatnio kupiłam super spodenki z motywem flagi usa :D

    OdpowiedzUsuń
  96. Cudowna bluzeczka ^^

    Też poszłabym na grilla ^^

    OdpowiedzUsuń
  97. śliczne fotki <3
    ja osobiście nic nie mam do tych sklepów. ubrania rzadko tam kupuję, za to można tam spotkac zwariowane i niesamowite przedmioty, których nie znajdziemy nigdzie indziej. kocham lakiery do paznokci z chińczyka <3

    OdpowiedzUsuń
  98. ps. zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  99. Śliczna bluzka. Ja lubię chińczyki, może ubrania gorszej jakości, ale za to tanie, ładne i na topie... No co prawda nie wszystkie, bo kiedyś z siostrą znalazłyśmy sukienki całe w cekinach, brokacie i z przyszytym puszkiem. :D Co prawda były trochę kiczowate, ale przynajmniej każdy znajdzie coś dla siebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  100. tam są takie ceny, że nawet jakby ubrania miały posłużyć nam nie dłgui czas to wydaje mi się, że i tak się opłaca :-) jestem za, chociaz bardzo rzadko kupuje :<

    OdpowiedzUsuń
  101. śliczna jest! :> / kurczaki, mam nadzieję, że się kiedyś jeszcze spotkamy, na żywo jest całkowicie inaczej :) a w kojocie fajnie, tylko w pewnym momencie zrobiło się za dużo ludzi i się zwinęłam, bo się tańczyć nie dało :))

    OdpowiedzUsuń
  102. ciekawa bluzka, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  103. w chińczykach czasem nie które rzeczy pojawiają się wcześniej niż w sieciówkach ale nie wiem czy bym coś kupił bo ten w moim mieście dziwnie pachnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  104. Właśnie, dużo osób mówi o tym Chińczyku, natomiast w Krakowie nie zaobserwowałam czegoś podobnego. Bluzka wygląda bardzo fajnie. Co do butów, moim z kolei problemem jest zawsze brak rozmiaru, bo muszę mieć buty co najmniej 41, jestem dosyć wysoka :P

    OdpowiedzUsuń
  105. Bardzo lubię koronki ;)

    A co do chińskich sklepów to miałam kilka rzeczy i faktycznie jakość jest beznadziejna ale.. Nie oszukujmy sie, za ta cenę nie można tez za dużo wymagać.

    Ja osobiście wole już czekać na sezonowe wyprzedaże gdzie również tanio można coś kupić.

    OdpowiedzUsuń
  106. Ładna bluzka! :D
    Widzę, że dobrze się bawiłaś ;)
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  107. świetna bluzka.

    OdpowiedzUsuń
  108. Jaka psinka fajna:)
    Uwielbiam kwitnące drzewa owocowe:)) Śliczne!


    Na pewno przewiewna ta bluzeczka;)))

    OdpowiedzUsuń
  109. Jaka słodka psika;))
    Uwielbiam kwitnące drzewa owocowe:))


    Na pewno ta bluzunia jest przewiewna, idealna na lato!

    OdpowiedzUsuń
  110. przesliczna bluzeczka, urzekly mnie jej plecy!

    p.s. w Chinczyku kupilam botki, zaraz sie zdarly, ale i tak byly warte ceny, bo taki nietypowy fason i wogole przykuwajace uwage :)

    OdpowiedzUsuń
  111. Nie miałam okazji bo nie widziałam żadnego w pobliżu ale na pewno nie bałabym się wejść :) Nie powiem bo bluzka jest świetna! Koronka w modzie.

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top