Klasycznie (outfit) :)

Hej hej :)
Oficjalnie wczoraj zaczął się majowy weekend! Ciekawa jestem czy u Was także udało się "wywalczyć" wolny poniedziałek, aby ten weekend był naprawdę dłuuuugi? Ja mam wolne, pan profesor (bardzo wyrozumiały) pozwolił nam nie przyjść na ćwiczenia, hihi :)
Słoneczny nastrój nie opuszcza mnie, jednak przyznam, że potrzebuję dodatkowego zastrzyku energii, bo przez ostatnie dni zupełnie się "wypompowałam" :D

Dziś mam dla Was mały zestaw, sprzed tygodnia :) tego dnia niestety padał deszcz, na szczęście teraz jest o wiele lepsza pogoda. Na sobie mam płaszczyk mojej mamy, który uwielbiam, a mama nawet nie zdaje sobie sprawy, ile on przeszedł w moim posiadaniu haha :D założyłam moje ulubione, niezawodne jeansy, botki i chustę (nie rozstaję się z nią nigdy!). Jeśli chodzi o torbę- ta pochodzi ze sklepu Wholesale orders,  (podobnie jak pierścionek). Biały kolor bardzo się wyróżnia, a ja lubię, gdy jakiś element garderoby jest bardziej wyrazisty. Do tego okrągły, kuferkowy kształt ;) Podoba Wam się? :)









torba, pierścionek- Wholesale orders
płaszczyk- mamy :)
spodnie- Vero Moda
szalik- no name
buty- Avaro.pl

Mam dziś tyle czasu, a chyba nie ma zbyt wiele do roboty w domu :) posprzątałam wczoraj, może obejrzę jakiś film? Macie propozycje jakieś? :)
W najbliższym czasie chciałabym zorganizować konkurs, jesteście chętni? :) 

Buziaki,
Kats,

www.formspring.me/katsuumi17 zadawajcie pytania ;*

CONVERSATION

141 komentarze:

  1. Fajnie, że dałaś szalik. ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. masz świetne botki ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. The right outfit! Brava!





    http://designer2078.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka wygląda naprawde świetnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. jeju ale ty chudziutka *.*
    Świetnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Botki i torba są świetne! Ja zawsze mamie buty podkradam :D A film no to zależy jeszcze w jakim stylu :D Ale na pewno jeśli już nie oglądałaś to polecam Dom Dusz. Poważny, ale warty obejrzenia :)x

    smokinred.blogspot.com
    ~Sandra

    OdpowiedzUsuń
  7. mój weekend jest naprawdę długi, trwa do października, ale narazie to chyba muszę iść do książek;d

    OdpowiedzUsuń
  8. płaszczyk mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. torba jest świetna! płaszczyk też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz, wszystko pasuje ;)
    Film? Ostatnio oglądałam Szkołę bez nazwy, ale nie jestem pewna, czy takie lubisz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. płaszczyk- genialny, a u ciebie tak zimno? moja siora wczoraj do dworzu latała w krótkich spodenkach!było 30 stopni! :D dzisiaj też jest słonecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana,gratuluje dlugiego weekendu! Ja jestem dziś w firmie. Chce pójść na spacer na sesje zdjeciowa. Może uda mi się namówić chłopaka na wypad do kina, przy okazji chce zajrzeć do Super Pharm.
    A w poniedziałek idę niestety do pracy, ale za to 2 zamykamy interes. Może wybierzemy się do Karpacza :D życzę Ci miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna stylizacja <3
    zapraszam do siebie.
    nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka cudna figura!! Podoba mi sie ten plaszczyk,ladnie Ci w takim klasycznym wydaniu:) a weekend mam juz od wtorku,bo mielismy wycieczke a wczoraj 3 klasy zakonczenie roku. Wiec wypoczne:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ależ masz cudną torbę ! *_*

    OdpowiedzUsuń
  16. Klasyczny, a jak bardzo mi sie podoba :))
    Pozdrawiam, Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny płaszczyk ;) ja z wolnym nie miałam takiego problemu ;D mam aż 9 dni wolnego a potem idę tylko poniedziałek, środa i piątek do szkoły bo są matury ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. fajna torebka ;)
    udanego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystko wygląda ślicznie!
    Torebka bardzo ładna;)

    OdpowiedzUsuń
  20. oj tak, do tego świetni ludzie :) podoba mi się Twój płaszczyk i botki bardzo ładne, dzięki za odwiedziny!

    OdpowiedzUsuń
  21. genialny płaszczyk i torebka :) Pozdrawiam, miłego dnia.:)

    OdpowiedzUsuń
  22. ale masz śliczny płaszczyk!:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Szaliczek, buty i pierścionek są super!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten torbo-kuferek jest rewelacyjny! I płaszczyk też jest świetny:D Ale masz fajnie, też mam już wolne, bo wczoraj było zakończenie(matura za pasem):P Ja jestem bardzo chętna na konkurs!:D

    OdpowiedzUsuń
  25. "pierwszy z lewej" tzn. któy konkretnie, bo pierwsze zdjęcie różni się od pozostałych ustawieniem lakierów:P

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładny szaliczek i torebka :) My mamy wolny cały tydzień :3

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja niestety idę w poniedziałek do szkoły -,-'
    A stylizacja bardzo ładna. Podoba mi się kolorek płaszczyka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie wyglądasz .. świetne buty

    Pozdrowienia

    http://wiktoriasblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. fajnie wszystko pasuje do siebie :D

    super chude nóżki <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Łaaa :D Fantastycznie wyglądasz! Bardzo ładny fason płaszczyka :). Botki też są genialne, ale ja bym się zabiła ;)
    Ja mam wolne do następnego poniedziałku :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny zestawik, aż dziwne, że przed tygodniem jeszcze trzeba bylo chodzic w plaszczu jak dzisiaj na dworze chyba ze 30 stopni ;)
    ja na szczęscie tez mam woln w poniedziałek ;) 9 dni wolnego ;d

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo delikatnie i ładnie wyglądasz ! : ))

    OdpowiedzUsuń
  33. ŚLICZNY PŁASZCZYK.

    OdpowiedzUsuń
  34. lovely post ! have a look to my blog , I'm back . xx <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja niestety w poniedziałek muszę iść do szkoły, ale na szczęście potem mam już wolne, ale i tak ten tydzień będę mieć zajęty nauką. :(
    Śliczny pierścionek :)
    Jestem chętna do konkursu, a jaki? :>
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. świetnie wyglądasz!:)
    cudny płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ładnie. <3
    Świetna torba. ; ]

    OdpowiedzUsuń
  38. Prześliczna <3

    Zapraszam na nowy wiersz:*

    OdpowiedzUsuń
  39. ładny płaszczyk!;)

    www.juliettecapuleti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. śliczną masz torebeczkę. *,* ja niestety idę w poniedziałek do szkoły. :)

    OdpowiedzUsuń
  41. bardzo ładnie :) alez ty już masz dużo obserwatorów :) pozdrawiam :P

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetna torebka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. No pewnie , że się podoba i to jeszcze jak :)
    Troszkę te twoje białe skarpetki ale tak to spoko i wielki plusik dla ciebie .
    No pewnie , ze jesteśmy chętni na konkurs , no bynajmniej ja :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ciekawa torba.!!:)) a ja teraz wygrzewam się na ciepłym słonku;))

    OdpowiedzUsuń
  45. pierścionek bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo ładny płaszczyk - widać, że Twoja mama też ma dobry gust jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  47. fajny zestaw :) podobają mi się buty!

    OdpowiedzUsuń
  48. My mamy tak wyrozumiałego dziekana, że mamy wolny i poniedziałek i piątek = 9 dni wolnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. ładny płaszczyk :)
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  50. śliczny płaszcz i torba <3 cudownie wyglądasz w tym zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  51. ja na uczelnię wracam 07.05;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetny zestaw ;)
    Płaszczyk mamy, ale za to tobie pasuje ^^
    Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetnie wyglądasz ;) Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  54. :) hahaha! a teraz jest tak ciepło, że płaszczyk jest zbedny :D

    Ola

    OdpowiedzUsuń
  55. Cudowne zdjęcia, podoba mi się bardzo płaszczyk :)
    No, niezła jest teraz pogoda 'przedwczesne lato' :) Może to i dobrze?
    Albo i nie, bo siedząc w szkole przy tak pięknej pogodzie to grzech!!

    OdpowiedzUsuń
  56. bardzo fajny blog, a zestaw śliczny ;) zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  57. Również mam wolne w poniedziałek, za to w śr. i pt. muszę isc :)
    Świetny outfit - jak zawsze ^^

    OdpowiedzUsuń
  58. Masz świetne buty . Chyba sobie takie kupię :D .
    Ja miałam mieć caly tydzień laby w gimnazjum, ale niestety przez cały tydzień mam wyjazdy z orkiesrtą . ; / Więc sobie nie wypocznę ;/ .

    OdpowiedzUsuń
  59. klasyczny, ale fajny ;)
    grunt to dobrze wyglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. buuuty świetne ;D
    idź na dwór się opalać taka pogoda, filmy zostaw na zimę ! :D
    obserwuję i czekam na konkursiwo :D

    OdpowiedzUsuń
  61. świetny płaszczyk ;) ma bardzo ładny kolor ;*

    OdpowiedzUsuń
  62. Ładne buty
    ________________________
    fountain-fashion.blogspot.com/
    2 nowe posty- zapraszamy
    -A

    OdpowiedzUsuń
  63. fajny stroj i torebeczka ;) ja niestety majówkę mam dopiero od środy popołudnia

    OdpowiedzUsuń
  64. co do filmu może coś z Stevenem Seagalem ( niewiem jak to się pisze :p)

    OdpowiedzUsuń
  65. co do filmu może coś z Stevenem Seagalem ( niewiem jak to się pisze :p)

    OdpowiedzUsuń
  66. ładny płaszczyk i pierścionek :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Klasycznie i slicznie!
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  68. bardzo fajnie:) majówkowo ! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  69. Genialną masz torebkę :)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  70. Ładna torebka,buty i wszystko ;D
    I rzecz jasna Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  71. Klasyka ! :) Uwielbiam !! Buty zawodowe ;)

    http://sistars-fotomoda.blogspot.com/

    Pozdrawiam, Kinga

    OdpowiedzUsuń
  72. Podoba się i to bardzo ;) Co do filmu, wczoraj obejrzałam Sherlocka Holmesa II - polecał jeśli oglądałaś już pierwszą część :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Pięknie Ci w tym płaszczyku :)

    OdpowiedzUsuń
  74. hej dziękuję za miły komentarz i zaproszenie, niestety Face u mnie odpada ;( a ciuchy są świetne w tym Twoim konkursie więc tym bardziej mi żal. można je zamawiać z polski ?

    OdpowiedzUsuń
  75. Płaszcz i buty zdecydowanie w moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  76. jaka Ty szczuplutka jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
  77. Bardzo ładnie. Super zestaw na codzień, ale zdecydowanie bardziej wolałoby się zobaczyć coś bardziej wiosennego ;) Udanego bardzo długiego weekendu.
    xoxo
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  78. Prześliczny płaszczyk i torebka ;) Masz świetne buty!

    OdpowiedzUsuń
  79. świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  80. klasycznie, ale za to bardzo fajnie:) podoba mi
    się strasznie ten płaszczyk..

    OdpowiedzUsuń
  81. no dzięki wiesz... a ja myślałam,że wyglądam młodo :(
    nie no dobra żartuję :P dużo osób nie może uwierzyć ,że mam tylko 16 lat:P
    super wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  82. niesamowite, że tak niedawno potrzebny był płaszcyk lub kurtka, a dziś za oknem prawie 30 stopni! :)
    bardzo podoba mi się Twój pierścionek ;)

    OdpowiedzUsuń
  83. Podoba mi się twój płaszcz :D A poza tym ogólnie bardzo ładny komplecik xd Zapraszam do mnie na recenzję najnowszej ekranizacji "Królewny Śnieżki" ;))

    OdpowiedzUsuń
  84. ładny klasyczny strój :)

    OdpowiedzUsuń
  85. ble.. skarpetki ci widać!

    OdpowiedzUsuń
  86. twój pierścionek przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  87. do konkursów zawsze jestem chętna.

    OdpowiedzUsuń
  88. wszystko fajnie, gdyby nie te skarpetki do tych butow, auć ; x

    OdpowiedzUsuń
  89. Śliczny płaszcz..

    OdpowiedzUsuń
  90. Aaaaaaaaaa, te buty! Nosz zakochana jestem w nich! Ale nakupiłam ich teraz tyle że musze spasować xD

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top