Recenzja cieni i błyszczyków Quiz :))

Witajcie :) 
Dziękuję Wam za wszystkie pozytywne słowa pod wczorajszą notką! Uwielbiam Was :) 
Wczoraj wybrałam się do Sylwii na mini domówkę- razem była nas piątka, a śmiechu więcej niż w większym gronie... Uwielbiam tych ludzi! Niestety nie zrobiłam żadnych zdjęć, poza totalnymi nieogarami, których wrzucać nie będę :D W każdym razie graliśmy w Eurobusiness, Tabu, karty, a wszystko popijaliśmy w międzyczasie piwkiem z sokiem malinowym (uwielbiam <3) i zagryzaliśmy słodyczami :D

Dziś dam Wam trochę od siebie odpocząć- napiszę pierwszą część recenzji kosmetyków, które dostałam od firmy Quiz.pl. Na pierwszy ogień pójdą błyszczyki i cienie.


CIENIE FASHION TRENDY:



Przede wszystkim jestem zauroczona kolorami. Zwłaszcza pierwszy z lewej, gdyż jestem wielką fanką beży, a zawiera on właśnie ten odcień. Oprócz niego niebieski i ciemnozielony (który po nałożeniu wygląda lekko jak czarny). Po dodaniu odcieni fioletu z drugiego cienia można powiedzieć, że z tego połączenia mogą wyjść całkiem ciekawe makijaże- i choć na co dzień z nimi nie kombinuję (zwykle z cieni używam tylko brązu i beżu), to teraz chyba zacznę- oczami wyobraźni widzę niebiesko- fioletowe powieki :D 


Plusy:
- Są niewielkie- można je zabrać wszędzie, zmieszczą się w kieszeni ;) 
- Mają ciekawe kolory, które można fajnie ze sobą łączyć. 
- Są dość trwałe- mają całkiem dobrą pigmentację i utrzymują się dość długo na oku.


Minusy:
- Brak gąbeczki do aplikacji.
- Ten z prawej jest lekko ruchomy, czasami wypada- ale pewnie doznał "urazu" w czasie podróży drogą pocztową.
- Zielony na oku wygląda jak czarny. 



 (tutaj właśnie się przesunął jeden kolorek :().


BŁYSZCZYKI: SAFARI TRENDY COLOUR & GLANCE SHINE:




Przyznaję, że od razu, jak tylko je dostałam, rzuciłam się w wir wypróbowywania ich... Nie zawiodłam się. W opakowaniach bardzo się od siebie różnią, na ustach wyglądają bardziej podobnie do siebie- jednak sporo różnic można zauważyć. Safari ma bardziej wyrazisty, różowy kolor, natomiast Glance Shine idzie bardziej w beż. Na każdą okazję coś innego ;) Według mnie są urocze, bardzo dziewczęce i nawet, kiedy (swoim nawykiem) zlizuję je z ust, smakują mi, hehe ;) Nie zauważyłam zbyt wielu minusów, może tylko to, że nie utrzymują się na ustach zbyt długo. Ale nie ma produktów doskonałych, czyż nie? ;) 
 
Produkty firmy Quiz spokojnie mogę Wam polecić. Nie są drogie, a mają dobrą jakość.
Za jakiś czas przedstawię recenzję pozostałych rzeczy, które dostałam do testów. Bardzo dziękuję firmie Quiz za udostępnienie mi ich. Fakt, że otrzymałam je do promocji nie wpływa na moją opinię :-) 


--------------------------------------------------

Pod nagłówkiem natomiast pojawił się banner sklepu Moya.pl. Zapraszam Was serdecznie, możecie znaleźć naprawdę cudowną biżuterię! ;-) Zachęcam do zakupów. Wystarczy, że zarejestrujecie się TUTAJ.
I już możecie cieszyć sie zakupowym szaleństwem- wszystko w sposób łatwy i przyjemny.


Zapraszam również tutaj:

A ja idę się zaraz szykować, w końcu czas na wybory! :)

CONVERSATION

187 komentarze:

  1. zamiast błyszczyków i cieni zwróciłam uwagę na twoje paznokcie.. są super :o

    OdpowiedzUsuń
  2. te cienie mają śliczne kolory :> :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne masz paznokcie !
    ;o
    BARDZO ŁADNE !
    Jak je zrobiłaś ?;)

    OdpowiedzUsuń
  4. dostałam to samo hahaha


    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne cienie, chociaż nie moje kolorki :) Za to błyszczyki są super! Szczególnie ten z prawej strony.
    Dziękuję za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyszedł śliczny efekt:).
    Dziękuje za odpowiedź kochana !

    OdpowiedzUsuń
  7. cienie i błyszczyki napewno wypróbuje :)
    niedawno kupiłam dwa lakiery z tej firmy i mile sie zaskoczyłam dobra jakość i dobra cena :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne paznokcie ;)
    Super błyszczyk ;D
    Zapraszam do mnie nowa notka . Będzie mi miło jak wpadniesz . ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. I love those eyeshadows! Great colors!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuje Ci bardzo że wchodzisz na mojego bloga, czytasz go i komentujesz:3 Jest to dla mnie bardzo ważne. Dziękuje, dziękuje i jeszcze raz dziękuje:3 A co do tego postu to powiem że z chęcią go czytałam. Śliczne są te kolorki i myślę że zakupie sobie ten błyszczyk:) Po za tym na zdjęciach było widać twoje prześliczne paznokcie. Są naprawdę ładne. Najbardziej przyciągneły moją uwagę. Pozdrawiam i z niecierpliwością czekam na kolejny post:*

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję Ci bardzo. będę wpadać cześćiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś miałam kupić ten błyszczyk Safari(w innym kolorze, ale jakoś mnie nie przekonywał... ale skoro są niezłe to może się skuszę :) ja mam swój ulubiony błyszczyk z Inglota :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne kolorki. Przydałyby mi się jakieś cienie, bo czasem mam ochotę delikatnie się umalować :))
    A błyszczyki wydają się być fajne, chociaż ja nie przepadam za błyszczykami :]

    OdpowiedzUsuń
  14. sliczne kolory cieni ;)a z tej firmy mam lakier i bardzo szybko schnie wiec go uwielbiam :D!

    OdpowiedzUsuń
  15. Glance shine bardzo fajny ma kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie dodało mi cię do obserwatorów.. spróbuj jeszcze raz ..:P
    ja się dodaję

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne cienie! Zakochałam się w twoich paznokciach są boskie! ;**

    OdpowiedzUsuń
  18. Domówki są najlepsze, sprawdzone imprezy w najfajniejszym towarzystwie:) Bardzo dobrze, że idziesz na wybory, trzaba starać się jakoś wybrać to miejsze zło :-P Pozdrawiam i życzę udanej niedzieli! Medo

    OdpowiedzUsuń
  19. ooo ale masz swietne pazurki!:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Co wszyscy z tymi słodyczami? Nie można pisać o sałacie, albo o nieosolonym szpinaku, albo o jajkach na twardo, albo chociaż o befsztykach? Urght, jeszcze mi został tydzień ścisłej diety, ale wytrzymam! ;D
    Cudowne buty w poprzednim poście. ;)

    Dziękuję za ostatni komentarz. Zapraszam ponownie, w poniedziałek wrzuciłam trochę zdjęć. ;)
    http://themintmind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. I love the eye shadows, the colors are lovely. :)

    http://sassycasual.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. podoba mi sie ten niebieski cien, moze go kupie..
    hmmmm

    OdpowiedzUsuń
  23. Super paznokcie ^^
    Fajnie, że domówka Ci się udała ;))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne błyszczyki :)
    Obserwujemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj, wierz, że się przyda, i to bardzo ;D
    Na razie jestem przeszczęśliwa, bo już widzę efekty, Zjechałam o 3 kg, a na piątkowej imprezie ciągle zjeżdżały ze mnie spodenki. Cudowne uczucie! ;DD

    Dziękuję, oczywiście bardzo zapraszam do obserwowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cienie po lewej wydają się fajne pod względem kolorystycznym ;) Szkoda, że nie dodałaś efektu błyszczyków na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ja niestety nie mogę kupować kosmetyków przez internet ;) mam bardzo wrażliwą cerę ;) ale te wyglądają fajnie, zwłaszcza właśnie te cienie w kolorach ziemi ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. cieni używam rzaaadko, ale za to podoba mi sie błyszczyk Glance Shine. ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne kolorki cieni i błyszczyków :))
    Dziękuję Ci, że zaglądasz na mojego bloga i komentujesz :*
    Mam Twojego bloga w obserwowanych - przepraszam, że rzadko komentuje, ale mam teraz strasznie mało czasu, ale staram się być na bieżąco z Twoimi wpisami :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne kolory cieni i błyszczyków też! Z tych kolorów co masz można stworzyć wiele ciekawych i uroczych makijażów :)

    OdpowiedzUsuń
  31. uwielbiam grać w Eurobusiness<3
    śliczne kolory cieni!

    OdpowiedzUsuń
  32. Kosmetyki tej firmy są ok:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten cień pierwszy z lewej ma świetne kolory.. :o

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten jaśniejszy błyszczyk ma śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  35. cienie prezentują się cudownie czekam na makijaz:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Twój post przypomniał mi, że powinnam zaopatrzyć się w jakieś cienie... Tylko ja nie jestem zbyt odważna dla takich kolorów. Wolę te bardziej w brązie i beżu...

    OdpowiedzUsuń
  37. cienie prezentuja się czadowo czekam na makijaz!:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zakochałam się w cieniach. :)
    Oczywiście dodałam do obserwowanych :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Cienie i błyszczyki wyglądają świetnie ;D.

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie maluję się jeszcze, ale te cienie maja naprawdę ładne kolory, a błyszczyki wyglądają na smaczne:) Śliczne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  41. właśnie miałam kupić nowy błyszczyk:) już wiem jaki:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Hey sweet! did not know you but I really like your blog! now you're going to see much here!
    I invite you to visit the mine and follow me if you like.!

    a kiss Claire.
    c.o.c.o.
    http://lookingforthestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Wow! Dzięki Tobie wreszcie znalazłam cienie w dokładnie takich kolorach, jakie mi się podobają - intensywnie fioletowe. Błyszczyki też zapowiadają się fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  44. Też jestem zwolenniczką bezy na codzień. Włsciwie w ogóle raczej wolę naturalny makijaż...no dobra...czasami robie sobie grubą, wyciągnięta kreskę jak Miss Pandora. Podoba mi sie błyszczek Safari...chya się w taki, ablo podobny, zaopatrzę.

    OdpowiedzUsuń
  45. Chętnie wypróbuje ich kosmetyki skoro je polecasz:) Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja już dawno obserwuje ;]]

    OdpowiedzUsuń
  47. Goodmorning, Im so happy the widget works and I now I can see it all in english lol.Lovely!

    Have a beautiful day sweetie!

    OdpowiedzUsuń
  48. błyszczyki fajnie wygladają!

    OdpowiedzUsuń
  49. lubię tę linię safari. :)
    a film polecam, naprawdę jest wzruszający. :3

    OdpowiedzUsuń
  50. dziękuję za komentarz;) Jeśli chodzi o Twoją propozycję - to już od dawna jestem obserwatorem Twojego bloga;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Muszę spróbować błyszczyków. :D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  52. Ojjjj ja sama z checia wyprobowalabym te blyszczyki ;-) Szczegolnie ten bardziej bezowy ;-) Powiedz mi slonce co trzeba zrobic zeby nawiazac wspolprace z jakas firma i promowac ich kosmetyki ? ;-) Zapraszam do mnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  53. Musze chyba wypróbować tą firmę : )
    a co do filmu to naprawdę polecam i z tego co się orientuję to można go obejrzeć na jakwkinie.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. wygladaja swietnie! :) <3
    XOXO Kasia
    http://misskasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. very nice<33
    Zapraszam jasicastyl.blogspot.com
    Obserwujemy?=pisz!:***

    OdpowiedzUsuń
  56. I love the colors! And that I can translate it to english! Did you read my entire post without a translation? If so, that's pretty cool. Why hello new blog friend :D.

    xo,k.

    I am not fashion

    OdpowiedzUsuń
  57. Thank you for you lovely comment :))

    Desislava
    http://truedreamcatcher.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Mam ten błyszczyk na dole po lewoo M3
    Jest genialny xd.
    Zapraszam+ świetne pazurki ;dd......

    OdpowiedzUsuń
  59. te fioletowe cienie sa naprawde swietne :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Fajne kolory, a co do zielonego - dopóki nie napisałaś, że to zielony, to myślałam, że czarny :D Ale wpatrzyłam się i widzę zielony ;).

    OdpowiedzUsuń
  61. tylko zagłosuj mądrze prosze :D hahaha

    OdpowiedzUsuń
  62. Podoba mi się bardzo :)
    Zapraszam do siebie.
    ps. Dopiero zaczytam rozkręcać swojego bloga :)
    www.elcza9304.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Podoba mi się bardzo :)
    Zapraszam do siebie.
    ps. Dopiero zaczytam rozkręcać swojego bloga :)
    www.elcza9304.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Podoba mi się bardzo :)
    Zapraszam do siebie.
    ps. Dopiero zaczytam rozkręcać swojego bloga :)
    www.elcza9304.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. fajna recenzja;)
    ładne masz paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  66. Your nails are great! Love your blog :)

    Jax
    http://galacticnoise.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Widzę, że znasz się na kosmetykach dlatego chciałabym zapytać jaką szminkę poleciłabyś mi w kolorze czerwieni? Chodzi mi głównie o to, aby trzymała się meeeega długo i nie zostawała na wszystkim dookoła... ;) Z góry dziękuję za pomoc! Buziaaki!

    OdpowiedzUsuń
  68. Ja osobiście nie używam błyszczyków ,ale taka recenzja mnie w sumie zachęca bo nie lubię smakowe pomadki ,balsami itd hehe! :D

    +obserwuję
    i zapraszam do siebie :)
    http://key-knock.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Really nice colors and nails! Wish I could understand polish!
    Thank you so much for commenting on my blog! Hope to see you again soon! :)

    OdpowiedzUsuń
  70. I lvoe your blog ad this psot, awesome! Follow you, thx 4 ur nice comment :D

    http://fashiondoesntexist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Thank you for telling me, I didn't see the translator the first time. And I just saw that your followed my blog, so thank you! Following you back! :)

    OdpowiedzUsuń
  72. świetne kolory tych cieni:) teraz tylko czekam na makijaż :P
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  73. fajne kolory cieni

    http://gumijagoda.blogspot.com/ NN

    OdpowiedzUsuń
  74. thanks, yes, i follow you now :)

    dreamingfromdusktodawn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Holla,
    thank you for your kind comment!!
    Of course, we can follow each other. :]

    grabtherat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. niestety przez najbliższy czas nie poszaleje i nie rozkręce bloga tak jak bym chciała.
    pewnie więcej osób zaglądałoby gdybym prezentowała ciekawe sety, a niestety teraz nie mogę zakładać butów na obcasie jeansów. itp. cholerne problemy z nogą :( i niestety nie sposób założyć jeansy na gips :(

    OdpowiedzUsuń
  77. biżuteria z tego sklepu internetowego jest świetna :)
    skuszę się w przyszłości na coś na pewno :D
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  78. Z odcieni bardziej podoba mi się zestaw trzykolorowy. Odcienie fioletu posiadam już w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  79. te potrójne cienie są śliczne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  80. podobają mi się kolory cieni. może co do tego zielonego nie do końca jestem przekonana, ale pozostałe są świetne. chyba skuszę się na ich zakup. ;)

    OdpowiedzUsuń
  81. błyszczyki być może kiedyś wypróbuję.
    z cieniami to nie wiem.. bo wydaje mi się, że wyglądam głupio z jakimś.. u innych z kolei mi się podoba.
    świetne paznokcie! przypomniały mi się wakacje, bo wtedy sama takie miałam.. dokładnie te same kolory! <:

    OdpowiedzUsuń
  82. Thanks for the comment on my blog...Sure we can follow each other...I'm already following so your next. :-)

    Piksty :-)

    OdpowiedzUsuń
  83. ja juz od jakiegos czasu obserwuje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  84. ładne cienie, podoba mi się ten różowo fioletowy :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Uwielbiam makijaże z użyciem fioletowych cieni i ten właśnie mi się tu podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  86. masz ładne paznokcie na tych zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Flying all the way just to see you and say hello...and wish you all the best for this new week. Great post! Visit me too. Good night, wonderful dreams…
    Greeting !!!

    OdpowiedzUsuń
  88. ofc we can follow each other! following now, follow me back?

    OdpowiedzUsuń
  89. Thank you for commenting :)
    And yes lets follow each other!

    http://fashionyard.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. I love your nails!!! They are so crazy. :)

    http://www.glamkittenslitterbox.com/
    Twitter: @GlamKitten88

    OdpowiedzUsuń
  91. This is such an awesome review and so clear...LOVE IT.

    PS. Thx for your comment on my blog and yes would love to follow each other. Let me know when you do so I can definitely follow you back.


    <3 Marina
    Fashion.MakeUp.LifeStyle

    OdpowiedzUsuń
  92. we think all the make-up looks great and we are crazy about your nails!

    <3

    OdpowiedzUsuń
  93. bardzo ladne cienie. ale jak dla mnie za duzo w za malym opakowaniu i zaraz by mi sie wszystko pomieszalo;p

    OdpowiedzUsuń
  94. tak, ja zostaje i nie mam zamiaru odchodzic ;)! piekne kolory cieni , szkoda,ze nie uzywam ;c

    OdpowiedzUsuń
  95. Fajnie , że impreza się udała :)
    Świetne paznokcie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  96. love your colorful nails! fantastic, honey!
    wish you a wonderful day.
    maren anita

    www.fashion-meets-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  97. Świetny blog. Co do cieni to mi by odpowiadał właśnie taki zielony co wygląda jak czarny bo lubię bardzo ciemne cienie do oczu chociaż ostatnio przerzuciłam się na bardzo jasne
    (pewnie z powodu, jesiennych, ciemnych dni)
    Dodałam cie do obserwowanych jak chciałaś i proszę o to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  98. aww love your nails :)

    wild and fierce

    don't miss my smexy giveaway! it's my first time :)

    model's own lipstick giveaway :)

    OdpowiedzUsuń
  99. aw my pretty girl!thanks for your sweet words,you got a lovely one,too!hope u'll come visit me more often!





    xxxx

    OdpowiedzUsuń
  100. Nice review! I love your nails and your banner too!

    www.cashmereandcandy.com

    OdpowiedzUsuń
  101. Thanks for sharing!


    LOVE!

    OdpowiedzUsuń
  102. błyszczyki boskie, ale Twoje paznokcie ? pozazdrościć :))

    OdpowiedzUsuń
  103. masz fajne paznokcie;]
    zapraszam Cię do mnie na konkurs;]

    OdpowiedzUsuń
  104. pierwsze cienie całkiem całkiem :)
    zwłaszcza, że granat teraz w modzie !

    OdpowiedzUsuń
  105. Hehe też tak robię jak jest dobry błyszczyk oczywiście.! ;)

    OdpowiedzUsuń
  106. błyszczyk po prawo wygląda jakby był z Astora albo Loreal, ale ja i tak wolę ten po lewo :)

    OdpowiedzUsuń
  107. też muszę skoczyć na małe kosmetyczne zakupy Anulka

    OdpowiedzUsuń
  108. Hi,im now your follower. Could you now be mine too ? Thank you
    xoxo
    ⓈⓈ ⒻⒶⓈⒽⒾⓄⓃ ⓌⓄⓇⓁⒹ

    OdpowiedzUsuń
  109. Pokaż koniecznie błyszczyki na ustach : )

    OdpowiedzUsuń
  110. Świetne paznokcie <3
    uwielbiam pękające lakiery <33

    OdpowiedzUsuń
  111. masz świetne paznokcie :)
    zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  112. świetne chyba czas zainwestować ! ; *
    w jakiś błyszczyk !:D

    OdpowiedzUsuń
  113. też mam te cienie,masz ładne ich kolory;);)

    OdpowiedzUsuń
  114. blyszczyki safari bardzo lubie :>

    OdpowiedzUsuń
  115. Love both the eye shadow duos. Your crackle nail polish looks pretty cool; love it! Check out my blog; I've given you a blog award.;)

    OdpowiedzUsuń
  116. Piękne cienie! Świetnie się rezprezentują!
    A Twoje paznokcie są niesamowite!
    Dziękuję za komentarz, bardzo mi miło, że go czytasz i komentujesz, Pozdrawiam i zapraszam ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  117. Bardzo podobają mi się te cienie! A w szczególności Twoje paznokcie! :)
    Dziękuję za czytanie mojego bloga i komentowanie :D
    Pozdrawiam i zapraszam ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  118. hi,thanks again, but Im not sure why, but I cant see that you are following me. Others are there, but not you. I hope you understand, and I hope you could check it again :)

    xoxo
    ⓈⓈ ⒻⒶⓈⒽⒾⓄⓃ ⓌⓄⓇⓁⒹ

    OdpowiedzUsuń
  119. granatowy cień jest najlepszy, woooho, uwielbiam ten kolor.

    OdpowiedzUsuń
  120. great reviews (and nice widget translator!)
    Love your outfit posts below as well, and I'd love to follow eachother! Following you now xx
    http://lifeisunplanned.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  121. Hi

    Following you as kakayard, follow back :)
    Thanks!


    http://fashionyard.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  122. Znam kosmetyki tej firmy i zgadzam sie z Tobą, że są dobre jak na swoją cenę:)

    OdpowiedzUsuń
  123. Kats tylko nie przesadź z tymi cieniami :P ja na co dzień nie noszę żadnych, od niedawna zaczęłam używać eyelinera co już uważam za ekstrawagancję, także u mnie efekt clowna murowany byłby :P

    OdpowiedzUsuń
  124. miałam pod spodem bluzkę plus kurtkę trzymał fotograf więc luz :P chciałabym jeszcze pokazywać dopóki można, potem w zimie nie będę paradowała w jednym płaszczu przez kilkadziesiąt postów :P

    OdpowiedzUsuń
  125. beautiful nails!

    kiss
    Erika
    www.myfreechoice.net

    OdpowiedzUsuń
  126. Ahhh ta kawa! ;)
    No pewnie za tak! Obswerwuje! :D
    XOXO Kasia
    http://misskasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  127. ten z niebieskimi wygląda bardzo fajnie :) fioletów tego typu trochę się obawiam bo czasem wyglądają jakbym miała podbite oko :)

    OdpowiedzUsuń
  128. Nie używam cieni do oczu na co dzień dlatego bardziej zainteresowała mnie recenzja błyszczyków i myślę, że chętnie kupiłabym jeden z nich ;) Teraz tylko muszę zerknąć w jakiej są cenie;)

    OdpowiedzUsuń
  129. ja uwielbiam ich lakiery Safari :)

    OdpowiedzUsuń
  130. lovely stuff!

    join my Halloween Giveaway! WIN a BAG, SHOES and CHOCOLATES from Paisley Clothing!

    http://fashioneggplant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  131. hej! zapraszam do siebie, do wygrania świetne buty w konkursie! :)

    OdpowiedzUsuń
  132. ładne masz paznokcie. ten pierwszy lakier miałam i nawet chyba ten kolor ;]

    Życzę miłego wieczorku *(-^,)*

    OdpowiedzUsuń
  133. Chyba skuszę się na te błyszczyki.;)

    OdpowiedzUsuń
  134. znowu brak wyswietlenia:(
    fajne te błyszczyki ale nie mialam oazji testowac:(

    OdpowiedzUsuń
  135. Hmm, dziwne? oto dowod! ;)

    http://i55.tinypic.com/nexchc.jpg

    szukaj dalej :D czasem sie tak robi ze moze jakos dalej mnie wrzucilo? nie wiem, to jest technologia :P

    XOXO Kasia

    OdpowiedzUsuń
  136. hi ..regards from indonesia. done followed no#980. please come my site.

    OdpowiedzUsuń
  137. Aaa! Jakie pazury :)! Ten błyszczyk z Safari ma boski kolorek :)!

    OdpowiedzUsuń
  138. Nie znałam tej firmy wcześniej.

    Obserwuję :)
    http://wakeupsohappy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  139. Kolory cieni to nie mój, ale błyszczyki już bardziej. Masz fajne paznokcie;-)!

    OdpowiedzUsuń
  140. cudowne kosmetyki i super blog pozdrawiam i dziękuje za komentarze♥

    OdpowiedzUsuń
  141. Fanką błyszczyków nie jestem, ale za to oba cienie chętnie bym przygarnęła = )

    http://archiveofmystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  142. Ooo, ten jasnoróżowy błyszczyk by mi pewnie przypadł od gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  143. widzę, że masz pękacz ;D u Ciebie wygląda ładniej niż u mnie ;D na moich paznokcia wyglądał tak trochę pokracznie ;D

    OdpowiedzUsuń
  144. Zapraszam do mnie i przy okazji na stronę:
    http://www.amerykanini.dbv.pl/news.php

    OdpowiedzUsuń
  145. Widzę, że Ci ładnie pazurki urosły ;)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top