Stylowe kurtki. I... jedziemy na Lbn! :)

Hej! :) 
No to zaczynamy majówkowanie! ;) 
Plan jest taki: najpierw podróż do Lublina, następnego dnia Krasnystaw, potem Lublin znowu! :) 
Wiecie, jak potrzebowałam tego wyjazdu? Nareszcie spotkam się z Dziewczynami, nadrabiamy więc czas, którego nie mamy dla siebie ze względu na odległość! :) 
Dziś tylko kilka nowości, a coś konkretniejszego dodam kiedy wrócę.
Bądźcie cierpliwi!
kurtka jeansowa- TUTAJ | kurtka  czarna- TUTAJ

Dwie kurteczki. Jedna skórzana, druga jeansowa. Obie w świetnym, nieco ostrzejszym klimacie. Już nie mogę się doczekać, kiedy zrobię w nich zdjęcia, kurtka z wytartego jeansu ma na plecach ćwieki, które dodają jej charakteru. A "naramienniki" czarnej kojarzą mi się nieodmiennie z Królem Popu, którego fanką wielką jestem od lat. I kolejna kolczasta bransoletka- mam jedną, nieco szerszą, takiej jak ta jeszcze nie miałam. Dodatkowo zostałam uraczona przepysznie pachnącym peelingiem do ciała z Farmony :) 

To ja uciekam się szykować, dopakować ewentualnie zapomniane rzeczy, i jedzieeemy!

Buziaki,
Kats.

PS. Zapraszam na Facebook'a- tam aktualizacje na bieżąco, zdjęcia z podróży, a także informacje o konkursie, w którym możecie wygrać 3 naszyjniki- 3 osoby wygrywają! :)

  

CONVERSATION

Back
to top