Nowości od Romwe :)

Hej :) 
Trudno się jest wyspać, kiedy tak długo wstawało się o 9:30 czy tam później- przez ponad 2 tygodnie... Dziś dzień dość męczący, bo miałam w 3 różnych miejscach, ale przynajmniej przez to trochę szybciej zleciało :) i muszę powiedzieć, że wczorajsze kolokwium poszło całkiem dobrze, mam nadzieję, że się nie mylę :D dziś też dowiedziałam się, że z mikrobiologii mam 4,5 a nie 3,5 bo babka mi nie policzyła 2 zadań :D
Wczoraj pisałam, że mam trochę nowości w szafie. Spora część z nich pochodzi z mojego ulubionego sklepu, Romwe. Tym razem zamówiłam czarne, welurowe leggisny, o których marzyłam już od dłuższego czasu, ale zawsze miałam jakieś... "ale". Jeśli chodzi o bluzkę i skórzaną spódniczkę, są w jednym z najmodniejszych kolorów w tym sezonie, burgundowym. I beżowy sweterek z ćwiekami na ramionach- taaak, znowu moja ćwiekomania daje o sobie znać :D 

 Co najbardziej wpadło Wam w oko? ;) 

Zapraszam serdecznie na Romwe ;) 

Buziaki,
Kats.

formspring.me/katsuumi17 
PS. Zgłosiłam swojego bloga do konkursu na Blog Roku 2012 w kategorii "Ja i moje życie" :) będę wdzięczna za wszystkie głosy w następnym etapie :)
 Oto link:

CONVERSATION

85 komentarze:

  1. bardzo ladna spodnicza i sweter
    marzy mi sie taka spodnica, ale czarna :)

    pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam romwe <3 szary sweterek i leginsy megaa :) Powodzenia w konkursie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Skózana spódnica, pragnę taką mieć, choć wolałabym czarną na sam początek.
    Uwielbiam Leggi a'la Romwe

    OdpowiedzUsuń
  4. spódniczka jest super! pozdrowienia :*

    OdpowiedzUsuń
  5. spódnice bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie śliczne rzeczy ! Najlepszy ten ostatni sweterek ! ♥
    NO to gratuluję 4 i 5 ! :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Spódniczka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ta skórzana spódniczka ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluzka i sweterek są śliczne.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne rzeczy! moją uwagę najbardziej zwrócił sweterek z ćwiekami. *.* bardzo udane zakupy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. skórzana spódniczka jest boska !!! *.* ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Spódnica i sweterek *.*
    Zapraszam do mnie- świeży post :D

    OdpowiedzUsuń
  13. spódniczka śliczna:) wczoraj przyszły mi ćwieki i będę nabijać

    OdpowiedzUsuń
  14. ale fajnny ten szary sweterek^^

    OdpowiedzUsuń
  15. the leather skirt is so perfect!!!
    lovely greets
    maren anita

    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    OdpowiedzUsuń
  16. spodniczka jest boska;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Spódniczka jest genialna! <3 <3 <3
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  18. spódnice chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dlugo czekasz na zamowienia z romwe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, naprawdę szybko się wyrabiają- jakieś 1, 5 tygodnia ;)

      Usuń
  20. Sweter jest śliczny :D Ja mam zdecydowanie za mało swetrów, niestety. Ale tak to jest jak się ma manię t-shirtów z nadrukami :D Zawsze jak mam do wyboru sweter a t-shirt, to biorę t-shirt, a zimą żałuję :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Spódniczka i sweter mistrz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ciekawe te nowości!
    i ciesz się z tak dobrych ocen!

    OdpowiedzUsuń
  23. prześliczne są welurowe legginsy :)) !
    Też bym sobie takie sprawiła niestety czarny wyszczupla,dlatego prawie wcale nie nosze czarnych legginsów, nie cierpię swojego efektu za szczupłych nóg ;x !

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne nabytki! mnie najbardziej wpadł w oko sweterek (ćwieki *.*) i spódnica!

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne nowości :)

    Zapraszam do mnie :)
    codziennie-karina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. no, śliczności, szczególnie spódniczka i ten szaraczek :)

    OdpowiedzUsuń
  27. sweter bardzo mi się podoba. Ja jeszcze nigdy nie kupowałam przez internet z zagranicznych stron :P Nawet nie wiem jak się do tego zabrać. Trzeba mieć jakieś konto walutowe?

    OdpowiedzUsuń
  28. o jejciu jakie perełki! ♥

    Czekam niecierpliwie na stylizacje z tymi rzeczami, ahh! :))

    OdpowiedzUsuń
  29. spódnica i leginsy, super!

    OdpowiedzUsuń
  30. super spódniczka i sweterek :3

    OdpowiedzUsuń
  31. Moglabys podać link do ostatniego sweterka? Jest boski ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.romwe.com/stars-rived-dark-grey-jumper-p-49220.html :)))))

      Usuń
  32. śliczny sweterek, zakochałam się w nim ^^

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczny sweterek, zakochałam się w nim ^^

    OdpowiedzUsuń
  34. jeny jaka urocza spódniczka! oddawaj!!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. zdecydowanie skusiłabym się na sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Najbardziej podoba mi sie sweterek *.*

    OdpowiedzUsuń
  37. super ;D
    ale ten sweterek fajny ;p

    OdpowiedzUsuń
  38. Bordo bluzka i sweterek szary, a teraz wpadł mi do głowy taki zestaw bordowa spódniczka i ten sweterek :D super ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Sweterek i bluzeczka <3 reszta nie w moim stylu, ale może przekonasz mnie do nich jakąś stylizacją ;)
    Buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  40. uroczy ten szary sweterek <3
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  41. cudowna spódnica! chcę ją! <3

    OdpowiedzUsuń
  42. świetne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  43. wow, świetne rzeczy!!


    Zapraszam do siebie ;> Przeniosłam się z innego bloga, ponieważ chce stworzyć coś nowego ;>

    OdpowiedzUsuń
  44. Sliczna ta spodnica! Zapraszam do siebie na rozdanie!
    Kisses
    Aga

    GIVEAWAY with Choies!!! 50 WINNERS!!!
    GIVEAWAY with Choies!!! 50 WINNERS!!!
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  45. genialny ten sweterek jest :D

    OdpowiedzUsuń
  46. świetne rzeczy!
    szczególnie beżowy sweterek z ćwiekami i welurowe legginsy ♥

    OdpowiedzUsuń
  47. legginsy genialne, mam takie fioletowe, kupiłam w lumpie za 8zł :D
    i spódniczka też piękna! czekam na stylóweczki z nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ciekawy zestaw, nigdy nie widziałam takich leginsów :)
    Pozdrawiam i zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  49. getry/leginsy i spódnica od teraz są moją miłością.
    :D

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top