Bordo (outfit :))

Hej :) 
Dziś WOŚP- co rok bardzo się tym jaram, ponieważ wiem, że akcja jest bardzo szczytna, a przy okazji można spędzić czas naprawdę, naprawdę fajnie, bo organizowane są koncerty i inne akcje. W zeszłym roku na moim osiedlu była Doda, a w tym- główną atrakcją będzie Kabaret Limo! ;)
Wczoraj przez pół dnia ogarniałam inżynierię procesową, ale naprawdę mogę powiedzieć, że w miarę to zrozumiałam. Dużo wzorów, ale kiedy próbuje się samemu robić zadania, wchodzą one do głowy naprawdę łatwo! Kolokwium w piątek, a ponad tydzień po nim egzamin- na tę myśl aż mnie skręca. Mamy trzydniowy maraton, a potem jeszcze 2 (przy czym z biochemii będę starała się dobrze napisać koło, aby mnie zwolnili z egzaminu :)). Czeka mnie kilka dość ciężkich tygodni...

Dzisiejszy outfit należy do jednych z moich ulubionych. Welurowe leginsy od Romwe polubiłam od razu, bo mogę je zestawić w dowolny sposób i pasują do większości moich ubrań. W dodatku wcale nie są takie cienkie, jak większość legginsów, przez co nawet zimą mogę je nosić ;) na górę wybrałam burgundową bluzeczkę, a także stylową, szarą marynarkę, o którą zawsze biję się z Asią- obie ją lubimy. Bić się za to nie musiałam o buty, które bez problemu mi pożyczyła. Podobają się Wam? :) 



 bluzka- Romwe
marynarka- Romwe
legginsy- Romwe
buty- New Yorker
bransoletki- Romwe, no name

Wczorajsze 3 miejsce Kamila Stocha w skokach w Zakopanem, a także przedwczorajsze 2 polskiej reprezentacji dodatkowo poprawiają mi humor- kto by pomyślał, że nawet po rezygnacji ze skakania Małysza będzie mnie to tak cieszyć? :) To świetnie, że duch skakania cały czas jest w Polsce aktualny, a atmosfera pod Wielką Krokwią tak gorąca! :D 

Buziaki,
Kats.

znowu można pytać anonimowo, nie wiem co było grane, że nie dało rady przez kilka dni... :( zapraszam! ;)

CONVERSATION

102 komentarze:

  1. Ojejeje,mam identyczne legginsy :)
    Brawo dla Stocha;D

    pozdrawiam i obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. oprócz spodni to wyglądasz idealnie w moim stylu :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się sukienki z tego materiału co masz legginsy :-) Legginsy też fajnie się prezentują :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacja :D Zpraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Marynarka jest czaderska!
    Wszystko na pewno ladnie zaliczysz i zdasz :)
    Buziaki!
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie że występuje u was w mieście kabaret;) Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. dziś jestem na nie, te leginssy nie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  8. welurki na takich szczupłych osobach bardzo ładnie wyglądają, niestety ja bym się w nich czuła grubo :p ogólnie zestaw na duży plus a o marynarkę też bym się biła :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny zestaw, ładnie wyglądasz w tych kolorach.
    Powodzenia z tym kolokwium z biochemii ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bordo, to jeden z tych kolorów do których z przyjemnościa powracam. Pięknie wyglądasz. Pozdrawiam ciepło w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładnie Ci w bordowym :)

    OdpowiedzUsuń
  12. leginsy nie w moim guście, ale całe czarne zwykłe mogły by być jako zamiennik, co by mi pasowało :) uwielbiam kolor bordo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. takie legginsy kojarzą mi się z dzieciństwem :) Fajne połączenie, mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam bordo, poluje na spodnie, ale nigdzie nie mogę fajnych dorwać :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny outfit ;)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. wierzę, że dasz radę ze wszystkimi egzaminami :)
    a outfit bardzo ładny! :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny strój ^^
    Nie dziwne, że kłócicie się o tą marynarke ! Świetna jest :D
    Ooo u mnie w mieście Doda była kilka lat temu ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Legginsy świetne! ;)
    Trzymam kciuki za kolokwia i egzaminy ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie rzadko kiedy pojawiają się jakieś kabarety czy coś z okazji WOŚP-u. Raczej są jakieś stragany, ludzie chodzą z puszkami serduszkami itp.
    Współczuję nauki ja na twoim miejscy bym nie dała rady ;/

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam wygodne zestawy :3

    http://zatracona-w-swiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie cierpie weluru, ale gora swietna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam kolor bordowy : 33 A Ty ładnie wyglądassz! :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Praktyczny i efektowny zestaw :) ale masz figurę! *_*

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie!
    Kochana, Twoją nagrodę + drobniutki upominek postaram się wysłać jutro lub we wtorek. :):)

    OdpowiedzUsuń
  25. ile dałas za buty sa jeszcze od paru tygodni na nie czatuję hehe mam chęć kupić ale nie wiem waham się :) wygodne są ?

    OdpowiedzUsuń
  26. Genialnie wyglądasz! ;) Zakochałam się w legginsach! ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. podoba mi się połączenie welurowych legginsów i bordowej góry ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. nie moge nawet patrzec na welur ;D tak bardzo nieprzyjemny jest dla mnie ten material :D masakra ;)) powodzenia w sesji :D przede mna najgorszy miesiac ale musze spiac tylek :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Kocham kolor burgundowy ,a Ty w tej stylizacji świetnie go połączyłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne leginsy, muszą być cieplutkie :)
    Pozdrawiam i zapraszam oczywiście do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  31. myslałam, że tylko ja jestem fanką skoków i naszej kadry :D miło wiedzieć, że oprócz mnie jest ktoś jeszcze :)
    heh jak ta moda wraca :D takie same legginsy nosiłam jak byłam mała :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Ślicznie wyglądasz!!
    Najbardziej podoba mi się marynarka :)
    w sumie legginsy też fajne. :)
    Ale chyba trochę za duże?


    welovebaranowa.blogspot.com
    zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  33. fajne leginsy, ja ostatnio jakoś zrzuciłam spodnie i dobieram ciuchy właśnie do nich :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczny jest ten zestaw . Legginsy naprawdę fajne + górne połączenie :* Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. swietnie wyglądasz;) pasują ci te kolorki;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Stój ok ale oczy strasznie przekrwawione stosuj jakiś korektor lepiej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taki brązowo- fioletowy cień ;) plus zmiana temparatury kolorów ;p

      Usuń
  37. Piękne masz leginsy <3

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  38. U mnie nic ciekawego się w sumie nie dzieje z okazji WOŚPu :/
    Jakoś nie przypadł mi ten zestaw do gustu :P

    OdpowiedzUsuń
  39. leginsy bym ci zabrała z wielką chęcią ! : )

    OdpowiedzUsuń
  40. ekstra! wyglądasz świetnie. ;D

    OdpowiedzUsuń
  41. a ja ze swoimi legginsami zawsze mma problem i nie wiem co do nich nosić :P

    OdpowiedzUsuń
  42. o to super że zaczełaś to ogarniać :D też zawsze cieszę się na wośp :D

    OdpowiedzUsuń
  43. świetnie. A u mnie tak zimno, że już nawet na pięć minut nei chce się nigdzie wyjść ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. fajnie! aksamitne legginsy - bomba! ale do nich trzeba miec tak zgrabne nogi jak Twoje :) ja mogę o nich zapomnieć niestety - dasha :) zapraszamy do nas!

    OdpowiedzUsuń
  45. oby te ciężkie tygodnie pracy przyniosły efekty:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo ładnie wyglądasz! ;)

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. fajny set;) super masz buty;)

    OdpowiedzUsuń
  48. przypomniałaś mi o moich ciepłych, welurowych legginsach :)

    OdpowiedzUsuń
  49. super outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  50. legginsy wygladają fantastycznie;)

    OdpowiedzUsuń
  51. bardzo fajny zestaw ;d
    dasz radę ze studiami ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. podoba mi się ! ;)
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  53. butki świetne, a leginsy faktycznie nie dosyć, że cieplaki to jeszcze super :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Wytrwałości w nauce ! Super outfit tylko czemu taki make-up rozmazany >.< ? Podoba mi się sweterek :)
    Pozdrawiam i zapraszam na (może obserwujemy ?): http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Bluzka ma bardzo ładny kolor, ostatnio uwielbiam takie odcienie:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Wyglądasz super!! A legginsy to jakieś cudo :)))

    zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. bordo kolor bardzo lubię :) 3mam kciuki za szybkie i pozytywne zakończenie sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Bordo i czerń - ostatnio jedno z moich ulubionych połączeń :)
    Pasuje do Ciebie idealnie :)
    zapraszam do mnie , mała zmiana ;]

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo fajny zestaw, podoba mi się.:P
    Szczególnie legginsy.. Zapraszam do mnie na małe rozdanie.:)

    OdpowiedzUsuń
  60. ostatnio udało mi się dorwać takie legginsy!
    super :)

    OdpowiedzUsuń
  61. do twarzy Ci w bordowym kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
  62. buty i legginsy-1-sza klasa!:)
    bardzo ciekawy blog, obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  63. mmm, ciekawe połączenie : )

    zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  64. legginsy super! (sama zastanawiam się nad takimi:)

    OdpowiedzUsuń
  65. Musisz się jeszcze sporo nauczyć w kwestii prowadzenia bloga.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  66. fajne leginsy :)

    http://wika-wikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. dziękuję za odwiedziny ;) super leginsy

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top