AFW Store :)

Hej :) 
I znowu pada śnieg... Ale wygląda to niesamowicie i ogromną przyjemność sprawiało mi dziś spacerowanie przez piękny, ośnieżony park między zajęciami :) rano pojechałam na angielski, potem na wykład z mikro i kawę :D a potem na chemię żywności do innej grupy, aby nie czekać na swoje zajęcia do 15:00 ;) tak więc teraz byłabym jeszcze na uczelni, a tak to siedzę sobie w cieplutkim mieszkanku, haha :D 

Ostatnio trafiłam w internecie na bardzo interesujący sklep z odzieżą. Z tego, co wyczytałam, jest "młodziutki" w polskim internecie, ale z pewnością mogę powiedzieć, że rozwija się w bardzo szybkim tempie. Już na samym początku rzuca się w oczy szeroki asortyment ubrań japan style. Wiele z Was nie jest przekonanych do tego typu sklepów ze względu na to, że swego czasu głośno było o "allegrowych oszustwach" czy "słabej jakości" ubrań sprzedawanych na Allegro. Czy słusznie? Niekoniecznie :) wiele razy zamawiałam ubrania z azjatyckich sklepów i nigdy nie narzekałam na jakość, a w wielu się one powtarzają, więc uważam, że nie ma co się tym sugerować. W AFW Store ubrania pochodzą właśnie z zagranicy. Jeśli chcecie znaleźć przeurocze sukienki, spódniczki, legginsy, płaszcze, marynarki i bluzeczki w bardzo, bardzo różnorodnych kolorach i bardzo dziewczęcym stylu, to musicie tam zajrzeć :) ubrania mają niskie ceny, bardzo niskie, ale wcale nie oznacza to, że są słabej jakości. Mnie, osobę, która na co dzień bardziej skłania się ku trochę ostrzejszemu stylowi, urzekły totalnie. Tylko spójrzcie:














Jak widzicie znajdziecie tutaj także bardzo ciekawe buty. Oprócz nich mnóstwo akcesoriów, torebek, a także ubrania sportowe i piżamy- czego dusza pragnie :) 

Skusicie się? Zapraszam na
 AFW Store ;)

Buziaki,
Kats. 


CONVERSATION

84 komentarze:

  1. jaka piękna ta niebieska sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. spódniczka na pierwszym zdjęciu, kobaltowa sukienka i karmelowe buty-ja to chce w tym momencie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. spódniczka na pierwszym zdjęciu, kobaltowa sukienka i karmelkowe buty-ja to chcę w tym momencie!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne stroje :*
    Pozdrawiam i zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubie ciuchiw azjatyckih

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo, bardzo fajny sklep! nie znałam go wcześniej. ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten sklep jest genialny <3 Znalazłam tam już masę świetnych ciuchów w śmiesznych cenach <3

    OdpowiedzUsuń
  8. ładna niebieska kiecka:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten sklep ma niesamowite rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwsza spódnica - marzenie, cudna :)
    kocham tę białą wersję zimy !

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo ładne ciuszki,muszę tam zajrzeć :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  13. też podjęłam z nimi współpracę, mają fajne ciuszki ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne ubrania! Szczególnie ta spódnica z pierwszego zdjęcia.
    Może się skuszę :)



    ~zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  15. faktycznie, mają dosyć duży wybór. muszę uważnie przejrzeć cały asortyment :D

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczna ta niebieska sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Słyszałam o tym sklepie, asortyment mają bardzo fajny;) Może kiedyś zaszaleje bo uwielbiam te wszystkie ubrania typu "Japan style" :D

    A zimę taką jak teraz mamy uwielbiam, jest biało, pięknie! Wtedy naprawdę czuję klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  18. z chęcią odwiedzę ich sklep internetowy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. to prawda, nie zawsze "chińskie" = złej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  20. podobają mi się ciuszki z tamtego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja również niedawno odkryłam ten sklep i zauroczyły mnie dostępne tam ciuszki, nie wiedziałam tylko jak z ich jakością. Może skuszę się na coś i sama się przekonam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładnie się prezentują! tez idę oglądać.

    Zdarza mi się kupować "chńszczyznę", ale nie na Allegro, a na eBayu, gdzie ceny są znacznie niższe (nawet z wysyłką z chin) i sprzedawcy naprawdę dbają o swoją reputację!

    OdpowiedzUsuń
  23. chińszczyzna, wszędzie chińszczyzna, już nie raz się nabrałam :s

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam ich ofertę, przekonałam się :D chcę sukienkę, ale żeby nie wydawac pieniedzy napisałam do nich z prośbą o współpracę x)

      Usuń
  24. ta kobaltowa sukienka jest piękna:) Chciałabym taką mieć w swojej szafie;)

    OdpowiedzUsuń
  25. super podobaja mi się niektóre rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)
    Wspaniałe inspiracje <3
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Słyszałam o tej firmie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. uuuuuu super:) to zaraz "idę" na zakupy!:)
    zapraszam do siebie- robimy małe rozdanie- ciekawe nagrody do wygrania! jak na razie nie wiele osób się zgłosiło więc szanse są spore!

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczne są te ostatnie butki <3

    OdpowiedzUsuń
  30. dobrze to sobie wymyśliłaś z tymi zajęciami :)
    ładne mają ubrania z tego sklepu
    mam nadzieję,że za miesiąc to warunki pogodowe w Szczecinie będą znośne :) tymczasem u mnie tak zimno, jak na Syberii a niby tylko kilka stopni na miniusie

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczne zdjecia ;)
    http://okomody.blogspot.com/
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  32. podobają mi się te ciuchy :) i ogólnie styl :) też zamawiałam sobie rzeczy z japan style i mimo niskiej ceny jakość jest na prawdę ok :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kiedyś zamówiłam spodnie bryczesy z japan i efekt był taki,że porwał się materiał. Jakość tragiczna, ale może coś się zmieniło teraz:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziękuję ci za ten link :)
    Na st procent dziś zajrzę i spędzę na tej stroni trochę czasu
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. A Czy zamawialas juz cokolwiek z tego sklepu?

    OdpowiedzUsuń
  36. Bisty blog ;> :** Obserwujemy? ;D

    OdpowiedzUsuń
  37. ciuszki prezentują się fajnie na tych zdjęciach

    OdpowiedzUsuń
  38. Już widziałam ten sklep :) Mnóstwo extra ubrań. '__'

    OdpowiedzUsuń
  39. Są tam bardzo ciekawe buty :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne rzeczy ;D
    U mnie już od kilku dni pełno śniegu.

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo ładne rzeczy :)

    katttusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah :D lecę tam coś podpatrzec :* Wypas :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczna kobaltowa sukienka! I ta pod nią też jest rewelacyjna :) U mnie też mnóstwo śniegu, ale teraz się to topi :/

    OdpowiedzUsuń
  44. Prześliczne są rzeczy z tego sklepu (:
    Zamawiałaś już coś?
    Chętnie dowiem się jaką jakość mają te ubrania i czy warto je posiadać (:

    OdpowiedzUsuń
  45. Ubrania są rzeczywiście świetne, ale ja się zraziłam do tego typu sklepów ponieważ moje zamówienie sprzed dwóch lat, nie doszło w całości :)

    OdpowiedzUsuń
  46. geniaaalna sukienka, podobnie jak wiekszośc rzeczy, aczkolwiek ta wpadła mi w oko najbardziej ; )
    http://inkaastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Fajne te ubranka, nie powiem że nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. u mnie teeeeż dużo śniegu :-)
    + świetne ciuszki, wszystkie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. większość faktycznie ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Kiedy nowa notka?!?!?!

    OdpowiedzUsuń
  51. U mnie też śnieg pruszy :D
    Ubrania wyglądają ciekawie ;p

    OdpowiedzUsuń
  52. też uważam, że takie sklepy japan style są bardzo fajne. jest tam tanio, a odzież naprawdę nie jest takiej złej jakości ;) u mnie też śnieg ;d

    OdpowiedzUsuń
  53. Zaciekawiłaś mnie tym wpisem ;) lecę do sklepu przejrzeć ich ofertę ;)
    A ty już coś od niech masz w swojej szafie?

    OdpowiedzUsuń
  54. Buty i sukienki to mają genialne! :D

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo fajny sklep :) cieszę sie ze dzięki Tobie sie o nim dowiedziałam ;) gorąco pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  56. My brother recommended I might like this blog.
    He was entirely right. This post actually made
    my day. You can not imagine just how much time I had spent for this info!

    Thanks!
    Also visit my weblog - Cooking Pumpkin Seeds

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top